jonini^
- Liittynyt:
- 3.6.2008 23:32
Voitteko laittaa linkkiä joistain oversize etulevyistä jotka sopii nrg poweriin? Ja tahtoisin tietää saman ku särärider.
SJK
- Pyörä:
- RM 250
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 15.8.2005 12:02
Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
villeple
- Pyörä:
- Peugeot xps ,Aprilia Mx
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 30.9.2007 11:32
miten voi laskee etupumppui et miten saan sen liukuputken irti et pääsen lyhentää sitä jousta eli kyseessä roxin vakio paiolin iskari
.
Casanova69^^
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 16.7.2007 14:59
SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
weicco
- Pyörä:
- typhooni ja pari pv:tä
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 22.10.2005 12:49
Casanova69^^ kirjoitti:SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
Ja karhenna hiomapaperilla sitä rumpua
John
- Pyörä:
- Aprilia sr -96 70cc & Masai 07
- Liittynyt:
- 1.7.2008 20:24
weicco kirjoitti:Casanova69^^ kirjoitti:SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
Ja karhenna hiomapaperilla sitä rumpua
Siis ihan "vannetta" vai?
weicco
- Pyörä:
- typhooni ja pari pv:tä
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 22.10.2005 12:49
John kirjoitti:Siis ihan "vannetta" vai?
Niin, sillä se rumpu "lasittuu" ajan kuluessa ja jarrutus teho huononee.
John
- Pyörä:
- Aprilia sr -96 70cc & Masai 07
- Liittynyt:
- 1.7.2008 20:24
weicco kirjoitti:John kirjoitti:Siis ihan "vannetta" vai?
Niin, sillä se rumpu "lasittuu" ajan kuluessa ja jarrutus teho huononee.
Kiitos itse en edes tullut ajatelleeksi tätä.
nummi
- Pyörä:
- Mbk Nitro
- Liittynyt:
- 3.6.2008 15:59
millä neste jarrut saa "löysennettyä" eli nappais myöhemmin kiinni?
Karvan0ppa
- Pyörä:
- GG SM300
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 21.4.2004 17:08
Päästämällä ilmaa järjestelmään, se kyllä kadottaa jarruista kaiken tehon ja tuntuman.
En kyllä ymmärrä miksi joku tavoittelee huonompia jarruja ajokkiinsa?
Mallu\
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force DarkSlide-08, Yamaha aerox -99
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 27.5.2007 14:50
ehkä lyhyet sormet
GrapL
- Pyörä:
- Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 20.11.2004 11:29
Onko kukaan mototissa tai ulkopuolella lyhentänyt Piaggio:n TPH:n etuiskunvaimennusta? Keulaputket merkiltään showat.
Kuinkahan paljon niitä olisi mahdollista madaltaa ja tuleeko madalluksessa ongelmia?
Kuvat puretuista pumpuista auttaisivat ihan älyttömästi, jos jollain sellaisia sattuisi olemaan.
Into madaltamiseen alkoi nähtyäni ItomiI:n ludixin madalluksen tuoman muodomuutoksen.
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
jusutus
- Paikkakunta:
- Lounaisrannikko
- Liittynyt:
- 22.1.2002 3:00
NRG:n keulaa on tullu 40mm madallettua. Eikös se ole aikalailla sama ko Tph:ssa?
Kaivat pölysuojat irti ja niitten alla on lukkosokat. Tarviit hyvät pihdit että saat ne pois.. Lukkosokkien alla nylonholkit, joitten alla toiset lukkoprikat. Ne kun irrotat niin liukuputket putoo pois. Jousista pätkä pois niin keula madaltuu, mutta siihen jää klappia ylöspäin nostaessa - en tiedä miten sen saa pois, ilmeisesti jollain holkeilla..
Se purku osaa sit olla paskamaista hommaa.
GrapL
- Pyörä:
- Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 20.11.2004 11:29
jusutus kirjoitti:NRG:n keulaa on tullu 40mm madallettua. Eikös se ole aikalailla sama ko Tph:ssa?
Kaivat pölysuojat irti ja niitten alla on lukkosokat. Tarviit hyvät pihdit että saat ne pois.. Lukkosokkien alla nylonholkit, joitten alla toiset lukkoprikat. Ne kun irrotat niin liukuputket putoo pois. Jousista pätkä pois niin keula madaltuu, mutta siihen jää klappia ylöspäin nostaessa - en tiedä miten sen saa pois, ilmeisesti jollain holkeilla..
Se purku osaa sit olla paskamaista hommaa.
Vissiin ovat samaa kasaa, ala paloja lukuun ottamatta. Eli ovat purettavissa lähes samalla tavalla kuin honda monkeyssä?
Ja nää jouset on vaseliiniset? Vai öljy?
EDIT: Ja jusutus, jos sulla ois before and after kuvia madalluksesta nii olisin kiitollinen mikäli voisit sellaset lähettää:
monkeymies@hotmail.com
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
jusutus
- Paikkakunta:
- Lounaisrannikko
- Liittynyt:
- 22.1.2002 3:00
Vaseliinia niissä on/oli.
Ei taida löytyy fotoja ainakaan tältä koneelta..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista