Keskustelua sylintereistä

Buxyy
Liittynyt:
4.9.2010 18:38

ViestiKirjoittanut Buxyy » 24.10.2010 20:39

Eikös tämän sylinterin: http://en.scooter-attack.com/shop/artik ... navigation

Mukana tule samat osat kuin tämän: http://www.tmi-janikaasalainen.fi/sylin ... -4275.html
Hinta vain hämää, kun muut osat kyllä kaasalaisella on saman hintaisia ku scooter-attackilla :D
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 25.10.2010 13:41

Kyllä, kyseessähän on sylinteri-sarja, jolloin kaikki tarvittavat tulevat mukana. Hinta on Suomessa kalliimpi koska meillä on kalliimmat ALV:it.
Aerox/Nitro osia
Jamppa^
Pyörä:
Derbi DRD Racing -05
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
23.8.2009 12:24

ViestiKirjoittanut Jamppa^ » 28.10.2010 15:48

Mikä olisi paras 70cc sylinteri, jonka saisi toimimaan tuolla 12mm vakio kaasarilla? Kyseessä Gilersa Stalker, eli Piaggion kone kyseessä.
Myynnissä Derbin kissansilmämaski! http://www.motot.net/talli/osat/id28473/
Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 28.10.2010 16:12

Miksi olet hommaamassa 70cc:tä, jos meinaat käyttää 12mm kaasutinta? Eikö olisi sama pysytellä vakiosylinterissä silloin?
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 29.10.2010 15:47

Totta, koska 12mm ei tule koskaan toimimaan 70cc:n kanssa.
Aerox/Nitro osia
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 29.10.2010 16:02

Riittäisikö 16mm dellorto malossin tai polinin sportille?
Naked
Pyörä:
VAG
Paikkakunta:
Pohjois-Pohjanmaa
Liittynyt:
12.1.2008 14:12

ViestiKirjoittanut Naked » 30.10.2010 13:15

Et saa kaikkia tehoja irti, mielummin 17.5 tai 19mm.
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 30.10.2010 14:45

Naked kirjoitti:Et saa kaikkia tehoja irti, mielummin 17.5 tai 19mm.


Minkälainen tehoero on 16mm dellortolla ja 17,5mm?
Jamppa^
Pyörä:
Derbi DRD Racing -05
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
23.8.2009 12:24

ViestiKirjoittanut Jamppa^ » 30.10.2010 17:07

En ole varma, onko tämä nyt oikea topic, mutta kun sylinteristä on kyse niin kysytään nyt. Asiaan -> Elikkä, miten tuosta vakiosylinteristä ja vakioputkesta saisi mahdollisimman paljon tehoa, tavoitteena olisi saada mahdollisimman paljon tehoa ilman esim putken/sylinterin vaihtoa, jotta ei herättäisi paljoa huomiota. onko paras tapa isompi kaasari tai pytyn viilaus, vai onko noista paljoa hyötyä?
Myynnissä Derbin kissansilmämaski! http://www.motot.net/talli/osat/id28473/
Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
Mikitzu
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
30.9.2010 22:15
SF2 stage6 sport pro 70cc

ViestiKirjoittanut Mikitzu » 30.10.2010 17:24

Olisin vaan kysynyt että saako kyseistä pyttyä kiinni suoraan 07 SF2. Tarviiko lohkoja avertaa tai jotain?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 30.10.2010 18:04

Kyllähän se menee heittämällä kiinni, tosin pakoputken vaihtaminen on erittäin suositeltavaa. Lisäksi on käytännössä pakollista säätää sekä kaasutin että variaattori.

Jamppa^ kirjoitti:Elikkä, miten tuosta vakiosylinteristä ja vakioputkesta saisi mahdollisimman paljon tehoa

Tietty aluksi kurit pois, hukkaputken voit leikellä irti, tukkia putken ja hitsata hukkiksen päälle takaisin, kannen laskeminen sun muut auttavat.. Lueppa tietopankin artikkeli "Virittämistä pintaa syvemmältä".
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
leovince_zx
Pyörä:
70cc vakio Aerox...
Liittynyt:
28.12.2008 20:15

ViestiKirjoittanut leovince_zx » 30.10.2010 18:06

Jamppa^ kirjoitti:En ole varma, onko tämä nyt oikea topic, mutta kun sylinteristä on kyse niin kysytään nyt. Asiaan -> Elikkä, miten tuosta vakiosylinteristä ja vakioputkesta saisi mahdollisimman paljon tehoa, tavoitteena olisi saada mahdollisimman paljon tehoa ilman esim putken/sylinterin vaihtoa, jotta ei herättäisi paljoa huomiota. onko paras tapa isompi kaasari tai pytyn viilaus, vai onko noista paljoa hyötyä?

Et tule saamaan tehoa irti millään varsinkaan vakioputken kanssa. Itselläni on 70cc, 17.5mm kaasari ja kuriton vakioputki ja voin sanoa että ihan täys paska ei kiihdy eikä kulje mihinkään. Pistä joku tehari vaa suosiolla muuten aivan turha edes yrittää. Mutta vakiosylinteristä voit avartaa sen pakoaukon pyöreäksi jos se on puoliympyrän muotoinen ja sen jälkeen esim. kiillottaa sen pakoaukon.
Jamppa^
Pyörä:
Derbi DRD Racing -05
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
23.8.2009 12:24

ViestiKirjoittanut Jamppa^ » 30.10.2010 19:25

Kiitos vastauksesta Jkoljo, ja leovince_zx, sen takia yritän saada tuosta tehoa vakioputkella, sillä mopo on jokapäiväisessä ajossa, ja saisi herättää ulkonäöltään mahdollisimman vähän huomiota, sen takia pidän vakioputken paikallaan.
Myynnissä Derbin kissansilmämaski! http://www.motot.net/talli/osat/id28473/
Ja Kawasaki Kx Äänenvaimennin!
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 30.10.2010 21:28

leovince, 70cc pytyllä on aivan eri vaatimukset pakoputkelle kuin 50cc pytyllä. Vakioputki antaa siis suhteessa enemmän tehoa 50cc pannulla, kuin 70cc pannulla. Ei ole turha yrittää, päinvastoin, rakentamalla oppii sekä hyvästä yrityksestä saa usein palkkioksi sporttisen ja luotettavan koneen.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 2.11.2010 0:13

Naked kirjoitti:Et saa kaikkia tehoja irti, mielummin 17.5 tai 19mm.

Minkälainen tehoero on 16mm dellortolla ja 17,5mm?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista