Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
No pystyy, ruutaat vaan kunnolla brakecleaneria ja paineilmaa sinne niin putsaantuu. Toivo vain että se hiekka ei ole kerennyt pilata sieltä välistä mitään, siksi ei kannatakkaan pyöritellä sitä ennen kuin se on puhdas.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Tietääkö kukaan paljon Motoforcen Racing kampura kestää kiekkoja? Kestää varmaan Sport Pro:n?
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Joku 15k. Kestää helposti.
jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
- Paikkakunta:
- Ähtäri/Seinäjoki
- Liittynyt:
- 4.4.2006 15:13
Mulla meni vanhalla Stage6 Sportilla kiertokangen alapään laakeri hajalle Motoforce Racing Evolutionista, tais kestää 2000km. No sainhan Stage6 HPC:sta kietokangen poikki, oli kylläkin S6 Racingilla. Nyt on RMS Super Racing, joka on vastaava kuin Motoforce Racing. On kestänyt jo 4000km moitteetta.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Ja Motoforcen Racingissä on ne oranssit limput tms. siellä sisällä?
jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
- Paikkakunta:
- Ähtäri/Seinäjoki
- Liittynyt:
- 4.4.2006 15:13
Joo, mulla ne on punaset.
LemenZ
- Pyörä:
- Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 8.10.2012 2:04
Miten tuossa oli, jos laitan tuollasen motoforcen racing kampiakselin kun tuntuu olevan aika hyvä tuohon hintaluokkaan, JOS laitan takaisin vakioksi, haittaako se että siellä on vähän parempi kampiakseli, muuten vakio mopossa?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Shapella on muistaakseni joku Motoforcen veivi Gilerassaan, ei ole tuntunut haittaavan normaalissa käytössä. Ja miksi se negatiivisesti vaikuttaisikaan. Ainoa asia mikä tulee mieleen on se, että jos kampura on muovitäytteillä, pitää varmistaa että täytteet kestää katalysaattorikoneen lämmön. Polymeerihäkkiset laakerit nimittäin eivät kestä.
LemenZ
- Pyörä:
- Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 8.10.2012 2:04
Okei (; Sitten kattelin noita kampiakseleita, motoforce evolution, ja racing, kumpi on parempi onko tietoa tai kokemusta? kun evolution on vaa 5euroo kalliimpi?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Laita Evolution, yksinkertaisesti parempi. Ja kestää varmasti katalysaattorin.
LemenZ
- Pyörä:
- Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 8.10.2012 2:04
En pystynyt muokata tuota vanhaa viestiä siispä joudun vielä yhdellä kiusaamaan, eli ostoskorissa on jo nuo kamppeet, onko sillä väliä onko se 10mm tapilla vai 12mm? kun eikö tkr:rrän vakio ole 12mm, mutta nyt oon ostamassa siihen 10mm?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Juu Pösössä on 12 mm tappi. Älä ihmeessä osta 10 millisellä varustettua.. Mikä nettikauppa tarjoaa Pösöön 10 mm tapillista kampuraa?
LemenZ
- Pyörä:
- Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 8.10.2012 2:04
My bad... Olin kattonut vahingossa bw's:ssään.. 4 projektia alla menee ihan sekaisin nyt mitä ostaa mihinkin koneeseen, kun ettii joka vehkeeseen samaa aikaa osia...... varmaan pitäis nyt tehä vaan yks kerralla noi pois. tekee vaa mieli kokoajan tehä kaikkia samaan aikaan vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Nyt kuitenkin löysin oikean akselin (; Kiitos vaan avausta!
jertsu9
- Liittynyt:
- 16.3.2012 22:11
mitä kaikkee pitäis vaihtaa alakerrast jos kone ei liiku polkies ku vaa välil ja vähä ja sähköl kans liikkuu vaa välil ja yläkerta kunnos?(jos vika ees on siel mut ite veikkaisin nii, tarkistan viel)alakerral ajettu ajettu n.2tkm
E: sori jos väärä topic
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Ehkä tämän keskustelun voi ainakin aloittaa tässä topicissa, mutta mikäli vika paikantuu kiksiin, voit kysellä jatkosta variaattoritopicissa.
Eli siis, meneekö moottori jumiin, vai jää vain pyörähtämättä? Avaa variaattorin koppa ja pyörittele kampiakselia. Jos se pyörii nätisti (hihna jarruttaa hieman), vika on kiksissä, eikä alakerrassa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista