Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 25.5.2011 8:16

S6:ssa paras piikki tai sitten Gianelli Reversessä. Itse olen ajanut Pro Replicalla n. 300km eikä parempaa putkea ole löytynyt. On kuitenkin testattu Reverseä, Extraa, Heboa, Technigasia ja Leovinceä. :)
Aerox/Nitro osia
Fägg
Liittynyt:
16.8.2008 18:47
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Fägg » 25.5.2011 10:16

Mitäs tuumaatte... jos roxiin iskee tollase pro replican kiinni, ja laitta prikan takas, niin paljon kulkee? 60? Alle verorajan haluisin pitää mutta kiihtyis sit sen eestä. ;)
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 25.5.2011 12:04

Sit se menis just 60 ja sit vaihdat viel variin +15% jouset eli vastapaine-ja kytkinjouset ja 4,5g rullat nii kiihtyy ja toimii hyvin.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
phellow
Pyörä:
Derbi Atlantis 09
Liittynyt:
18.5.2010 16:08
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut phellow » 25.5.2011 14:44

Omasta mielestäni tuo +15% säädöt on puoliksi ihan täyttä paskapuhetta. Itselläni oli +15% säädöt next-r:n kanssa ja eihän siitä mitään tullut. Jouset olivat polinia ja s6. Nykyään +30% kytkinjouset ja +15% vp-jousi ja kunhan jaksan niin laitan Hebon +50% vp-jousen kiinni, koska ei vieläkään toimi kunnolla... Toki kannattaako ekana kokeilla noita +15% säätöjä ja sitten alkaa leikkimään lisää jos ei toimi.
huoh.. :s
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 25.5.2011 15:52

Mullaki vähän sama eka oli +15% vp ja nykyään +50% vp ja nyt kytkinjouset +30% ja liian löysät, onneks tuli postissa jäykemmät, huomenna laitan +50% kytkinjouset kiinni.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut temeee. » 25.5.2011 17:54

Fägg kirjoitti:Mitäs tuumaatte... jos roxiin iskee tollase pro replican kiinni, ja laitta prikan takas, niin paljon kulkee? 60? Alle verorajan haluisin pitää mutta kiihtyis sit sen eestä. ;)

Ehei mene, se menee sen 50 ja huutaa helvetisti. :| jätä tehari ostamatta jos prikkaa et ota pois.
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 25.5.2011 18:12

^^Oikeassa on Rovaniemen poika. Ei tule muuta kuin harmia. Jätä entinen putki paikalleen, ei kannata maksaa 140€:tä siitä, että sulla on krominen putki, jolla tuhoot mopos koneen. :roll:
Aerox/Nitro osia
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut temeee. » 25.5.2011 18:40

Nimittäi ku meni kurittomalla vakiolla prikka paikallaa 48 @ sigma ja huusi tosi paljon ja ei kehannu kyllä pitää kaasua pohjassa ku max 5. sec. :s en halua ees kuvitella minkälaista on proreplicalla ku sehän on vielä aika yläkiekkanen. :s
Maley
Paikkakunta:
kempele
Liittynyt:
6.9.2008 16:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Maley » 25.5.2011 19:42

Tuo 50% vp-jousi oli aivan liian jäykkä malossi sport 50 pytyllä,pro replicalla ja stagen torgue controlilla ni en hirveenä usko että se toimii vakiopytyllä :roll:
phellow
Pyörä:
Derbi Atlantis 09
Liittynyt:
18.5.2010 16:08
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut phellow » 25.5.2011 20:01

No en mä nyt ois niin varma, kun tuo 15% tntuu olevan liian löysä. Kaikkihan täällä tuntuu kehuvan tuota malossin punasta vp:tä teharin kanssa ja sekin on 50%. Kokeilemallahan se selviää. Veikkaan et toimii ihan hyvin, varsinkin jos/kun joutuu samalla laittaa pikkusen painavammat rullat. Tai siis tällä hetkellä on 5g kun vakiot on 6g, niin sekottaa nuo keskenään niinvois olla ihan hyvä.

E: pahoittelut OT:sta
Maley
Paikkakunta:
kempele
Liittynyt:
6.9.2008 16:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Maley » 25.5.2011 20:05

Tuli myös kokeiltua ovetossa sitä 50% vp-jousta, missä oli vakiopytystä viilattu pakoaukon kuri, kannen palotila kiillotettu, giannelli extra putkena ja 17.5 phva kaasari. Ei jaksanu oikeen lähteä piikille ja huiput tippu n.10km/h :lol: Ja tuli myös kokeiltua monia eri rullia eikä auttanu.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jkoljo » 25.5.2011 21:05

"Kaikkihan tuntuu kehuvan.." Niinno, jotkut kehuvat, mutta se on tasan todella pieni murto-osa virittäjistä. Jokainen skootteri on yksilö, mutta varmasti 90%:lle käyttäjistä +15% jousi on aivan täysin hyvä.

Voidaan jatkaa tätä keskustelua variaattoritopicissa.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
mmiikkssuu
Pyörä:
Roxi
Liittynyt:
9.5.2010 20:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut mmiikkssuu » 25.5.2011 21:50

Kumma ku itellä toimii ihan hyvin kurittomalla Leovincella ja prikka varissa. Nappaa just sen 60 ja ei edes huuda kovin :o
Jyrii
Pyörä:
yamaha aerox 07
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
13.4.2010 9:44
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Jyrii » 25.5.2011 22:04

millane kuristus tos tecnigas next-r putkes on?
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 25.5.2011 22:05

Prikka alkukäyrässä joka on parilla hitsipisteellä kiinni.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista