iibb
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 27.3.2008 20:14
se prikka on joko siinä hihnan alla, tai sitten rullakupin kantena. pelkästään sen poistolla pitäis mennä sen 60. putkesta voi myös ottaa kureja pois
Jannerr
- Pyörä:
- Sym, Piaggio
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 1.4.2008 17:52
Mitäs kaikkia kureja derbi predatorissa (-01) on? Kulkee nyt reilu 50 ja kun variin katoin, niin ei siellä prikkaa näyttäny olevan. Myöskään hukkaputkea ei näyttäs olevan (?), että onko tää vaan näin laiska kurittomana :/
Minä: "Paljon mun piaggio kulkee?"
Oraakkeli: "Niin lujaa ettei pappiksella pysy kyydissä"
Jeppe_93
- Paikkakunta:
- Kontula, Vesala
- Liittynyt:
- 24.6.2008 12:17
AinaOngelmia kirjoitti:Mitäs kaikkia kureja derbi predatorissa (-01) on? Kulkee nyt reilu 50 ja kun variin katoin, niin ei siellä prikkaa näyttäny olevan. Myöskään hukkaputkea ei näyttäs olevan (?), että onko tää vaan näin laiska kurittomana :/
Alkukäyrään muutaman reiän poraaminen tuo muutosta asiaan
Jannerr
- Pyörä:
- Sym, Piaggio
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 1.4.2008 17:52
Jeppe_93 kirjoitti:AinaOngelmia kirjoitti:Mitäs kaikkia kureja derbi predatorissa (-01) on? Kulkee nyt reilu 50 ja kun variin katoin, niin ei siellä prikkaa näyttäny olevan. Myöskään hukkaputkea ei näyttäs olevan (?), että onko tää vaan näin laiska kurittomana :/
Alkukäyrään muutaman reiän poraaminen tuo muutosta asiaan
Ooks sää ny ihan tosissas???
Jos asia näin tosiaan on, niin minkä kokosta reikää? Ja eikös toi nosta ääniä melkosesti?
Minä: "Paljon mun piaggio kulkee?"
Oraakkeli: "Niin lujaa ettei pappiksella pysy kyydissä"
GLT
- Liittynyt:
- 13.6.2008 20:22
Heip, nyt tuli se maaginen prikka poistettua Symistä, nopeutta tuli noin 10kmh lisää ja ilmeisesti luvassa on vielä vähän kun sillä vähän ajelee lisää, (vai olenko väärässä?). Eilen siis prikka läksi.
Mitä muuta suht helppoa tuolle olisi tehtävissä? Mitään Pro virityksiä ei ole tarkoitus tehdä.
Muoks, luultavasti vastauskin jostain täältä tuhansien viestien joukosta jo löytyy mutta jos joku keksii oikean topikin niin voi ohjata sinne tai kertoa ohjeita. Haku ei nyt paljon auta kun ei tiedä mitä hakee, ja vastaavan laitteen omistajat varmasti osaisivat kertoa.
JL-
- Pyörä:
- KTM 300 EXC
- Paikkakunta:
- HML
- Liittynyt:
- 8.10.2006 9:38
SYM skoottereille on oma topic yleisellä puolella, jossa kyseisen skootterin omistajat varmaankin osaavat neuvoa, kuten itsekin sanoit.
Tässä linkki topicciin:
viewtopic.php?f=35&t=47346
GLT
- Liittynyt:
- 13.6.2008 20:22
JL- kirjoitti:SYM skoottereille on oma topic yleisellä puolella, jossa kyseisen skootterin omistajat varmaankin osaavat neuvoa, kuten itsekin sanoit.
Tässä linkki topicciin:
viewtopic.php?f=35&t=47346
Ahaa, kiitos. Tuo jäi huomaamatta, jatkan siellä
JuhiZzZzZzZ
- Pyörä:
- Oli ja meni.
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 5.4.2008 0:16
Alla siis Generic Xor ja olis mielenkiintosta tietää mitä kuristuksia siinä on...
Mistään ei tunnu löytyvän tietoa.. Kun se nyt muutenkin on projektin alla ni olis sitä kiva vähän piristää
hennkkka-
- Pyörä:
- powermax mtx-2
- Liittynyt:
- 21.5.2008 15:52
Tietääkö kukaan onko powermax mtx 2 (08) vm olevassa skootterissa mitä kuristuksia? Jos jollakin on asiasta tietoa niin voisiko kertoa? kiitos.
J--
- Liittynyt:
- 8.8.2008 16:23
Terve, askarruttaa eräs asia, nääs kun 17-vuotiaana saa kevari verot, eikös tämä meinaa jo autokortin siirtymistä, eli kuinka onnistuis kuristaa skootteri ( yamaha aerox ) kulkemaan ~noin 63-64 km/h, virejä atm metrakitti ja multivari.
Onnistuisiko moinen turhan raskailla / keveillä rullilla ? Jos ei, niin miten.
Kts.
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
J-- kirjoitti: eli kuinka onnistuis kuristaa skootteri ( yamaha aerox ) kulkemaan ~noin 63-64 km/h, virejä atm metrakitti ja multivari.
Ottamalla tehopakoputken pois ja laittamalla sen tilalle vakioputken.
J--
- Liittynyt:
- 8.8.2008 16:23
sasu` kirjoitti:J-- kirjoitti: eli kuinka onnistuis kuristaa skootteri ( yamaha aerox ) kulkemaan ~noin 63-64 km/h, virejä atm metrakitti ja multivari.
Ottamalla tehopakoputken pois ja laittamalla sen tilalle vakioputken.
Multivarin kans se kyl möykkää ylitte tuon 65, kun meni vakiovarilla & prikan poistollakin jo 62 km/h GPS, mutta kiihtyvyys oli jotain hirveätä, ja vanhaa varia en tosiaa takasi oo laittamassa koska se on ihan totaalisen paskana, eli tavoitteena olis saada huipuiksi 63-64 km/h JA hulppea kiihtyvyys.
Onnistuisiko vakioputkella ja _liian_ kevyillä rullilla tai onko muita vaihtoehtoja.
KTS.
Latzu
- Liittynyt:
- 29.8.2008 15:47
Miten aeroxin variaattorin tuuletinlautanen lähtee irti? Mutterin otin jo siitä pois mut ei taho lähtee.
Kusk1
- Pyörä:
- MBK X-Limit sm 06
- Liittynyt:
- 20.3.2008 22:00
mitäs kuristuksia tommosessa Sachs Bikesin SpeedForcessa on?
Arpakuut!o
- Liittynyt:
- 19.5.2008 15:02
Latzu kirjoitti:Miten aeroxin variaattorin tuuletinlautanen lähtee irti? Mutterin otin jo siitä pois mut ei taho lähtee.
Ei herneitä nenää, mut oot lähettäny kolme kertaa tän saman viestin
Kyl se sieltä rauhallisesti vetämällä lähtee.
Lapsesta asti minulle on sanottu,ettei saa tuhlata, vaan säästää ja ostaa jotain tähdellistä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista