Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 11.8.2011 16:06

Se oli vaan villi veikkaus. :)
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
americaano
Liittynyt:
11.8.2011 22:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut americaano » 11.8.2011 22:40

Onko kellään kokemusta tuosta turbokitin tkr putkesta kun aattelin ostaa semmosen peugeot speedfight 2:seen.
Onko se parempi kun kuristettu vakioputki? Paljonka se tuopi huippuja?
Onko minkälaiset äänet siinä?
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 11.8.2011 22:45

Ei tota putkee kannata ostaa, pitää helvetin kovaa mekkalaa ja änkkä ei vaimenna juuri mitään, osta mieluummin joku toinen putki, esim. stage6, gianelli, laser,leovince, technigas.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
americaano
Liittynyt:
11.8.2011 22:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut americaano » 11.8.2011 23:38

Selvä. Kannattaako sitten ostaa Leovinsen hm tt putki, joka on e-hyväksytty. Onko siinä enemmän tehoja kuin vakioputkessa, jos siinä pitää sen kuristuksen paikoillaan? Kiihtyykö se yhtään paremmin tai onko huippuja yhtään enemmän kuin vakioputkella?
-atte-
Pyörä:
Polkumapyörä
Paikkakunta:
Kerava, D-rapun poikii.
Liittynyt:
29.5.2010 1:58
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut -atte- » 12.8.2011 0:42

Heivaa se kuri sieltä samantien pois...Kaverilla lähti huonommin kuin vakioputkella :roll:
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 12.8.2011 9:17

americaano kirjoitti:Selvä. Kannattaako sitten ostaa Leovinsen hm tt putki, joka on e-hyväksytty. Onko siinä enemmän tehoja kuin vakioputkessa, jos siinä pitää sen kuristuksen paikoillaan? Kiihtyykö se yhtään paremmin tai onko huippuja yhtään enemmän kuin vakioputkella?


Kyllähän se kulkee ja kiihtyy paremmin oikeilla säädöillä. Mutta sun ei ole mitään järkeä ostaa tehria jos meinaat sen kurin pitää paikallaan.
Aerox/Nitro osia
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Dementikko » 12.8.2011 12:50

Vielä lisään, että jos epäilet ettetkö saa sitä kuristusta pois sieltä niin se lähtee kun vähän vääntää ruuvimeisselillä sitä (näin ainakin Leovince ZX:stä, ja varmasti myös kaikista muista putkista). :) Ainahan voit sitten huippunopeutta rajoittaa vaikka prikalla, mutta saat paremman kiihtyvyyden.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 12.8.2011 13:31

Totta tuokin, mutta moni ostaa teharin pelkästään ulkonäön vuoksi tai siksi että vakio on mennyt rikki.
Aerox/Nitro osia
gillie
Liittynyt:
7.7.2011 16:08
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut gillie » 12.8.2011 15:49

Onko heittää veikkausta/tietoa millä kierroksilla Polini SuperRace antaa Purejetissa parhaan tehoalueen? Kuvauksessahan luvataan "huomattavaa" lisää mid and high range alueille mutta eikös nuo ole aika laajoja käsitteitä riippuen aika monesta muuttujasta..
Ei tuossa tule säätämisestä mitään ilman kierroslukumittaria eli hankintaan.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Shape » 12.8.2011 21:45

Sudee kirjoitti: Mutta sun ei ole mitään järkeä ostaa tehria jos meinaat sen kurin pitää paikallaan.
Mulla kuristus ei vaikuttanut juurikaan yhtään, kulki yhtä lujaa kuin ilman kuria ja kiihtyvyys oli samaa tasoa. Putkena Next-r.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
MacLumme
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.10.2007 21:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut MacLumme » 12.8.2011 23:57

Kuinka monta tiivistettä Stage6 Pro Replica oikeen tarvitsee pysyäkseen tiiviinä pytyn päästä? Ostin justiinsa käytettynä ja vuotaa niin pahasti kun olla ja voi, välissä koitettu tavallista tiivistettä, rengasta, molempia yhdessä ja erikseen... Ja kun putkihan on käytetty, tuo kiinnike mistä se tulee pyttyyn on aavistuksen verran vinossa.. Miten sen saisi suoraksi tai ennenkaikkea tiiviiksi.. :itku: Ja liitos ei liiku niinkuin Piaggio - putkessa vaan on jämäkästi paikoillaan eikä sieltä erkanoidu putken päätä yhtään. Kuuluuko molemmat olla yhtäaikaa jos on rengastiiviste + tavallinen tiiviste väliin vai ei?

**Edit** Thank god for alumiiniteippi, sillä onnistu, monta kerrosta...
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Resispulla » 15.8.2011 22:24

Entiä onko oikee alue, mutta jos laittaa kymco super 8 2t skootteriin tecnigasin teharin nii täytyykö suutin vaihtaa isommaksi tai jotain? En tiä skoottereista paljoo mitää...
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Shape » 15.8.2011 22:40

Lukaseppa tän viestiketjun ihan ensimmäinen viesti..
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Resispulla » 16.8.2011 22:53

Luin ekan sivun ennen tota viestii, mut en muistanu tota lainkaa... Sori
Fägg
Liittynyt:
16.8.2008 18:47
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Fägg » 17.8.2011 20:56

Stage6 Pro replica chrome vaakaminarelli tehoputki tuli.

Nyt heti kaksi kysymystä!

1. Millä työkaluilla ja miten ottaisin kurin alkukäyrästä pois? Ja kun sen on pois saanut, putoaako se sieltä vai pitääkö vielä lisää säätää. :s

2. Ne oli koonnu putken kaasalaisella valmiiksi (hienoa!) mutta änkän/paisarin välissä pitäisi olla tuollainen kumirinkula tai tuollainen, onko se pakollinen, et jos on jotenkin välttämätön niin laitan kyl heti sen kiinni.

Kiitos jo etukäteen!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista