Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Palezu » 23.9.2012 19:06

No pystyy, ruutaat vaan kunnolla brakecleaneria ja paineilmaa sinne niin putsaantuu. Toivo vain että se hiekka ei ole kerennyt pilata sieltä välistä mitään, siksi ei kannatakkaan pyöritellä sitä ennen kuin se on puhdas.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Sudee » 24.9.2012 12:47

Tietääkö kukaan paljon Motoforcen Racing kampura kestää kiekkoja? Kestää varmaan Sport Pro:n?
Aerox/Nitro osia
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Juunish » 24.9.2012 13:22

Joku 15k. Kestää helposti.
Midrace Aerox projekti
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jonik1 » 24.9.2012 15:31

Mulla meni vanhalla Stage6 Sportilla kiertokangen alapään laakeri hajalle Motoforce Racing Evolutionista, tais kestää 2000km. No sainhan Stage6 HPC:sta kietokangen poikki, oli kylläkin S6 Racingilla. Nyt on RMS Super Racing, joka on vastaava kuin Motoforce Racing. On kestänyt jo 4000km moitteetta.
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Sudee » 24.9.2012 17:24

Ja Motoforcen Racingissä on ne oranssit limput tms. siellä sisällä?
Aerox/Nitro osia
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jonik1 » 24.9.2012 22:41

Joo, mulla ne on punaset.
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
LemenZ
Pyörä:
Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
8.10.2012 2:04
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut LemenZ » 9.10.2012 15:08

Miten tuossa oli, jos laitan tuollasen motoforcen racing kampiakselin kun tuntuu olevan aika hyvä tuohon hintaluokkaan, JOS laitan takaisin vakioksi, haittaako se että siellä on vähän parempi kampiakseli, muuten vakio mopossa?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jkoljo » 9.10.2012 16:03

Shapella on muistaakseni joku Motoforcen veivi Gilerassaan, ei ole tuntunut haittaavan normaalissa käytössä. Ja miksi se negatiivisesti vaikuttaisikaan. Ainoa asia mikä tulee mieleen on se, että jos kampura on muovitäytteillä, pitää varmistaa että täytteet kestää katalysaattorikoneen lämmön. Polymeerihäkkiset laakerit nimittäin eivät kestä.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
LemenZ
Pyörä:
Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
8.10.2012 2:04
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut LemenZ » 9.10.2012 19:10

Okei (; Sitten kattelin noita kampiakseleita, motoforce evolution, ja racing, kumpi on parempi onko tietoa tai kokemusta? kun evolution on vaa 5euroo kalliimpi? :s
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jkoljo » 9.10.2012 20:55

Laita Evolution, yksinkertaisesti parempi. Ja kestää varmasti katalysaattorin.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
LemenZ
Pyörä:
Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
8.10.2012 2:04
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut LemenZ » 9.10.2012 23:46

En pystynyt muokata tuota vanhaa viestiä siispä joudun vielä yhdellä kiusaamaan, eli ostoskorissa on jo nuo kamppeet, onko sillä väliä onko se 10mm tapilla vai 12mm? kun eikö tkr:rrän vakio ole 12mm, mutta nyt oon ostamassa siihen 10mm?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jkoljo » 9.10.2012 23:55

Juu Pösössä on 12 mm tappi. Älä ihmeessä osta 10 millisellä varustettua.. Mikä nettikauppa tarjoaa Pösöön 10 mm tapillista kampuraa? :eek:
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
LemenZ
Pyörä:
Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
8.10.2012 2:04
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut LemenZ » 10.10.2012 0:08

My bad... Olin kattonut vahingossa bw's:ssään.. 4 projektia alla menee ihan sekaisin nyt mitä ostaa mihinkin koneeseen, kun ettii joka vehkeeseen samaa aikaa osia...... varmaan pitäis nyt tehä vaan yks kerralla noi pois. tekee vaa mieli kokoajan tehä kaikkia samaan aikaan vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Nyt kuitenkin löysin oikean akselin (; Kiitos vaan avausta!
jertsu9
Liittynyt:
16.3.2012 22:11
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jertsu9 » 14.10.2012 14:05

mitä kaikkee pitäis vaihtaa alakerrast jos kone ei liiku polkies ku vaa välil ja vähä ja sähköl kans liikkuu vaa välil ja yläkerta kunnos?(jos vika ees on siel mut ite veikkaisin nii, tarkistan viel)alakerral ajettu ajettu n.2tkm
E: sori jos väärä topic
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut jkoljo » 14.10.2012 16:09

Ehkä tämän keskustelun voi ainakin aloittaa tässä topicissa, mutta mikäli vika paikantuu kiksiin, voit kysellä jatkosta variaattoritopicissa.

Eli siis, meneekö moottori jumiin, vai jää vain pyörähtämättä? Avaa variaattorin koppa ja pyörittele kampiakselia. Jos se pyörii nätisti (hihna jarruttaa hieman), vika on kiksissä, eikä alakerrassa.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista