Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Shape » 31.5.2011 18:21

Korjataas heti pikkuseikka, eli ei siinä ole alavääntöjä yhtään sen enempää, mitä vakioputkessa. Tehoalue on vain laaja.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Dementikko » 31.5.2011 21:33

Mitenkäs Leovince ZX-R:stä saa kuristuksen pois? Ja missä se edes sijaitsee? Ja vaikuttaako tuo käytännössä paljoa tuo kuristuksen poistaminen?
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 31.5.2011 21:41

Alkukäyrässä ne yleensä on ollu ja ihan näkösällä ja parilla hitsi pisteellä kiinni, jollain ruuvimeisselillä väännät niin pitäis lähtee tai sit dremelillä, kurin kanssa on yhtä luumu kuin vakioputkella ja kurin poiston jälkeen ottaankin jo kunnon piikin ja menee kovempaa.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Fägg
Liittynyt:
16.8.2008 18:47
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Fägg » 31.5.2011 22:14

Missä on gianelli nextin kuri?
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 31.5.2011 22:17

Siinähän on muistaakseni kaks kuria, alkukäyrässä vissii yks kuri ja ainaki keskellä paisaria/putkea kauheet kurit eli sen takii ihan paska putki.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 31.5.2011 22:21

Just noi kaks kuria, ja ne kummatkin poistettuna silti paskempi putki kuin Tecnigas Next-R joten tehoista voi sanoa....
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 31.5.2011 22:24

Eli kannattais hommata joku toinen putki esim. gianelli extra,stage6 pro replica ,leovince ,lazer jne.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Dementikko » 31.5.2011 22:28

Onkohan tässä Leovince ZX:ssä (etenkin ZX-R mallissa kun sen tilasin) muka nykysin tämmöstä kuria keskellä mitä tää sivu väittää =D http://www.scooterinvasion.net/deresleo.html
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 31.5.2011 22:29

Onhan siinä tollanen kuri alkukäyrässä mutta ei muita kureja.
Viimeksi muokannut _keijomies_ päivämäärä 31.5.2011 22:38, muokattu yhteensä 2 kertaa
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 31.5.2011 22:34

Älä nyt sitä putkee mee poikki sahaa, kuri on vaan toi alkukäyrässä oleva holkki. Noi mitä on paisarissa ni on vaimentamassa sitä kilkatusta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
J-P@
Pyörä:
| Booster 02' |
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2009 15:00
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut J-P@ » 31.5.2011 22:50

Voin sanoa, että joka ikisessä e-hyväksytyssä teharissa on jotain ylimäärästä paisarin keskellä. Yasuneista Gianelleihin.
Kuvat.fi - J-P@
joosee
Pyörä:
Mbk Nitro -06
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
10.10.2010 17:07
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut joosee » 31.5.2011 23:06

Joo aika turha ottaa se kartio pois sieltä http://www.scooterinvasion.net/techdata/deresleo/3.jpg, koska sehän on aiva paisarin muotonen ja se aukko siellä pääs on sopivan kokonen. Luultavasti sen kartion tarkoituksena on vain pienentää ääniä. Tulee vaan putkeen jälkiä ja ehkä vähä liian kovat äänet ku se leovince on muutenki jo äänekäs.
J-P@
Pyörä:
| Booster 02' |
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2009 15:00
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut J-P@ » 1.6.2011 0:37

Ja siis kaikis putkis ei oo edes tollasta reikälevyä. Esimerkkinä, Yasuni Z, seinä keskellä paisaria jossa kaks putkee ristiin ja alkukäyrän jälkeen loiva suppilo.

Noita "seiniä" on sielä veikkaukseni mukaan ihan vain sen takia, että paisareista saadaan isompia ulospäin --> putki näyttää paremmalta.
Kuvat.fi - J-P@
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Dementikko » 1.6.2011 7:49

Juu, niin vähän mietinkin että en ainakaan tota lähe sahailemaan, jos siellä sitten kuristus on niin olkoon mutta kyllähän tuo vaikuttaa vähän siltäkin että ääniä vähän pienentää. :)
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut LaneKit » 1.6.2011 10:11

Nextissä on kuri alkukäyräs, en lähtis poistamaa siä siitä keskeltä, ku se vaikuttaa oleellisesti toimintaa. Paska putki oli kyl, mut hiljane, vakiokorvaajaks hyvä.

Mut ei mun e- hyväksytys arrowissa, reversessä tai laseris ainakaa oo mitää, mitä rautalankaa tökin sisää.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista