Mikä mahtais olla vikana, kun laittaa vilkun päälle esim vasemmalle niin kestää noin 5-7sec ennenkö alkaa vilkkumaan? mutta jos laittaa vilkun pois ja taas vasemmalle niin syttyy heti, taasen jos vaihtaa vasemmalta oikealle vilkulle kestää taas 5-7sec???
If You Wanna Win, Employee a Finn ''Mut kuka nyt jaksais pihistellä, kaiken se joka tapauksessa syö mitä sinne tankkaa...''
Eilen tuli otettua esille reilu kolmen vuoden seisomisen jälkeen derbi gp1 -02. Muistelin että jo seisontaan laittaessa oli pientä tyhjäkäynti ongelmaa.
Vaidoin uudet bensat ja kaasarin puhdistin. Hyvin lähti käymään, mutta tyhjäkäyntiä ei jaksa käydä lähes ollenkaan. Seuraavaksi tyhjäkäyntiruuvia väänsin kiinni, meni muutaman kierroksen kunnes oli kokonaan kiinni, eikä minkäänlaista vaikutusta tyhjäkäyntiin. Käyntiin laittaessa pitää kaasua vääntää jonkin verran, muuten ei käynnisty.
Sen verran kävin ajamassa, että muuten tuntuu toimivan hyvin ja kierroksia ottaa niinkuin pitääkin, mutta tuota tyhjäkäyntiä ei jaksa käydä. Tänä aamuna polkaisin käyntiin, kävi noin puoli minuuttia tyhjäkäyntiä mutta sitten sammui.
Kaasari tässä on dellorto phva 17,5 ja pääsuuttimena 60.
Viisaammat neuvokoot mistä lähteä vikaa etsimään ?
itellä sama kaasari ja sama vika -.- ei oo löytyny syytä siihe...
Osaisko joku auttaa sen verran et nyt on niiku kokonaaa kampura vaihettu uus mäntä uus pytty uus kaasari ja läpät. ei lähe käymää millää koko ajan tulppa kastuu tulppakin vaihettu.
Tuli kokeiltua että tyhjäkäyntiruuvi kiinni ja ilmaruuvi monta kierrosta auki, alkoi käymään tyhjäkäyntiä. Eli auttaisko tuohon pienempi pääsuutin ? Onko kellään tietoa mikä tuossa olisi vakiosuutin ?
Mikäs voisi olla vikana kun yhtäkkiä ajossa katoaa alavääntö lähes olemattomiin ja ottaa kierroksia hitaasti, ei tarvi pitkää matkaa ajaa kun taas toimii.. Tuota tekee aika usein ja välillä pääsee viikon ilman tuota ongelmaa. Koneen lämpö ei taida vaikuttaa tuohon sillä joskus tekee tuota jo kylmälläkin koneella ja joskus ilmenee kesken ajon ylämäessä. Kiihdyttää mäkeen ja yhtäkkiä alkaa kierrokset laskemaan ja kun päästää kaasun pois ja uudelleen pohjaan niin booo.. Suoralle päästyä ottaa taas kierroksia mutta hitaasti ja hetken ajon jälkeen ongelma taas katoaa.
Huiputkin laskee tuolloin noin 10km/h
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Stalkkeri ei taas halua tehdä yhteistyötä, juuri sain muuten toimimaan, mutta nyt pätkii tolleen kun videossa. Kaasu siis pohjassa kokoajan kun pätkii tolleen. Suuttimet kokeiltu väliltä 70-80, kaikilla pätkii tolleen. 17,5mm phva kaasarina, laser x-pro putkena ja muuten vakiohilppeet. Myös vakioputkella tekee tuolleen. Juuri tehty alakerta remppa ja jännitteensäädin, sekä tulppa vaihettu. Myöskään vilkut ja bensamittari ei toimi?
Skootteri Baotian BT49QT-7. Ajoin noin 10 kilometriä ja pysähdyin risteykseen. Kun lähdin taas liikkeelle, skootteri liikkui pari senttiä ja sammui, eikä lähtenyt käyntiin. Työnsin skootterin läheiseen huoltoon, ja viikkoa myöhemmin huoltomies sanoi että skootterissa ei ole mitään vikaa vaan bensa oli loppunut.
Kun haemme skootterin huollosta, skootteri lähtee mainiosti käyntiin ja kulkee normaalisti, mutta parin kilometrin jälkeen sammuu, eikä lähde enää käyntiin vasta kun noin 5 minuutin jälkeen, sitten voi taas ajaa ehkä 500 metriä, ja taas sammuu eikä lähde heti käyntiin? Alkaa huollon hitaus kyllästyttää niin pakko kysellä täällä jos joku tietäisi mikä tuossa voi olla vikana.