_joni`
- Pyörä:
- Monster Roxi
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 24.6.2009 11:56
Mikä se tulppa sitten pitäisi olla? Br8hs vai br9hs?
_JuISSI_
- Pyörä:
- Workz WMA ex 140cc, 2Fast 80cc Nitro ex, Suzuki RM 125cc -02
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 19.4.2008 22:11
_joni` kirjoitti:Mikä se tulppa sitten pitäisi olla? Br8hs vai br9hs?
8 lämpöarvolla olevaa suosittelen, 9 menee jo vähän liian kylmäksi nuille tehoille..
tartsi
- Liittynyt:
- 25.11.2007 19:57
.....aprilia sonic...aaarghh onse kiva ku lähin kaverilta ajamaan himaan päi ni kerkesin ajaa joku tollanen 1km ni sitte sammu,noh luulin ett se bensa loppu mut ei...vrm kylmä kone,nii sit polkasin ni ekal jatkoin matkaa ja sammutin nesteen pihaan,tankkasin jollai 2eurol ja käväsin maksaa...tulin takas ja pistin virrat päälle ja polkasin...hörähti vaa,mut ei lähteny...olin sillee ett mitäs vittua,yleensä aina ekal tai tokal...noh siinä sit poljin joku 10min ni ei mtn, ei edes lupaile enää...avasin penkin ,otin irti katteet ja huomasin ett puola on irti,ja en löydä sille paikkaa mistää missä se oli...ei anna kipinää
auttakaa ett saan puolan takas kii...ajelee,..,
...
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 30.9.2007 22:48
Se voi olla ettei anna kipinää jos puola maadotettu siitä kiinnikkeestä, jossakin siellä rungossa pitäisi olla paikka sille puolalle, kokeile vetää piuha siitä missä puolassa on kiinnityskohta nii rungon maalaamattomaan kohtaan...
Ei oo Mersun voittanutta...
teukka ja oiva
- Liittynyt:
- 5.9.2008 22:28
...
Viimeksi muokannut teukka ja oiva päivämäärä 12.7.2011 0:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Väärä puoli, täällä keskustellaan moposkoottereista.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
teukka ja oiva kirjoitti:kertokaapas joku viisas derbin mies miten derbin(dugati) staattori asennetaan eli suunnilleen mihin asentoon.että saisin käymään.
..ja sitten mikä on magneeton kiila?????? pitäisikö drd Prossa olla semmoinen, itselläni ei ainakaan ole vauhti pyörän alla muutakuin staattori.
1. Väärä alue.
2. Se musta mötikkä ylöspäin.
3.
https://sparewheel.net:4432/images/cach ... 03.jpg.jpgTuommoinen on magneeton kiila, se on siinä kampiakselissa kiinni, semmoisessa urassa. Vauhtipyörässä on semmoinen lovi sille, mihin kohtaan se kiilan pitäisi tulla.
oltsu.pernu
- Pyörä:
- husse sm -10
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 23.5.2008 21:59
nyt tarvitaan neuvoja!
joo kipinä on kateissa tai no välillä tulee kipinää ja välillä ei ja vikaa en ole tutkistellut muuten kun uuden tulpan vaihtamalla. kipinää tulee satunnaisesti eli ei kokonaa kadonnut. mopo on peugeot speedfight 2 -00.
vaihettua osaa:
kampiakselisarja,neulalaakeri,runkolaakerit,kampuran stefat,sylinteri sarja s6,yasuni r,malossi kevlarhihna,tulpan hattu ja tulppa,19mmdellorto,bensaletkut ja malossi läpät
nuilla osilla ajettiin n 5km ja sitten katosi kipinä osittain eli välillä tulee kipinä.
en nyt haluaisi ostaa kaikkia mahdollisia osia joten sanokaa joitain osia joita minun kannattaisi ostaa:
itse olen miettinyt että tulpan johdon ainakin uusin mutta mikä muu voi olla pielessä?
puola, magneetto, cdi ja maadoitus sitten seuraavana mielessä...
ja jos se on tuo maadoitus niin miten tarkistan asian eli mistä tiedän että maadoitus on kunnossa?
Viimeksi muokannut oltsu.pernu päivämäärä 18.12.2009 16:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
Ootko tarkistanu magneeton?
Ota irti tulpanhattu, ja kokeile sillä johdolla maalaamattomaan rungon osaan, että tuleeko kipinä.
oltsu.pernu
- Pyörä:
- husse sm -10
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 23.5.2008 21:59
eikö tuossa viestissä lue kahteen kertaan että kipinää tulee vain välillä=)
ja miten tarkistan magneeton toimivuuden?
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
oltsu.pernu kirjoitti:eikö tuossa viestissä lue kahteen kertaan että kipinää tulee vain välillä=)
ja miten tarkistan magneeton toimivuuden?
"eikö tuossa viestissä lue kahteen kertaan että kipinää tulee vain välillä".. ..tulppaan?
Mittaa amppeerimäärä, katso vauhtipyörän magneetit, katso käämit yms muut sieltä.
oltsu.pernu
- Pyörä:
- husse sm -10
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 23.5.2008 21:59
Naked kirjoitti:oltsu.pernu kirjoitti:eikö tuossa viestissä lue kahteen kertaan että kipinää tulee vain välillä=)
ja miten tarkistan magneeton toimivuuden?
"eikö tuossa viestissä lue kahteen kertaan että kipinää tulee vain välillä".. ..tulppaan?
Mittaa amppeerimäärä, katso vauhtipyörän magneetit, katso käämit yms muut sieltä.
minkäs laisia amppeeri lukuja sieltä pitäisi saada?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Ei mitään rikkomatta systeemejä, suosittelisin lämpimästi mittaamaan jännitettä, voltteja. Sellaiset 15-40 volttia pitäis tulla riippuen kierroksista ja designista. Kun on tuohon väliin, se on ok.
e: Simpsukka, kun jännitettä mitataan magneeton puolelta, ennen jännitteensäädintä, se voi olla jopa 40v. Oma piaggioni antaa helposti yli 17v.
simpsukka
- Paikkakunta:
- uusimaa
- Liittynyt:
- 3.7.2008 20:07
jkoljo kirjoitti:Ei mitään rikkomatta systeemejä, suosittelisin lämpimästi mittaamaan jännitettä, voltteja. Sellaiset 15-40 volttia pitäis tulla riippuen kierroksista ja designista. Kun on tuohon väliin, se on ok.
e: Simpsukka, kun jännitettä mitataan magneeton puolelta, ennen jännitteensäädintä, se voi olla jopa 40v. Oma piaggioni antaa helposti yli 17v.
mut eikö se kannattais mitata suoraa jännitteensäätimeltä nii sais samalla tiedon et onko se kunnossa.
simpsukka
- Paikkakunta:
- uusimaa
- Liittynyt:
- 3.7.2008 20:07
ja muutenki sen jännitteensäätimen liittimistähän se on helppo mitata
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista