Kuristuskyselyt #2

Basu
Liittynyt:
14.11.2003 22:45

ViestiKirjoittanut Basu » 11.6.2005 22:00

Honda SFX 1997 kuristukset? Prikka ilmeisesti, muuta? Kiitos. :)
Faggot
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2004 17:53

ViestiKirjoittanut Faggot » 11.6.2005 22:16

Basu kirjoitti:Honda SFX 1997 kuristukset? Prikka ilmeisesti, muuta? Kiitos. :)

Kuristettu CDI-boksi, rajoittaa sytytystä AIVAN jumalattomasti..
ex purplehaze
J-s0
Paikkakunta:
Äetsä
Liittynyt:
4.11.2004 18:37

ViestiKirjoittanut J-s0 » 11.6.2005 22:40

-PopCorn- kirjoitti:
Basu kirjoitti:Honda SFX 1997 kuristukset? Prikka ilmeisesti, muuta? Kiitos. :)

Kuristettu CDI-boksi, rajoittaa sytytystä AIVAN jumalattomasti..

Varissa on sellanen metalli kehikko (kolmella pultilla kiinni) ja se CDI-poksi.
Rieju - Start the rocket
-Yamaha-Racing-
Paikkakunta:
Keminmaa
Liittynyt:
5.9.2004 14:05

ViestiKirjoittanut -Yamaha-Racing- » 11.6.2005 23:29

Miten saa kymco cobrasta vm99 kierrosrajoittimen pois?
Meidän Elämään Kuuluu Vaimennetut mutkat. Ei kirkkohäät vaan irtopäät ja vaiennetut lutkat!
EX-Suizaman90
Basu
Liittynyt:
14.11.2003 22:45

ViestiKirjoittanut Basu » 12.6.2005 11:35

Onko tuo mainitsemasi varin metalli kehikko tyyliin prikka?
Eli se pitää poistaa kokonaan? Auttaako sen varin metallikehikon poistaminen paljonkaan mitään? Oisko kuvaa missään siitä kun se on pois varista? Mistäs noita CDI-boxeja saisi ja mihkähän hintaan?
Metal-x
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
5.6.2004 15:56

ViestiKirjoittanut Metal-x » 20.6.2005 19:01

Moi, haluaisko joku laittaa selkeät ohjeet CPI viripaketin asentamiseen (jos semmoine on jo olemassa, niin laitatko linkkiä tähän tai jotai), kyllä mä tiiän et siin tulee rullat + suutin + se putkenosa... ja minkäkokoinen se CPI:n mutteri on sielä variaattorissa?
xtmas
Liittynyt:
27.5.2005 21:26

ViestiKirjoittanut xtmas » 20.6.2005 19:32

SuizaMan90 kirjoitti:Miten saa kymco cobrasta vm99 kierrosrajoittimen pois?

sielt cdi boksist lähtee viis johtoa, joist yks menee takasin boksiin. johdon väri on muistaakseni vihreä. Ni siin johdos on liitin ja sen ku ottaa auki ni on kaikki kierrokset käytös. Ei kuitenkaan oo kauheest hyötyy jos ei oo kuristamatont variaattorin holkkia(kiertää muuten vaan niin pirusti eikä mee mihinkään)
Stinger
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
22.8.2004 2:17

ViestiKirjoittanut Stinger » 30.6.2005 21:58

olis tämmöstä, että on mrg ja ostin stage6 pro putken ja siihen loppu meno, ei kiihy enää minnekkään. missä olis vika ku eipä kulje kuin 55km/h - mitä mittari kusettaa :wink:

sain infoa, että kaasarista vois suutinta suurenta (siinä on vakio suutin ja kaasari on 17.5) ja sitten kuristus laikka/läppä pois, mutta missä tämä kyseinen laikka läppä sijaitsee?
ja mikä suutin kannattaisi laittaa?

ohhoh.. tulipaha litaniaa kerrakseen :D
jaa-a.. 55km teharin kans.. oi voi.. khyyl mul kulkee :/
Beissi
Liittynyt:
26.6.2004 23:37

ViestiKirjoittanut Beissi » 30.6.2005 22:04

Ootko vaihtanu rullia? Itellä oli aluksi hebon kans hyvä sääjöt sitte pisti s6 kiinni niin ei kulkenu ku 60km/h niillä rullilla mitkä toimi hebon kans hyvi. Kun vähä sääti rullia nii kyllähäse liikku ;)
Stinger
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
22.8.2004 2:17

ViestiKirjoittanut Stinger » 30.6.2005 22:07

en o säätäny yht. minkä koon rullat vaihoit? jos mahollista tuu #skootterit kannulle. ei toimi mese ja tuolt mut ain löytää :P
jaa-a.. 55km teharin kans.. oi voi.. khyyl mul kulkee :/
Infeliz
Paikkakunta:
Pohjanmaan Helmi
Liittynyt:
7.11.2002 9:22

ViestiKirjoittanut Infeliz » 30.6.2005 22:31

xtmas kirjoitti:
SuizaMan90 kirjoitti:Miten saa kymco cobrasta vm99 kierrosrajoittimen pois?

sielt cdi boksist lähtee viis johtoa, joist yks menee takasin boksiin. johdon väri on muistaakseni vihreä. Ni siin johdos on liitin ja sen ku ottaa auki ni on kaikki kierrokset käytös. Ei kuitenkaan oo kauheest hyötyy jos ei oo kuristamatont variaattorin holkkia(kiertää muuten vaan niin pirusti eikä mee mihinkään)


Ilmeisesti se vaaleanvihreä johto pitää ydistää maihin, näin ainakin feverissä.
Ex-tecnigas, IRC @ Infeliz

M : F1-peili ja rajoittamaton holkki !
Jerekar
Liittynyt:
22.4.2005 18:18

ViestiKirjoittanut Jerekar » 30.6.2005 22:52

Kuinka paljon vaikuttais huippuihin 1,3Kw moottorista ku ottais pois pakarin pillikuritimen ja varin prikan?
Kesällä jos saisi Soliferin kasattua
--Teme
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
18.3.2004 17:39

ViestiKirjoittanut --Teme » 30.6.2005 23:09

kyllä se ehkä 60km/h saattas jopa mennä.
hitman_90
Liittynyt:
6.7.2005 21:42

ViestiKirjoittanut hitman_90 » 6.7.2005 21:46

Paljonko gilera runneri kulkee jos prikan poistaa?
en tiedä niin paljon skodeista joten jos joku voisi vastata niin ois kiva.
J-P
Liittynyt:
9.1.2003 17:13

ViestiKirjoittanut J-P » 7.7.2005 17:11

pelkällä prkan poistolla n 70km/h ja kiihtyy kuin mummo umpihangessa, eli pakarin kurit pois myös...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista