Kysyn tätä nyt viimestä kertaa, sitten annan tämän asian olla. Skootterin lähtö on huono, mutta sitten piikittää ja jos pitkän kiihdytyksen jälkeen päästää kaasun niin ei vastaa kunnol kaasuun.. Missä vika?
*Porattu ilmajäähdytteinen vakiosylinteri, uusi mäntä ja tiivisteet, kanavia avarettu
*Stage6 Pro Replica - tehoputki, tiivistetty kaikkialta, ei vuoda
*Dell'Orto 17,5US PHVA, manuaalinen ryyppy ja pääsuutin #110, neula rikkaimmalla (Tässä jotain vikaa?
*Imukaula, läppien pää 18 mm, kaasuttimen pää 19 mm, uudet tiivisteet
*Malossi kevlar X - erikoisvahvistettu kisavariaattorinhihna
*Malossi Fly - kisakytkin + 1,8 keltaiset Malossi - kytkinjouset (Tässäkö syy? Mikä näiden kierrosalue on ja mikä on kireysprosentti?)
*Malossi torsion controller kitkarengas takavariaattorissa, vähentää kitkaa ja variaattorin tärinää
*Malossi vastapainejousi +35 % punainen 4,1 mm (Liian kireä? Kone resonoi kiihdytyksessä. + Kun resonointi loppuu, kone menettää tehonsa, kuin seinään)
*Malossi vahvistettu kisakytkinkello jäähdytysurilla, kellon lämpötila ei nouse yli 60 Celsiuksen, lisää kytkimen käyttöikää ja tasapainottaa myös variaattoria
*Malossi / MHR Multivar - kisavariaattori (Samat tuotenumerot joten ilmoitin sen näin.)
*Malossi rullat 7,1 gr (Liian kevyet / painavat?)
*Avarrettu läppien rajoittimia
*Kymco Cobra '98 muokattu AC CDI -> DC CDI:ksi irroitettavalla rajoitinpiuhalla = ei kierrosrajoitinta halutessa
*Malossi Red Filter E5 Box - vaahtomuovisuodatin irroitettavalla pöly - / äänisuojalla (Saako liikaa ilmaa?)
Multa löytyy viel kireempiä kytkinjousia Fly kytkimeen, eli MHR Racing: punaiset siniset ja mustat sekä +15 % 4,1 mm Malossin keltainen vp ja rullia 4,7, 6,0 ja 9,0, eli voisin ehkä löytää näillä parhaat säädöt? Kertokaa mistä kannattas lähtee pakettia parantelemaan?
Kiitos jo etukäteen vastaajille!