Tosiaan kannattaa ensimmäisenä avata kaasutin ja katsoa mikä siellä on kiinni.
Itselläni on kiinni virijavarasta hommattu Mikunin nimikkeellä oleva kaasutin, jossa on kiinni 95 numeron M4 kierteellä oleva suutin, ehkä juuri ja juuri liian suuri, tulppa on oikein tumman ruskea ja mustan väliltä, mutta ei nokea viellä sentään.
Kun keli viilenee ja ilman happipitoisuus kasvaa niin eipähän ainakaan mene laihalle.
Ensi viikolla pitäsi tulla saksan puolelta
http://www.gy6-motor.de/gy6-139qma-139qmb-152qmi-157qmj/LeoVince-Scoot-L-12-Forextreme-Auspuff-50-90ccm-mit-E-Nummer_1 tämmöinen, tilasin viime viikolla ja sain reilulla 60€:lla kun oli tarjouksessa. Orkkis putki helisee sisälmyksiltäänsä ja tuossa on jonkin sortin E-hyväksyntä mukamas.
Kattoo miten tuon saa nyt kulkemaan tuolla 50cc pytyllä. Luulin että siinä olisi ollut isompi kiinni kun ihmisten viestejä tolkuttoman laiskoista kulkineista lueskelin, mutta ei ollutkaan kun käytin padan auki.
Aika perso on kyllä bensalle tuolla koristamattomana ja hieman isommalla kaasuttimella, laitanaan menee 3l/100km ainetta tässä työmatka-ajossa espoosta helsingin puolelle. Tosin jaksaa kyllä mm. lauttasaaren mäet kivuta lähes 50km/h vauhtia ylös. Ei se voima tyhjästä tule
Btw, onko kenellään ideaa miksi ei anna kipinää kun starttaa sähköllä, pyörittää todella railakkaasti(johtuu 18Ah akusta joka sijoitettu istuimen alle) startilla, mutta ei tule ollenkaan kipinää tulpalle, potkasemalla lähtee kerrasta käyntiin vaikka ei kovasti potkasiskaan.
Ei tuossa jalkastartissa mitään muuta vikaa ole, mutta rasittaa aina nostaa keskijalalle tuo kymco...
Eihän näistä härveleistä koskaan pääse lopullisesti eroon...
Suzuki DR650RSE /ex-kymco agility.