En tiennytkään että tolleen voi veistellä noita sylinterin helmoja (?) oonko oikeassa? Mielen kiintosta että voi jättää vaan tollasen neulamaisen jutun tohon. Eikös toi oo kuitenkin aika tarkkaa, että miltä kohdin viilaa, kun männänrenkaan tappi tulee just noille kohille, missä tuo neulamainen helma on. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan.
Voiko noita helmoja sitte viilata alaspäin? Mitä tämmönen hyödyttää? Tossa kuvassa ainaki näyttäs että ainoostaan tasoteltu kaikki rösöt niin pääsee seos virtaamaan ilman pyörteilyä.
Ootan kovasti että pääsen aukomaan noita lohkoja niin pääsee tutustumaan tarkemmin, kun ei tää mitään herkkua ole tää kuvien kattelu ja siitä yrittää päätellä että mitä tehdä.
Miten tuo pakoaukon viilaaminen sitten onnistuu? Kotoa löytyy dremeli. Viilataanko sitä sieltä pytyn ulkopuolelta ikäänkuin pakoaukon läpi, vai tartteeko siihen jonkun kulmavaihteen, että voi edes yrittää? Millanen terä on sopiva. Aukon halkaisijahan sai olla max. 72% sylinterin halkaisijasta, mutta eikös tossakin oo männänrenkaat jo aika kovilla? Eli kannattanee jättää sinne 68% tienoille, jos tuohon ryhdyn.
Huuhteluista kannattanee tasoittaa kaikki rosot, mutta en kyllä uskalla ekakertalaisena mennä koskemaan muuten niihin. Onko ylipäätään haittaa, etten oo valurautapyttyjä työstäny vaan tarkotuksena olis harjotella heti nicasil-pinnotetulla? Mikä oli sopiva terä tähän, taisin kysyä jo aiemmin
No mutta eiköhän tästä hyvä tule kun huolella ja rauhassa tekee, maanantaina lähtee S6 Racing MK1 mulle tulemaan, ja täytynee lohkot pestä ja availla ennen sitä!