Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Ottakaa huomioon, että puristustilavuus muuttuu koneesta, jos laitatte silikonimassan. Yleensä se pahvitiiviste on oikean paksuinen (luokkaa 0,5-0,8mm), jotta tekijät pysyvät muuttumattomina.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
No joo, hyvin se tossa kesti 10km lenkin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ainaki vaakaminarellis on kyl varaa laskea, et hätää ei pitäs olla. Ja itel on ainaki lohkoje välis jotai 180cc kestävää moottorisilikonia muistaakseni, mikä on iha toho tarkotettu, ja jos se siel kestää ni eiköhä se mee alatiivisteenäki, ku tossa am6 mihi tota laitoin on vielä lohkot "halki" pytyn alta.
Ja tiivisteethä tulee vaihtaa kumpaaki päähä aina ku ottaa pytyn auki
Paitsi esim. toi airsalin vanhempi t6, missä on samal viisii ku isos osas piikeistä, eli kansi omil pulteilla.
swEEp
- Pyörä:
- Rieju spike 08, Kymco cobra. Aprilia rs 125
- Paikkakunta:
- ristiina
- Liittynyt:
- 3.7.2008 22:54
Kumpi olisi parempi pytty jokapäiväiseen ajoon pösöön
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/sylin ... -4275.html vaiko
http://www.mc-scatter.com/sylinterisarj ... 24439.html Kaveriks suunnittelin 16mm kaasuttajaa näin aluksi ja turbokit teharia. Ja variaattoriin toki jouset rullat yms. Mitkäs kannattaisi muuten laittaa tarkoituksena olisi saada lähtemään ei niinkään kulkemaan?
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Tarkotus olis männänvaihdon yhteydessä vaihtaa suoraan 70cc ja kaksi sylinteriä olisi mielessä, kumpi olisi parempi 17,5mm dellorton ja leovince zx:n kaveriksi? DR 70cc vai Top Performancen perus 70cc sportti? (tiedän että putki on nuhanen mutta sillä mennään) Kyseessä siis piaggion nestejäähy motti.
edit: yks vaihto ehto olis vielä s6 sport pro
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
S6 SP pn ehdottomasti tehokkain ja muutenkin parhain, mutta et noilla osilla tule saamaan siitä lähellekkään kaikki tehoja irti. Hommaa Top Performancen pytty, perus varma ja melko tehokas.
s4mU
- Pyörä:
- 2 x faitti
- Paikkakunta:
- Iiden
- Liittynyt:
- 27.5.2008 16:20
Nyt tuli tuo Motorforcen 50cc pytty. Aukkojen reunoja ajattelin kevyesti pyöristää ja pieniä valujälkien poistoa yms... Kun on aika karua tuo kiinanpyty valujälki.
Mutta mites tuota kannatais viilailla. Ei ole aikomus viilata mitenkään "tappiin asti" mutta jos vähän pirteyttä saisi tuolla lisää. Kannenlasku tapahtuu myös luultavasti.
Eli vinkkejä pösön ilmajäähy pytyn ja männän viilaukseen kaivataan.
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Éki
- Pyörä:
- Ex. Aerox -10 Ex. Nitro -00 Ex. Aerox -02 Ex. Aerox -06 Nyt. Aerox -03 orange projekt
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 18.7.2009 20:45
Tarviiko s6 street racelle vahvistaa alakertaa?
Ja mikä oisi sopiva kaasari tuolle
(Aeroxista kyse)
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Ei tarvii vahvistaa, mutta kannattaa kampura vaihtaa jos on yli 15tkm ajettu. Ja kaasari olis joku 19-21mm.
Muttan onkos toi kannen laskeminen lasin päällä hyvä tapa? Vai meneekö helposti vinoon, ja kuluuko ne laakerit oikeesti hirveesti nopeemmin?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ei ne laakerit sellai nopeemmi kulu, ku et kummiskaa ns. "tappii" laske, eikä sillokaa ihmeellisemmi.
Omast mielestä oli nii perseestä piikissä, kansi oli valmiiksi vino ja vuoti kyllä ton hiomise jälkeeki, ite en jaksais laskea, ku ei se ny nii älyttömästi auta.
s4mU
- Pyörä:
- 2 x faitti
- Paikkakunta:
- Iiden
- Liittynyt:
- 27.5.2008 16:20
Joo noita on tullut katsottua ja lueskeltua ihan urakalla.
Tuon tiivisteiden siistimisen ainakin teen, lohkon ja pytyn välillä ei hirveetä rappua näyttäs olevan. Voi olla että senkin otan pois.
Lohkojen imupuolen olen viilannut jo, en ihan samanlaiseksi kun sinulla mutta onse jonkinverran avarampi kuin vakio. Eikä tämmösellä setillä varmaan tuota tarvitsekkaan ihan tappiin asti viilata.
Kannenlasku homma onkin jo tiedossa.
Mutta mites tuo pytyn viilaus, siitä mulla ei ole ollenkaan aikasempaa kokemusta. Paljonko tuota voisi ottaa sivuille ja paljonko ylös/alas, että saisi pientä tehonlisäystä aikaiseksi?
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Jos ei ole kuria mitenkää pytyssä, ni ite ottasin vaikkapa 1,5mm ylös ja milli sivuille, vaikuttaa jo vähäse.
Mut sit jos on tehari kiinni ja haluat enemmi ni samantie 2mm sivuille ja 2-3mm ylös ja kanava siistiksi ettei jää portaita. Ite olen kummatki minarellii tehny ja kyllä se vaa paremmi veti
En sitte tiedä miten kireä tuo on tehtaalta. Alaspäi älä puutu ollenkaa.
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Osaiskos joku täällä kertoa yamaha aeroxin kannen kiristys momentin? Vm. on -09 jos vaikuttaa jotenkin
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista