Buxyy
- Liittynyt:
- 4.9.2010 18:38
Eikös tämän sylinterin:
http://en.scooter-attack.com/shop/artik ... navigationMukana tule samat osat kuin tämän:
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/sylin ... -4275.htmlHinta vain hämää, kun muut osat kyllä kaasalaisella on saman hintaisia ku scooter-attackilla
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Kyllä, kyseessähän on sylinteri-sarja, jolloin kaikki tarvittavat tulevat mukana. Hinta on Suomessa kalliimpi koska meillä on kalliimmat ALV:it.
Jamppa^
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing -05
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 23.8.2009 12:24
Mikä olisi paras 70cc sylinteri, jonka saisi toimimaan tuolla 12mm vakio kaasarilla? Kyseessä Gilersa Stalker, eli Piaggion kone kyseessä.
Myynnissä Derbin kissansilmämaski!
http://www.motot.net/talli/osat/id28473/Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Miksi olet hommaamassa 70cc:tä, jos meinaat käyttää 12mm kaasutinta? Eikö olisi sama pysytellä vakiosylinterissä silloin?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Totta, koska 12mm ei tule koskaan toimimaan 70cc:n kanssa.
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Riittäisikö 16mm dellorto malossin tai polinin sportille?
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
Et saa kaikkia tehoja irti, mielummin 17.5 tai 19mm.
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Naked kirjoitti:Et saa kaikkia tehoja irti, mielummin 17.5 tai 19mm.
Minkälainen tehoero on 16mm dellortolla ja 17,5mm?
Jamppa^
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing -05
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 23.8.2009 12:24
En ole varma, onko tämä nyt oikea topic, mutta kun sylinteristä on kyse niin kysytään nyt. Asiaan -> Elikkä, miten tuosta vakiosylinteristä ja vakioputkesta saisi mahdollisimman paljon tehoa, tavoitteena olisi saada mahdollisimman paljon tehoa ilman esim putken/sylinterin vaihtoa, jotta ei herättäisi paljoa huomiota. onko paras tapa isompi kaasari tai pytyn viilaus, vai onko noista paljoa hyötyä?
Myynnissä Derbin kissansilmämaski!
http://www.motot.net/talli/osat/id28473/Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
Mikitzu
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 30.9.2010 22:15
Olisin vaan kysynyt että saako kyseistä pyttyä kiinni suoraan 07 SF2. Tarviiko lohkoja avertaa tai jotain?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Kyllähän se menee heittämällä kiinni, tosin pakoputken vaihtaminen on erittäin suositeltavaa. Lisäksi on käytännössä pakollista säätää sekä kaasutin että variaattori.
Jamppa^ kirjoitti:Elikkä, miten tuosta vakiosylinteristä ja vakioputkesta saisi mahdollisimman paljon tehoa
Tietty aluksi kurit pois, hukkaputken voit leikellä irti, tukkia putken ja hitsata hukkiksen päälle takaisin, kannen laskeminen sun muut auttavat.. Lueppa tietopankin artikkeli "Virittämistä pintaa syvemmältä".
leovince_zx
- Pyörä:
- 70cc vakio Aerox...
- Liittynyt:
- 28.12.2008 20:15
Jamppa^ kirjoitti:En ole varma, onko tämä nyt oikea topic, mutta kun sylinteristä on kyse niin kysytään nyt. Asiaan -> Elikkä, miten tuosta vakiosylinteristä ja vakioputkesta saisi mahdollisimman paljon tehoa, tavoitteena olisi saada mahdollisimman paljon tehoa ilman esim putken/sylinterin vaihtoa, jotta ei herättäisi paljoa huomiota. onko paras tapa isompi kaasari tai pytyn viilaus, vai onko noista paljoa hyötyä?
Et tule saamaan tehoa irti millään varsinkaan vakioputken kanssa. Itselläni on 70cc, 17.5mm kaasari ja kuriton vakioputki ja voin sanoa että ihan täys paska ei kiihdy eikä kulje mihinkään. Pistä joku tehari vaa suosiolla muuten aivan turha edes yrittää. Mutta vakiosylinteristä voit avartaa sen pakoaukon pyöreäksi jos se on puoliympyrän muotoinen ja sen jälkeen esim. kiillottaa sen pakoaukon.
Jamppa^
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing -05
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 23.8.2009 12:24
Kiitos vastauksesta Jkoljo, ja leovince_zx, sen takia yritän saada tuosta tehoa vakioputkella, sillä mopo on jokapäiväisessä ajossa, ja saisi herättää ulkonäöltään mahdollisimman vähän huomiota, sen takia pidän vakioputken paikallaan.
Myynnissä Derbin kissansilmämaski!
http://www.motot.net/talli/osat/id28473/Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
leovince, 70cc pytyllä on aivan eri vaatimukset pakoputkelle kuin 50cc pytyllä. Vakioputki antaa siis suhteessa enemmän tehoa 50cc pannulla, kuin 70cc pannulla. Ei ole turha yrittää, päinvastoin, rakentamalla oppii sekä hyvästä yrityksestä saa usein palkkioksi sporttisen ja luotettavan koneen.
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Naked kirjoitti:Et saa kaikkia tehoja irti, mielummin 17.5 tai 19mm.
Minkälainen tehoero on 16mm dellortolla ja 17,5mm?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista