Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jkoljo » 30.5.2013 11:50

Sillä ei ole mitään virkaa teharin kanssa, koska teharissa ei ole katalysaattoria.

Oletan että Atlantiksessasi on Piaggion valmistama kone. Voit repiä koko SAS-venttiilikotelon irti. Kotelon ilmanottoletku kannattaa tukkia, tai vaihtoehtoisesti purkaa konetta niin paljon että senkin saa irti. Toinen vaihtoehto on jättää SAS-purkki paikalleen ja tukkia vain se pakoputkeen kiinni tuleva letku.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
jogman
Liittynyt:
14.4.2012 18:04
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jogman » 11.6.2013 16:57

kellään kokemusta giannelli next putkesta? millanen on ja onko helppo ottaaa kuripois?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 14.6.2013 2:26

Vastaa lähinnä vakioputkea. Älä anna halvan hinnan ja kisaisen ulkonäön hämätä, vaan harkitse vaikkapa Extraa mikäli etsit kohtuuhintaista ja tehoa tuovaa putkea.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
jasutin
Liittynyt:
22.5.2011 18:16
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jasutin » 18.6.2013 1:19

millaisia nuo turbokitin teharit ovat? kokemuksia?
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Juunish » 18.6.2013 2:21

Aika huonoja ilmeisestikki, kannattaa suosiolla ostaa joku kunnon tehari jos haluaa tehoa. Jos taas haluu et menee alle 65, niin sitte tietenki joku einiinkireä-putki.
Midrace Aerox projekti
jasutin
Liittynyt:
22.5.2011 18:16
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jasutin » 18.6.2013 2:56

kumpi olis parempi putki: leovince tt vai giannelli extra? mopona toimii jog r (muuten vakio, prikka pois)
nozze
Liittynyt:
23.7.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut nozze » 19.6.2013 3:53

Giannelli Extra, leovince ei ole lähellekkään niin tehokas kuin Extra.
pösöö147
Liittynyt:
20.5.2013 22:46
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut pösöö147 » 19.6.2013 23:54

Elikkä mistä vois johtua ,että kylmällä koneella ottaa huomattavan piikin ,mutta lämpimällä ei ota ollenkaan? Voiskohan olla että vp löystyy vai voiskohan olla kun en ole suutinta kerenny vielä vaihtamaan niin kylmällä koneella olisi ryyppy päällä ja sitten kun ajaa vähän aikaa niin menee pois päältä?
jasutin
Liittynyt:
22.5.2011 18:16
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jasutin » 24.6.2013 0:21

onko tolla giannellin extralla ja giannellin extra v2 putkella jotain eroa muussa kuin ulkonäössä? :D
thekronan
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
3.10.2012 17:48
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut thekronan » 28.6.2013 0:25

pösöö147 kirjoitti:Elikkä mistä vois johtua ,että kylmällä koneella ottaa huomattavan piikin ,mutta lämpimällä ei ota ollenkaan? Voiskohan olla että vp löystyy vai voiskohan olla kun en ole suutinta kerenny vielä vaihtamaan niin kylmällä koneella olisi ryyppy päällä ja sitten kun ajaa vähän aikaa niin menee pois päältä?

itsellä teki ainakin samaa kun oli liian löysä vp. kylmänä toimi ihan hyvin mutta kun kone lämpeni vp löystyi ja kierrokset tippu ja vauhti vain hyyty.
metukka
Pyörä:
Yamaha Aerox -12
Liittynyt:
2.1.2011 20:27
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut metukka » 11.7.2013 10:37

Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta ihan nopsaan vaa.

Elikkä siis kumpi putki S6 Streetracelle, Stage6 Pro Replica vai Stage6 Pro ?
koohoox
Liittynyt:
22.3.2013 20:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut koohoox » 22.7.2013 23:43

Osaako kukaan sanoa, onko E-hyväksytty tehari laillinen tieliikennekäytössä jos siinä on kurit paikallaan? Tästä asiasta tuntuu olevan niin monenlaista tietoa. Vaikuttaako kurillinen tehari sitten mitenkään tehoon vai onko se sama asia kuin vakioputki?
mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut mikerin » 24.7.2013 7:19

No periaatteessa sillä E-hyväksynnällä vois heittää poliisia päähän. Eli eiköhän se ole laillinen kuitenkin kurit paikallaan ja vastaa todella paljon vakioputkea, eli miksi edes vaivautua ostamaan kallis tehari ulkonäön muuttamiseksi.
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
Riukku
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
4.9.2011 20:03
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Riukku » 7.8.2013 19:02

Tuotas onko kenelläkää ollu kokemusta yasuni z putkesta? onko vaikee säätää tai yms sellast kun alkaa tässä palaa käpy s6 pro replicaan en saa millään kunnon säätöihin. :(
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jkoljo » 8.8.2013 0:31

Jos et saa Pro Replicaa säätöihin, et saa Yasuniakaan säätöihin,

Kysy apua säätämiseen kaverilta tai täällä foorumilla.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista