Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Siitä on hyvä lähteä kokeilemaan, sillä teharilla n. 10 num. suurempi ja vaparilla sen noin 20 num. suurempi.
staKe6
- Pyörä:
- Slider
- Liittynyt:
- 15.9.2010 12:07
onko kokemuksia 17.5 motoforcen kaasarista ku aattelin laittaa sen ton 70 cc kans slaikkaa`?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Ei hassumpi kaasari, itsellä palveli ihan hienosti. Suosittelen.
Irakkor
- Pyörä:
- Jet Force -06 C-Tech
- Liittynyt:
- 17.4.2009 23:07
jkoljo kirjoitti:
Irakkor, tuleeko kaasuttimen kohokammioon bensaa? Jossei, tsekkaa ap-hana ja kaasarin neulaventtiili. Jos tulee, tsekkaa läpät ja varmuuden vuoksi neulaputki. Jatkot kaasaritopicissa.
Käskit siirtyyy tänne ja nii tein -->. Eli siis mitä hämminkii niis läpis sit pitäs olla =D. Nyt voit antaa iha kunnon kädestä pitäen- ohjeet, koska tonne en oo koskaa koskenukkaa ni tieto ei iha riitä moisee =)
NII ja viel et mis toi neulaputki mahtaa olla
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Läpistä tsekkaat sen että ne ovat ehjät, ja eivät raota pahasti läppärungosta. Pieni rako ei vaikuta käymiseen. Neulaputki on se putki, johon luistin neula laskeutuu. Eli otat pääsuuttimen sekä luistin ja kaasuttimen kannen pois, ja katsot että putkessa ei ole mitään sinne kuulumatonta.
kiiwi95
- Liittynyt:
- 21.6.2010 17:29
mun vanhas oisko mikunin14 kaasaris on suutin 80 ja tilasin just 17 mm kaasarin ni mikä vois olla hyvä suutin koko näin alkuu ja siit sit fiksailee lisäää
Irakkor
- Pyörä:
- Jet Force -06 C-Tech
- Liittynyt:
- 17.4.2009 23:07
jkoljo kirjoitti:Läpistä tsekkaat sen että ne ovat ehjät, ja eivät raota pahasti läppärungosta. Pieni rako ei vaikuta käymiseen. Neulaputki on se putki, johon luistin neula laskeutuu. Eli otat pääsuuttimen sekä luistin ja kaasuttimen kannen pois, ja katsot että putkessa ei ole mitään sinne kuulumatonta.
Noh.. Nyt sit vihdoin ja viimein jaksoin ottaa sen imukaulan irti, mut... =)) kui ne läpät sit niiku käytännös lähtee, pitääks miu ottaa lohkot iha irti vai saaks ne joteki kivasti muuteki =) jep tiiän, oon amat00ri, mut tosiaa ekaa kertaa kosken ja parempi kysyy ja sit tehä ku toisipäi =)
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Läppärungon ja lohkojen välissä on vain tiiviste, joten pulttien poistamisen jälkeen koko läppärunko pitäisi nousta ylös viimeistään hieman ruuvimeisselillä avittamalla.
phellow
- Pyörä:
- Derbi Atlantis 09
- Liittynyt:
- 18.5.2010 16:08
no rupesin tossa miettimään et mikä suutin vois olla sopiva, kun on tehari kiinni ja vakio suutin oli 53 ja vaihdoin sen kokoon 60 jo ennen mitään virityksiä ja vaikka se onkin hieman pienehkö teharin kanssa, mutta pelasi kuitenkin kesällä moitteettomasti, mutta nyt kun on syksy tullut ja ilmat viilenemään niin tuntuu käyvän vähän laihalla ja läheisessä mp-liikkeessä myydään suuttimia ja siellä ois 72 lähimpänä oikeaa tuohon eli kysymys kuuluu voisiko se 72 olla kuinka sopiva?
Tiedän, että se selviää vain kokeilemalla, mutta kun ei jaksais koko aikaa tota kaasaria purkaa.
ja sit jos ottais samalla sen imukaulan messinkilevyn pois.
Oho tuli vähän pitkä tarina
kiitos.
kiiwi95
- Liittynyt:
- 21.6.2010 17:29
mun vanhas oisko mikunin14 kaasaris on suutin 80 ja tilasin just 17 mm kaasarin ni mikä vois olla hyvä suutin koko näin alkuu ja siit sit fiksailee lisäää
Nassek
- Pyörä:
- Pappatunturi -69
- Paikkakunta:
- Ylöjärvi
- Liittynyt:
- 29.4.2009 21:11
Okkeei. eli vaihdoin tänään roxiin 64 suuttimen vakio oli 62. aeroxini on kuriton. ja ongelmana on että se tuntuu sylkevän bensaa kaiketi taas ilmanputsariin ja sen takia pätkii ajo joskus kiihtydykses. Eli eihän tuo 64 voi olla liian iso?! kun 62 suuttimel oli tyhjäkäynti huono ja kiihtytys oli hidasta.
Mitä tälle ny viä keksis? Onko sillä muuten merkitystä kun vakiosuutin oli semmone ohut ja meni suutinkoloo kokonaa. mut tää 64 suutin on leveekantane ja jää enemmä ulos. Toivottavasti tiiätte mitä tarkotan..
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Nassek kirjoitti:Okkeei. eli vaihdoin tänään roxiin 64 suuttimen vakio oli 62. aeroxini on kuriton. ja ongelmana on että se tuntuu sylkevän bensaa kaiketi taas ilmanputsariin ja sen takia pätkii ajo joskus kiihtydykses. Eli eihän tuo 64 voi olla liian iso?! kun 62 suuttimel oli tyhjäkäynti huono ja kiihtytys oli hidasta.
Mitä tälle ny viä keksis? Onko sillä muuten merkitystä kun vakiosuutin oli semmone ohut ja meni suutinkoloo kokonaa. mut tää 64 suutin on leveekantane ja jää enemmä ulos. Toivottavasti tiiätte mitä tarkotan..
Eli sie vaihoit gurtnerin suuttimen dellorton suuttimee. Itel kurittomas jogis oli vakion 60 ja vaihoin 72, joka oli liia iso, mut hyvi toimi sil 4k. Sit vaihoin 66 ja toimi viel paremmi. En usko et on liia iso.
Nassek
- Pyörä:
- Pappatunturi -69
- Paikkakunta:
- Ylöjärvi
- Liittynyt:
- 29.4.2009 21:11
LaneKit kirjoitti:Nassek kirjoitti:Okkeei. eli vaihdoin tänään roxiin 64 suuttimen vakio oli 62. aeroxini on kuriton. ja ongelmana on että se tuntuu sylkevän bensaa kaiketi taas ilmanputsariin ja sen takia pätkii ajo joskus kiihtydykses. Eli eihän tuo 64 voi olla liian iso?! kun 62 suuttimel oli tyhjäkäynti huono ja kiihtytys oli hidasta.
Mitä tälle ny viä keksis? Onko sillä muuten merkitystä kun vakiosuutin oli semmone ohut ja meni suutinkoloo kokonaa. mut tää 64 suutin on leveekantane ja jää enemmä ulos. Toivottavasti tiiätte mitä tarkotan..
Eli sie vaihoit gurtnerin suuttimen dellorton suuttimee. Itel kurittomas jogis oli vakion 60 ja vaihoin 72, joka oli liia iso, mut hyvi toimi sil 4k. Sit vaihoin 66 ja toimi viel paremmi. En usko et on liia iso.
nii. enpä usko minäkää mut kumminki pitää tota pätkimistä. eli kiihdytykses tai puolikaasul pätkii jos pätkii. täydel kaasul menee hienosti. Ja ilmeisesti mul on siis gurtnerin kaasuti ku semmone ohut suutin oli? ei kai tost dellorton suuttimest haittaa oo? Ei kai tohon asiaa vaikuta seosruuvi ja ilmaruuvi? niitä en säätänyt yhtään ja en tiiä millasil säädöil on ku on kummiski hyvä tyhjäkäynti omasta mielestä.
Mikähän täs ny o vikana
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Jos se puolkaasul pätkii ni katos neulan asentoo. Laita keskelle niist 3:st lovest, ni ei kuse ainakaa pahast.
Seosruuvi 1,5-2,5 kiekkaa auki vaa, ite en oo ikin jaksanu muuta tehä, iha turhaa. Voiha se johtuu ehkä siit dellorton suuttimest, mut en tiiä tarkkaa, kyl kuulee juttuu et toimii silki iha hyvite.
Nassek
- Pyörä:
- Pappatunturi -69
- Paikkakunta:
- Ylöjärvi
- Liittynyt:
- 29.4.2009 21:11
LaneKit kirjoitti:Jos se puolkaasul pätkii ni katos neulan asentoo. Laita keskelle niist 3:st lovest, ni ei kuse ainakaa pahast.
Seosruuvi 1,5-2,5 kiekkaa auki vaa, ite en oo ikin jaksanu muuta tehä, iha turhaa. Voiha se johtuu ehkä siit dellorton suuttimest, mut en tiiä tarkkaa, kyl kuulee juttuu et toimii silki iha hyvite.
en oo menny koskee neulaa ja eikös se oo valmiiks keskiloves? nii ja sit viä pitää kysyy et kumpi niist ruuveist oli seosruuvi. se jossa on ristipää vai ja on lähempänä ilmaputsarii? vois huomenis pistää seosruuvia oikeisii säätöihi.. Ja mihkä päi sitä seosruuvia kierrettii et se meni kokonaa kii et siit sit osaa avata about 2 kierrosta? (jos siis eroaa normi ruuvin kiinnimeno suunnasta)
Kiitoksia jos näihin saan viä vastauksen
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista