Tekniset ongelmat

ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut ramba__ » 30.7.2012 18:35

Stefat
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
JamppaT
Pyörä:
HVA SM -09 (Ostakee!)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.12.2010 20:33
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut JamppaT » 30.7.2012 19:11

Selvennätkö? :D Kaikki muu tekniikka onki hallussa, paitsi alakertaan ei oo koskaan tarvinnu koskea.
Ilmeisesti kuitenki kone irti ja auki noitten tarkistamiseks vai miten?
M: Osina Speedfight 2 skootteri!
M: Husqvarna SM 125
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 30.7.2012 19:17

Kampiakselin stefat näkee ulkopuolelta, että onko rikki/vuotaa. Toisen bäkee magneeton puolelta ja toisen variaattorin puolelta. Täytyy vain purkaa, että näkee ne stefat.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
JamppaT
Pyörä:
HVA SM -09 (Ostakee!)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.12.2010 20:33
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut JamppaT » 30.7.2012 20:17

Magneeton puolen stefa kutakuinkin tuon näkönen:
http://www.motot.net/galleria/kuva150515/
Ainakin erittäin paskanen ja kostea/märkä. Eli onks toi ny rikki vai ehjä? :D
Meen variaattorin puoleista katteleen seuraavaks.
M: Osina Speedfight 2 skootteri!
M: Husqvarna SM 125
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 30.7.2012 21:04

Ei se kovin karsean näköinen ole, mutta silti selvästi vuotanut. Eli vaihtoon menee. Sen saa helposti pois kun ruuvaat ihan perus puuruuvin siihen ja nyppäät pihdeillä ruuvin kannasta.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
rasssee
Liittynyt:
9.4.2011 15:31
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut rasssee » 30.7.2012 22:14

Moro! tarttis taas ohjaavaa mielipidettä! Olen maalaamassa lohkoja, ja kone pitäisi irroittaa. Kysymys kuuluu: Miten saan sen magneeton luokse menevän johtokimpukan irti? En millään haluaisi purkaa kaikkia vesipumpun takana olevaa pelkästään muutaman johdon vuoksi. Onko jossaki liitintä? Tai jos vaa katkasen ja liitän ne (juottamalla) kasaan?
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 30.7.2012 22:20

Maalarinteipillä (kunnollisella) suojaat?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 30.7.2012 22:38

Magneeton johtojen liitin löytyy yleensä hyvin läheltä itse magneettoa. Magneeton johtonippu on tuskin edes 20 cm pitkä. Esimerkiksi Piaggiossa liitin on kiinni magneeton kopan kannessa (samalla läpivienti), ja suojattu kumisella hupulla.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
jonini^
Liittynyt:
3.6.2008 23:32
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jonini^ » 31.7.2012 1:25

Morjes! Mikähä ois hätänä ku skootteri pelittää ihan jees tasaisella maalla, mutta epätasaisella (kuoppaisella) alustalla ei enää ota kierroksia ollenkaan vaan hyytyy kokonaan, jos alusta on kokoajan epätasainen? Jos tulee vain yksi kuoppa, niin jättää ihan hetkeksi kierroksia välistä. Huoltoliikkeessä epäilivät kosketushäikkää sähköissä/paskaksi mennyttä tulppaa? Onko tämmöstä seurausta millään muulla vialla?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 31.7.2012 1:27

Kyllähän se sähköongelmaan viittais. Kato että sytkäpuolen johdot on hyvin kiinni eikä oo hapettuneita tms.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 31.7.2012 9:30

Katso tulpanhattu ja moottorin maadoitus (sähköstartin miinusjohto). Voit myös tarkistaa että sytytyspuola on hyvin kiinni rungossa.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut maapertaja » 31.7.2012 15:27

Hei missä on yamaha aeroxin maa piuha?
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 31.7.2012 15:52

Starttimoottoriin kiinnityksessä.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
-ssaku-
Liittynyt:
24.6.2012 17:20
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut -ssaku- » 1.8.2012 18:46

http://www.youtube.com/watch?v=eKcUBZSx-p8

eli mikäs mahtaa olla vikana?

skootterissa kiinnis siis 50cc polin, gianellin tehari josta kuri pois ja 19 mm kaasutin, jossa 90 suutin ja neula keskiasennossa.
Myydään boosterin osia! http://www.motot.net/talli/osat/id40910/
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut ramba__ » 1.8.2012 20:55

Sähkövikaa.. koitappas ihan ensimmäiseksi vaihtaa tulppa uuteen.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista