staga
- Liittynyt:
- 7.8.2005 20:14
stuntmatic kirjoitti:paperbox kirjoitti:elä ny sitä ruuvia kiiinni väännä? eikös se just sillon saa suhteessa ilmaan enemmän bensaa.
niinno joo mut totanoi ni mite se saa koko aja muka liikaa bensaa sit..ku kääntää ryyppyy ni sammuu heti..
ja sit jos ajaa kaasu pohjas ni rupee röpeltää..??
No avaat sitä ilmaruuvia ??? Että sais enemmän ilmaa ja tottakai sammuu jos laitat ryypyn ku sitte saa kanssa liikaa bensaa suhteessa ilmaan. Ja röpeltää just siks ku saa liia vähä ilmaa.
Ninja88
- Paikkakunta:
- Suomi
- Liittynyt:
- 12.1.2005 13:14
stuntmatic kirjoitti:paperbox kirjoitti:elä ny sitä ruuvia kiiinni väännä? eikös se just sillon saa suhteessa ilmaan enemmän bensaa.
niinno joo mut totanoi ni mite se saa koko aja muka liikaa bensaa sit..ku kääntää ryyppyy ni sammuu heti..
ja sit jos ajaa kaasu pohjas ni rupee röpeltää..??
Tottakai kone sammuu jos sä ryyppyä pohjas pidät.. Toi röpötys johtuu siitä et sulla o liian iso pääsuutin kaasarissas..
DeLeTeD
- Pyörä:
- 250 SX
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 19.4.2005 15:48
Mistä muuten tietää että tulppa on vaihtokunnossa? Kun tuntuu että olis ihan ok kunnossa, kun taas välillä pätkii ja ei kierrä läheskään niin paljon kuin normaalisti, tolla tulpalla ajettu melkein 10000km
Woot
- Liittynyt:
- 30.11.2005 23:45
DeLeTeD kirjoitti:Mistä muuten tietää että tulppa on vaihtokunnossa? Kun tuntuu että olis ihan ok kunnossa, kun taas välillä pätkii ja ei kierrä läheskään niin paljon kuin normaalisti, tolla tulpalla ajettu melkein 10000km
Tietäneekö sitä 100% varmasti mistään? No ehkä siitä jos tulpan paikalta löytyykin vain murusia ja jtn sälää...
Mutta ite olen vaihtanut aina jos on kone temppuilemaan eikä äkkiseltään ole muuta vikaa löytynyt, tai sitten joskus aina irrottaa tulpan ja kattelee vähän onko jälkiä/paskaa. Siitähän sen ehkä kaikkein varmimmin näkee...
chajjaja
- Liittynyt:
- 10.9.2005 17:14
DeLeTeD kirjoitti:Mistä muuten tietää että tulppa on vaihtokunnossa? Kun tuntuu että olis ihan ok kunnossa, kun taas välillä pätkii ja ei kierrä läheskään niin paljon kuin normaalisti, tolla tulpalla ajettu melkein 10000km
alentunut moottorin teho voi hyvinki johtua siitä. tulpan vaihto on tarpellista, jos siinä on nokea tai karstaa tai jos sytytystulpan kärki on "taipunut" tulppaan päin.
Ninja88
- Paikkakunta:
- Suomi
- Liittynyt:
- 12.1.2005 13:14
DeLeTeD kirjoitti:Mistä muuten tietää että tulppa on vaihtokunnossa? Kun tuntuu että olis ihan ok kunnossa, kun taas välillä pätkii ja ei kierrä läheskään niin paljon kuin normaalisti, tolla tulpalla ajettu melkein 10000km
Saattaa olla, et sulla on tulpas nokipiikki. Polta sitä kaasupolttimella jos se palaa, osta uus tulppa..
stuntmatic
- Paikkakunta:
- lappeenranta
- Liittynyt:
- 9.10.2005 21:09
joo homma selvis jo kääntelin sitä ilmaruuvii ja nyt relaa ja ostin uuden tulpan ei enää konekkaa pätki
Kassude
- Pyörä:
- 990 Super Herttua
- Paikkakunta:
- Helsinki rock city.
- Liittynyt:
- 17.4.2005 17:45
Mä meen nyt ihan sekasin sähköstartin ja jalkastartin kanssa. Eli mitä vaaditaan että skootteri käynnistyis JALKASTARTILLA, muuta kuin kipinää, bensaa ja happea?
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
no jos ihan kaikki keksitään, niin sähköt päällä, bensaa, happea, kipinän, polkasun, puristuksia(ei saa olla väljä kone).
Ninja88
- Paikkakunta:
- Suomi
- Liittynyt:
- 12.1.2005 13:14
paperbox kirjoitti:no jos ihan kaikki keksitään, niin sähköt päällä, bensaa, happea, kipinän, polkasun, puristuksia(ei saa olla väljä kone).
+taitoa ja oikeaa tekniikkaa
migu8
- Paikkakunta:
- Espoo, Hampuri
- Liittynyt:
- 30.6.2005 23:58
hei nyt tapahtu kummia... ajoin alamäkeen lämä pohjassa ja sit ku otin kaasun alas ja siinä oli vauhtii 50 mut en antanu kaasuu enää yhtään ni kuulu aika raju pamahdus! ajoin sivuun ja sammutin koneen. sähköstartti ei enää toiminut ja ajattelin että tulppa meni päreiks. käynnistin polkimesta ja ajoin himaan mutta sitten pihassa koitin vielä käynnistää sähköstartilla niin sehän käynnistyi kerrasta.
elikkä mitä siinä pamauksessa silloin sitten tapahtui osaisko joku arvailla/kertoo kokemuksista?
Loud p... speakers save lives
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
no en tiedä mitä juuri tässä kävi, mutta monissa nelareissa ainaki paukkuu kone jos ottaa kaasun pois kovista kierroksista, näin siis jollain muilla ku vakioputkilla.
Esim kaverilla lyö hyvää lieskaa fudesta jossa on suoraputki. Ja jumbon miitissä näin ku yks mana rätisi oikee kunnolla ja anto liekkiä putkesta.
migu8
- Paikkakunta:
- Espoo, Hampuri
- Liittynyt:
- 30.6.2005 23:58
mul on ihan vakio putki... 2tahti... elikkä mitä kummaa? karstaa tulpassa joka sit jotenki sai sen poksahtamaan ja sit se palo sieltä siihen mennessä ku olin ajanu himaan?
Loud p... speakers save lives
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
migu8 kirjoitti:mul on ihan vakio putki... 2tahti... elikkä mitä kummaa? karstaa tulpassa joka sit jotenki sai sen poksahtamaan ja sit se palo sieltä siihen mennessä ku olin ajanu himaan?
no kyl tiedän et vakioputki ja 2tahti. Mutta paha sanoa että mitä kävi mutta hyvä jos toimii
migu8
- Paikkakunta:
- Espoo, Hampuri
- Liittynyt:
- 30.6.2005 23:58
juu onhan se hyvä. olin just asentanu boost bottlen... voisko vaikuttaa? meneeks seokset vähän eri tavalla sillon?
Loud p... speakers save lives
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista