Onkos kellään kokemuksia tuosta E85 polttonesteestä? toimiiko mopossa ihan 100% seoksella, ettei 98 tai 95 yhtään mukana? tarvitseeko tehdä kaasariin sun muuhun minkäänlaisia muutoksia, ettei seos ole liian laiha ja kuinka paljon säästää tuon käyttämisellä ja onko tehon/väännön muutosta huomattu?
Löytyykö ideoita, millä sais skootterista nk. kuolleen alueen pois? Skootteri on Moto Zeta Rally 50/ Solifer XTR 50. Mopossa ei minkäänmoisia kuristuksia ja luultavasti vakio ja sotkee sen melkein 75km/h suoralla myös kaksin ja alamäkeen niin paljon kun kone kestää (menty yli 90km/h). Mopo kiihtyy ~50km/h hyvin, mutta sitten menohalut loppuvat, kierroksia en muista.. Sen jälkeen saa hetken aikaa jankata, että saa mopon kiihtymään ts. tarvitsee pienen alamäen pätkän ja sitten jaksaa mennä oikeeta vauhtia sinne 73-74km/h asti.. Tämän kuolleen alueen poistamiseksi tarvittaisiin nyt apuja, sillä tästä tekee vaikeata sen, että konetta ei saa ottaa irti, sillä ei ole minun omistuksessa, eli ei voi kantta muokata.
Rahaakaan ei saisi palaa osiin juuri ollenkaan, joten olen miettinyt vaihtoa tuohon E85 polttoaineeseen, jos silloin kuollut alue häipyisi.. Yhdessä autossa ainaki oli käynyt niin, kun oli laitettu E85 tankkiin 98 seoksen kanssa, niin oli jaksanu kiihdytyksessä vetää rajoittajalle (6500) saakka hyvin, kun taas ennen E85:sta oli jaksanut mennä kun 4500 saakka ja sitten alkanut tahti hiipumaan.
Niiin ja mistä voi johtua, että skootteri on pari minuuttia käynnissä ja sitten kun painaa kaasua, niin se sammuu. Toinen on että kun painaa kaasua pohjassa liikennevaloissa esim. sillein, ettei ihan lähde liikkeelle ja pudottaa kaasun, niin saattaa sammua. joskus jää käymään? Puhdistin kaasarin kokonaan ja ei käy tyhjäkäyntiä enää ollenkaan??
Viimeksi muokannut [leipuri] päivämäärä 10.4.2012 17:25, muokattu yhteensä 1 kerran
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!