LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Sudee kirjoitti:Eli kaasari vaihtoon?
Jos ei massist, kii, ni viskaat ton lelun järvee ja ostat vaik 17,5mm lorton. Mut voitha sie kokeilla sitä et otat kammion pois ja tukit sen letkulähön.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Tässä vaiheessa ostan vielä tommosen Gurterin, mutta talvella tulee 17,5mm kaasari niin loppuu sitten nämä temppuilut.
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
tilasin tollasen dellerton 17,5mm PHVA kaasarin nii miten ne sylinteristä tulevat letkut laitetaa kiinni ja pitääks sinne kaasariin laittaa jotain nesteitä ja sit sillee et ei menis ilmaa??
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Ne ovat kaasuttimen vesilämmityksen letkuja. Jos kaasuttimessasi on paikka niille siinä sivussa (kaksi letkupaikkaa päällekkäin, kun puhaltaa toiseen, ilma tulee toisesta ulos), voit kytkeä johdot kaasuttimeen. Se ei ole pakollista, ja jossei letkupaikkoja ole, voit ottaa toisen johdon sylinteristä irti, ja liittää toisen johdon yli jääneeseen letkupaikkkaan, siten sulkien systeemin.
_TecH_
- Pyörä:
- Derbi Senda X-treme SM -02
Mikä mahtaa olla Kymco Agilityn 2005 kaasarin malli? Suutin pitäs kaverin kymsoo vaihtaa. Tuppaa tukehtumaan ku vähän aikaa ajaa kaasupohjassa
Minä kysyin : Paljonko derbini kulkee?
Oraakkeli vastasi : "Kerran kokeiltiin nopeusnäyttöä, se sanoi 115 km/h."
Irakkor
- Pyörä:
- Jet Force -06 C-Tech
LaneKit kirjoitti:Sudee kirjoitti:Yhtä juttua en ymmärrä tossa mun kaasarissa. Kertokaas miksi tuo minun kaasarini (gurtner 12mm) tiputtaa bensaa ylivuotoletkusta melko paljon?
Tervetuloa kerhoon! Oma gurtneri lenti mäkeen, koska vuoti aina ylivuodost kohokammion tyhjäks ja piti 10sek vinguttaa ain käyntii, jos seiso yli 45min. Ota kohokammio irti ja laita vaik kittii sinne lähtöö
kuulostaa harvinaisen tutulle...
kiiwi95
ku oon tilaamassa moposportilta tälläst
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... code=01012 kaasarii toho keeway f-actii ni ihmettelin ku tos lukee et "ei sisällä ryyppyä" ni mitä se perjaattees tarkottaa
? lähteeks paskast käyntii vai lähtee ollenkaa vai käykö toi ees ylipäätään toho keewayhin?
Maley
Sehä meinaa sitä että siinä ei tuu mukana ryyppyä, joten se pitää itse ostaa erikseen. Menee keewayhi.
Sammy94
- Pyörä:
- Suzuki Pv, Benelli 49x
Osta multa tommone, löytyy ryyppy, jatkot privalla-
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Nyt olisi takrkoitus vaihtaaa kaasari, niin tarviiko siinä muuta kuin iskeä letkut vanhoille paikoille, kyseessä siis samanlainen kaasari?
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Sudee kirjoitti:Nyt olisi takrkoitus vaihtaaa kaasari, niin tarviiko siinä muuta kuin iskeä letkut vanhoille paikoille, kyseessä siis samanlainen kaasari?
Ei tartti. Säädöt toki kuntoo, mut senku hilut vaa kiinni.
kiiwi95
Maley kirjoitti:Sehä meinaa sitä että siinä ei tuu mukana ryyppyä, joten se pitää itse ostaa erikseen. Menee keewayhi.
niin mut jos sulla on ollu keewayssä valmiina ehjä automaatti ryyppy ni tarviiko ostaa mitää? senkus laittaa vaa kiinni samast kohtaa ku aijemminki?
Buxyy
Mikä seuraavista kaasuttimista kannattaisi laittaa Stage6 Sport pro 70cc pytyn kanssa? Ja käykö kaikki kaasuttimet skootteriini, Peugeot buxy.
TNT PHBG 21 BS
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tnt-phbg-21-bs-p-5658.htmlDellOrto -kaasutin, PHBG21 BS
http://sparewheel.net/p/p_info/i/7136StepTwo -kaasutin, PHBG 21,0mm
http://sparewheel.net/p/p_info/i/6957
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Tnt:stä ja step two:sta pysy mahdollisimman kaukana. Osta se aito dellorto, et tule katumaan.
Gurtneri
- Pyörä:
- MBK Nitro -05
Osaisko joku sanoa että mikä osa multa meni hukkaan..? Ku työnsin neulaa luistista pois (piti vaihtaa neulan lukkorenkaan paikkaa) niin luistista lensi joku melko pieni osa pois, ei kovin kovaa mutta hukkaan se joutui :S
Kaasari siis Gurtner 12mm!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista