samuxd
Heipä hei! Olen tässä suunnitellut skootterin ostamista, kun kaveri rupesi tarjoamaan hänen pikkuvikaista fudeaan törkeän halvalla. Kysymykseni kuuluu, onnistuuko lohkojen siirtäminen, eli akselivälin pidennys kotikonstein, eli voiko sen kyseisen jatko palan tehdä itse? Ja miten vanteiden vaihto onnistuu? Kun noissa fudeissahan on aivan törkän rumat vanteet, niin ajattelin jotain neosin/stuntin vanteita. Eteen taitaa mennä kohtuu helposti, mutta mitenkäs taakse? Pitääkö jotain sovitepaloja tehdä, vai miten se menee?
nää kysymykset saattaa olla tyhmiä tai jotain kun pahemmin näistä skootteriesta ymmärrä ainakaan vielä
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä!
Katso ilmoitukset tästä!http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
Kekishero
- Pyörä:
- Suzuki RGF ja MBK Mach 07
Onnistuu "kotikonstein" akselivälin pidennys ja sen jatko palan voi tehdä itse. mutua---> Ei varmaan sellasia adaptereita tehdä millä neossin vanteet saat fudeen taakse ainakaan.
samuxd
Kekishero kirjoitti:Onnistuu "kotikonstein" akselivälin pidennys ja sen jatko palan voi tehdä itse. mutua---> Ei varmaan sellasia adaptereita tehdä millä neossin vanteet saat fudeen taakse ainakaan.
No enhän minä sitä tässä usko että kaupasta saa sovitepaloja eri vanteille. Ajoin tässä sitä takaa, että onko mitään mahdollisuutta tehdä itse sellainen adapteri.
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä!
Katso ilmoitukset tästä!http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
oltsu.pernu
- Pyörä:
- husse sm -10
jos jollakin olisi tietoa tai ihan kokemusta keskijousituksen rakentamisesta skootteriin niin ottaisin neuvoja vastaan. linkitkin olisivat kivoja voit vastata tänne tai yv mielummin toi jälkimmäinen
kiits jos joku viitsii vaivautua
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Tunnistustehtävä, pitäisi keksiä kuvassa olevan kaasujousen merkki ja malli. Se sopii Speedfightiin. Ylemmässä kiinnikkeessä lukee RY2007.
weicco
- Pyörä:
- typhooni ja pari pv:tä
jkoljo kirjoitti:Tunnistustehtävä, pitäisi keksiä kuvassa olevan kaasujousen merkki ja malli. Se sopii Speedfightiin. Ylemmässä kiinnikkeessä lukee RY2007.
Nettivaraosassa noita ainakin myydään, mulla oli aikaisemmassa roxissa samanlainen, en usko että tolla on sen ihmeellisempää merkkiä, joku halppis tarvike iskari.
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=534397
-Cassu-
- Pyörä:
- Yamaha aerox
Jep, eli tuli mielee akselivälin pidennys. Eli siis subframe(?) pitäis tehä.
Miten vaikeeta sellanen olis sitte ite valmistaa, ku tuskin Keewayhin valmiitakaan tehdään.
Kaikki neuvot on tervetulleita.
NosSami
- Pyörä:
- MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)
Mistä löytyis leveitä 12" renkaita, siis jotain 145 luokkaa?
pettuu
Miten jarrumännät saa helpoiten asennettua silleen ettei tiiviste vuoda. Yritin 4 krt siten että putsasin kaikki. Voitelin tiivisteen ja männän ja painoin puristimella männän sisään ,mutta joka kerta vuoti jostain välistä.
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Mikäköhän jarrulevyssä on, kun lämmetessään pitää matalaa ääntä, ei siis vinku vaan pitää kovaa ääntä kun painaa hiukan jarrua, kun painaa kunnolla niin ei juurikaan pidä ääntä? Jarrulevy on siis TNT 240mm.
Kehiz
- Pyörä:
- GPR '05
jkoljo kirjoitti:Tunnistustehtävä, pitäisi keksiä kuvassa olevan kaasujousen merkki ja malli. Se sopii Speedfightiin. Ylemmässä kiinnikkeessä lukee RY2007.
Halppistahan tuo on. Tälläpäin saa 15€ muistaakseni
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Jep, homma selvisi jo
Jebis
- Pyörä:
- Cagiva Mito
Ostin toho takajarruun uudet jarrukengät, muttei tunnu vieläkään ottavan kauhean hyvin jarru, joten vaikuttaisko mitää jos sitä vanteen jarrupintaa hiois ihan hiomapaperilla? Hiekkapuhallus mahdollisuutta kun ei ole.
saulibee
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -03, Peugeot XPS Supermotard -05, Blata Minimoto
Mikähän mun roksin etujarrus on ku se hankaa ja ei enää jarruta kunnolla? Voisko jarrupalat olla kulunu loppuun?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Hyvin mahdollista. Katso onko niissä kulutus pintaa jos ei ole vaihda nopeesti ettei jarrulevyä hankaa ja mene pilalle se levy.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista