jumbe
Hei,onko normaalia, että uudet jarrupalat ovat juuriasennettuina hieman liukkaat, kun asensin äskön nitroon etujarrupalat,ja ilmasin jarrut, mutta jarrun teho ei ole edes sama mitä vanhoissa kuluneissa..?
jusutus
Jos lukisit tuotekuvauksen, ymmärtäisit että tuolla asennetaan Piaggion motti Peugeottiin. Miten edes keksit yhdistää tuon jollain tavalla SR:ään..?
jumbe
jumbe kirjoitti:Hei,onko normaalia, että uudet jarrupalat ovat juuriasennettuina hieman liukkaat, kun asensin äskön nitroon etujarrupalat,ja ilmasin jarrut, mutta jarrun teho ei ole edes sama mitä vanhoissa kuluneissa..?
E:sori pommittaminen mutta pitäs saahaa vastausta piakkoin..
jusutus
jumbe kirjoitti:Hei,onko normaalia, että uudet jarrupalat ovat juuriasennettuina hieman liukkaat, kun asensin äskön nitroon etujarrupalat,ja ilmasin jarrut, mutta jarrun teho ei ole edes sama mitä vanhoissa kuluneissa..?
Miksi ilmasit jarrut palojen vaihdon yhteydessä?
Pumppaile kahvaa hetki ja tee ajossa voimakkaita jarrutuksia, eiköhän ne siitä ala pitää.
jumbe
Ilmasin koska vaihdoin nesteet palojen vaihdon yhteydessä, mutta huomasin pidon parantuvuutta jo äskön kun olin tehnyt voimakkaita jarruksia pihassa.
Robikol
- Pyörä:
- -tön
jusutus kirjoitti:Jos lukisit tuotekuvauksen, ymmärtäisit että tuolla asennetaan Piaggion motti Peugeottiin. Miten edes keksit yhdistää tuon jollain tavalla SR:ään..?
Sori, en osaa tuota kieltä mitä tuolla sivuilla on. Itse ymmärsin että toi on niiku akselivälin pidennyspala.
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
jumbe kirjoitti:Ilmasin koska vaihdoin nesteet palojen vaihdon yhteydessä, mutta huomasin pidon parantuvuutta jo äskön kun olin tehnyt voimakkaita jarruksia pihassa.
Hyvä, hyvä. Älä vain kaadu
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
EBC:n jarrupaloista kellään kokemuksia?
weicco
- Pyörä:
- typhooni ja pari pv:tä
Minkähänlaisia ne bilteman jarrupalat on? kattelin niitä siellä niin aeroxiin sopivia paloja ainakin on
En sillä että ostaisin, vaan muuten kiinnostaisi tietää, että minkä laatausia ne on
majavamies
- Pyörä:
- Projekti SF2
Myykääs mulle 245mm tai lyhyempi iskari.
Pitää olla säädettävä.
Esim boosterin takaiskari
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI
viewtopic.php?f=72&t=70325
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
majavamies kirjoitti:Myykääs mulle 245mm tai lyhyempi iskari.
Pitää olla säädettävä.
Esim boosterin takaiskari
Miten buusterin iskaria pystyy säätämään?
majavamies
- Pyörä:
- Projekti SF2
Joku tuning iskari ehkä
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI
viewtopic.php?f=72&t=70325
jake´
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
jumbe kirjoitti:Ilmasin koska vaihdoin nesteet palojen vaihdon yhteydessä, mutta huomasin pidon parantuvuutta jo äskön kun olin tehnyt voimakkaita jarruksia pihassa.
se on ihan normaalia ku sulla meni vissiin vähä nestettä jarrupaloille..
Robikol
- Pyörä:
- -tön
http://www.euroscooters.nl/shop/subfram ... 10110.html tuo on ilmeisesti subframe niinkun lukee ja käy gilera runneriin joten käykö tuo muihin piaggion motillisiin vehkeisiin?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista