jusutus
- Paikkakunta:
- Lounaisrannikko
- Liittynyt:
- 22.1.2002 3:00
rodeo kirjoitti:Voiko jousta säätää sen ollessa paikallaan vai pitääkö se ottaa irti?
Voi säätää paikallaan ollessa.
z0rb
- Liittynyt:
- 9.7.2006 22:57
neos-00 kirjoitti:Mistä voi johtua että molemmat, sekä etu- että takajarru hieman kovempaa jarruttaessa jäävät päälle? Lopun matkaa saakin ajaa sitte jarru päällä. Edessä on siis levyjarru ja takana rumpujarru.
Oletko laittanut kunnon jarrunestettä ? Ettei mikään hong kongin
Meinaan jos vika on kummassakin niin nesteessä vika luulisin.
Ari$aka
- Pyörä:
- Honda CRF 450 '04
- Paikkakunta:
- Soini
- Liittynyt:
- 2.10.2006 20:01
Jooooo elikkäs onkohan tossa etujarrussa ilmaa vai mikä on? Äsken kävin vähä harjottelee endoi (:D) ja jonkun 10 endon jälkeen alko paineet hävitä etujarrusta, että sai puristettua pohjaan saakka (ja endoistahan ei sen jälkeen tullut hevonv***uakaan, kuten ei sitä ennenkään
) Kotiin tullessani oli etujarru taas palautunut normaalini muotoonsa, eli jarrukahva ei painunut pohjaan.
jocke-
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 22.5.2006 15:49
z0rb kirjoitti:neos-00 kirjoitti:Mistä voi johtua että molemmat, sekä etu- että takajarru hieman kovempaa jarruttaessa jäävät päälle? Lopun matkaa saakin ajaa sitte jarru päällä. Edessä on siis levyjarru ja takana rumpujarru.
Oletko laittanut kunnon jarrunestettä ? Ettei mikään hong kongin
Meinaan jos vika on kummassakin niin nesteessä vika luulisin.
Harvemmin rumpujarrut mopoissa ovat nesteellä.
Huom! EN myy enää Talonin rattaita tai RK'n ketjuja.
aleksiHE
- Paikkakunta:
- Muhos
- Liittynyt:
- 25.11.2005 17:30
Ehotelkaapa mulle jotain "hyvää" iskaria jonnekki 100e hintaluokkaan..
ilmaista pokeri rahaa!![/url]http://www.pokerstrategy.com/uG88FV[url]
Q-werty
- Liittynyt:
- 3.9.2005 12:24
aleksiHE kirjoitti:Ehotelkaapa mulle jotain "hyvää" iskaria jonnekki 100e hintaluokkaan..
Forza
_HAJU_
- Paikkakunta:
- siikainen
- Liittynyt:
- 3.3.2007 18:18
mikä olis vikana ku yritin endota ni ei ottanu kiinni ja palat on kunnossa (lasittunu)?
myydään K-star sylinteri 72cc 180e ajettu 50km
Ari$aka
- Pyörä:
- Honda CRF 450 '04
- Paikkakunta:
- Soini
- Liittynyt:
- 2.10.2006 20:01
kinroadmies kirjoitti:mikä olis vikana ku yritin endota ni ei ottanu kiinni ja palat on kunnossa (lasittunu)?
Otappa jarrusatula irti ja tarkista puristuuko palat kasaan ja puhdista lasittumat poies.
"Kun haluton laittaa tarpeettoman tekemään hyödytöntä, tuntuu siltä, että turha työ menisi hukkaan"
Ro||e
- Pyörä:
- menijjo
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 18.11.2005 18:40
aamu kuudelta olin menossa duuniin ja ajoin töyssyyn jotain 30-40kmh vauhtii ja paiolin takaiskari katkesi
nyt pitäis sitten hommaa uutta tilalle niin mitäs sanoisitte tämmösestä
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 7-678/1078
tai tämmösestä
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -1096/1078
Euroopan omistaja
kuristaja
- Paikkakunta:
- Kouvola rock city
- Liittynyt:
- 18.1.2005 16:54
itsellä ollut tuo ensimmäinenvaihtoehto ja todella tyytyväinen olin . säätö onnistuu koska vaan ilman työkaluja
voin suositella varauksetta.
Jarez
- Pyörä:
- GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
- Liittynyt:
- 17.11.2002 20:36
arizaka kirjoitti:Jooooo elikkäs onkohan tossa etujarrussa ilmaa vai mikä on? Äsken kävin vähä harjottelee endoi (:D) ja jonkun 10 endon jälkeen alko paineet hävitä etujarrusta, että sai puristettua pohjaan saakka (ja endoistahan ei sen jälkeen tullut hevonv***uakaan, kuten ei sitä ennenkään
) Kotiin tullessani oli etujarru taas palautunut normaalini muotoonsa, eli jarrukahva ei painunut pohjaan.
Kun jarruneste "kiehuu" niin jarruteho tottakai häviää ja kahva saattaa mennä pohjaan ja jarruteho olla huono. Ei mikään ihme jos cpi:n vakionesteet kiehahtaa 10 kiimasen endotus yrityksen jälkeen.
Osta se over-size levy ja laita nenä uuteen muotoon
Jarez
- Pyörä:
- GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
- Liittynyt:
- 17.11.2002 20:36
neos-00 kirjoitti:Mistä voi johtua että molemmat, sekä etu- että takajarru hieman kovempaa jarruttaessa jäävät päälle? Lopun matkaa saakin ajaa sitte jarru päällä. Edessä on siis levyjarru ja takana rumpujarru.
Etujarrupalojen liukutappi paskanen(missä palat liikkuvat), mäntä(männät) jumissa, Palat lopussa.
Takajarrun päälle jääminen vois viitata myös paskaseen vivustoon ja jarrupalat voi olla myös lasittuneet jos jarrutuksen alussa takajarrukahva tuntuu pehmeältä kun puristusta jatkaa hieman voimakkaammin.
Siinä muutama tarkastelun aihe.
V-A-K
- Liittynyt:
- 15.3.2006 22:33
Mikäköhän on vikana, kun takajarru ei jarruta levyn toiselta puolelta? Siinä on semmosia kohtia mistä pala ei ole ottanut kiinni. Kivasti ulisee... Avasin ton ja katoin palat, niissä ei ollut mitään outoa. Mistäköhän johtuu? Eikö mäntä purista toiselta puolelta vai?
SuperMotardi
- Pyörä:
- Manki 50cc -> 125cc
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 30.10.2004 15:50
Mitenkäs toimis skootterin iskari Smotossa
Olisko liian löysä vai liian jäykkä?
Poliisi on natsisika joka kiusaa veikeitä mopoveikkoja.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
SuperMotardi kirjoitti:Mitenkäs toimis skootterin iskari Smotossa
Olisko liian löysä vai liian jäykkä?
Kokeile?
Mutta veikkaan että on turhan löysä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista