Keskustelua Alustoista & Jarruista

jonini^
Liittynyt:
3.6.2008 23:32

ViestiKirjoittanut jonini^ » 12.10.2008 22:21

Voitteko laittaa linkkiä joistain oversize etulevyistä jotka sopii nrg poweriin? Ja tahtoisin tietää saman ku särärider.
SJK
Pyörä:
RM 250
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
15.8.2005 12:02

ViestiKirjoittanut SJK » 14.10.2008 13:44

Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?

edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
villeple
Pyörä:
Peugeot xps ,Aprilia Mx
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
30.9.2007 11:32

ViestiKirjoittanut villeple » 14.10.2008 16:10

miten voi laskee etupumppui et miten saan sen liukuputken irti et pääsen lyhentää sitä jousta eli kyseessä roxin vakio paiolin iskari
.
Casanova69^^
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.7.2007 14:59

ViestiKirjoittanut Casanova69^^ » 14.10.2008 17:34

SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?

edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.

Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
weicco
Pyörä:
typhooni ja pari pv:tä
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.10.2005 12:49

ViestiKirjoittanut weicco » 14.10.2008 17:39

Casanova69^^ kirjoitti:
SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?

edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.

Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?


Ja karhenna hiomapaperilla sitä rumpua ;)
John
Pyörä:
Aprilia sr -96 70cc & Masai 07
Liittynyt:
1.7.2008 20:24

ViestiKirjoittanut John » 31.10.2008 20:55

weicco kirjoitti:
Casanova69^^ kirjoitti:
SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?

edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.

Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?


Ja karhenna hiomapaperilla sitä rumpua ;)


Siis ihan "vannetta" vai?
weicco
Pyörä:
typhooni ja pari pv:tä
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.10.2005 12:49

ViestiKirjoittanut weicco » 1.11.2008 16:18

John kirjoitti:Siis ihan "vannetta" vai?


Niin, sillä se rumpu "lasittuu" ajan kuluessa ja jarrutus teho huononee.
John
Pyörä:
Aprilia sr -96 70cc & Masai 07
Liittynyt:
1.7.2008 20:24

ViestiKirjoittanut John » 3.11.2008 15:51

weicco kirjoitti:
John kirjoitti:Siis ihan "vannetta" vai?


Niin, sillä se rumpu "lasittuu" ajan kuluessa ja jarrutus teho huononee.

Kiitos itse en edes tullut ajatelleeksi tätä. :)
nummi
Pyörä:
Mbk Nitro
Liittynyt:
3.6.2008 15:59

ViestiKirjoittanut nummi » 10.11.2008 17:06

millä neste jarrut saa "löysennettyä" eli nappais myöhemmin kiinni?
Karvan0ppa
Pyörä:
GG SM300
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.4.2004 17:08

ViestiKirjoittanut Karvan0ppa » 10.11.2008 21:17

Päästämällä ilmaa järjestelmään, se kyllä kadottaa jarruista kaiken tehon ja tuntuman.

En kyllä ymmärrä miksi joku tavoittelee huonompia jarruja ajokkiinsa?
Mallu\
Pyörä:
Peugeot Jet Force DarkSlide-08, Yamaha aerox -99
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
27.5.2007 14:50

ViestiKirjoittanut Mallu\ » 11.11.2008 9:54

ehkä lyhyet sormet :lol:
Myydään http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/yamaha/aerox_50/id2467/
GrapL
Pyörä:
Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.11.2004 11:29

ViestiKirjoittanut GrapL » 12.11.2008 22:50

Onko kukaan mototissa tai ulkopuolella lyhentänyt Piaggio:n TPH:n etuiskunvaimennusta? Keulaputket merkiltään showat.

Kuinkahan paljon niitä olisi mahdollista madaltaa ja tuleeko madalluksessa ongelmia?

Kuvat puretuista pumpuista auttaisivat ihan älyttömästi, jos jollain sellaisia sattuisi olemaan.


Into madaltamiseen alkoi nähtyäni ItomiI:n ludixin madalluksen tuoman muodomuutoksen. ;)
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 13.11.2008 15:16

NRG:n keulaa on tullu 40mm madallettua. Eikös se ole aikalailla sama ko Tph:ssa?

Kaivat pölysuojat irti ja niitten alla on lukkosokat. Tarviit hyvät pihdit että saat ne pois.. Lukkosokkien alla nylonholkit, joitten alla toiset lukkoprikat. Ne kun irrotat niin liukuputket putoo pois. Jousista pätkä pois niin keula madaltuu, mutta siihen jää klappia ylöspäin nostaessa - en tiedä miten sen saa pois, ilmeisesti jollain holkeilla..

Se purku osaa sit olla paskamaista hommaa.
GrapL
Pyörä:
Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.11.2004 11:29

ViestiKirjoittanut GrapL » 13.11.2008 16:03

jusutus kirjoitti:NRG:n keulaa on tullu 40mm madallettua. Eikös se ole aikalailla sama ko Tph:ssa?

Kaivat pölysuojat irti ja niitten alla on lukkosokat. Tarviit hyvät pihdit että saat ne pois.. Lukkosokkien alla nylonholkit, joitten alla toiset lukkoprikat. Ne kun irrotat niin liukuputket putoo pois. Jousista pätkä pois niin keula madaltuu, mutta siihen jää klappia ylöspäin nostaessa - en tiedä miten sen saa pois, ilmeisesti jollain holkeilla..

Se purku osaa sit olla paskamaista hommaa.


Vissiin ovat samaa kasaa, ala paloja lukuun ottamatta. Eli ovat purettavissa lähes samalla tavalla kuin honda monkeyssä?

Ja nää jouset on vaseliiniset? Vai öljy?

EDIT: Ja jusutus, jos sulla ois before and after kuvia madalluksesta nii olisin kiitollinen mikäli voisit sellaset lähettää: monkeymies@hotmail.com
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 13.11.2008 18:03

Vaseliinia niissä on/oli.

Ei taida löytyy fotoja ainakaan tältä koneelta..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista