Kuristuskyselyt #2

Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22

ViestiKirjoittanut Seesami » 2.9.2008 21:26

Onko Piaggio Typhoonin kaasuttimessa rikastimen alla oleva metallinen laippa kuristus? Vm. on 2001.
GLHF
Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22

ViestiKirjoittanut Seesami » 2.9.2008 21:42

Seesami kirjoitti:Onko Piaggio Typhoonin kaasuttimessa rikastimen alla oleva metallinen laippa kuristus? Vm. on 2001.


Vastaus löydetty.
GLHF
Stage6
Paikkakunta:
KauhavaCity
Liittynyt:
10.1.2007 18:24
juu

ViestiKirjoittanut Stage6 » 8.9.2008 12:55

Kyselisin vain että onko Laser x-pro chrome putkessa 2 kuristusta? itse otin alkukäyrästä kurin pois mutta tuli huomattua vain että siinä missä äänenvaimentimelta lähtee pilli paisaria päin niin sielä sisällä näytti olevan sellainen about 3cm paksu pilli? ajattelin että onkohan se kuristus?
Suzuki pv ja kaikki muut jää ;)
tkthaman
Liittynyt:
21.1.2007 12:42

ViestiKirjoittanut tkthaman » 8.9.2008 16:35

Minkälainen prikka on mbk nitrossa? Ja mihin se tulee kiinni? Hihnan taakse?
-erkka
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.2.2008 21:56

ViestiKirjoittanut -erkka » 5.10.2008 22:07

Stage6 kirjoitti:Kyselisin vain että onko Laser x-pro chrome putkessa 2 kuristusta? itse otin alkukäyrästä kurin pois mutta tuli huomattua vain että siinä missä äänenvaimentimelta lähtee pilli paisaria päin niin sielä sisällä näytti olevan sellainen about 3cm paksu pilli? ajattelin että onkohan se kuristus?


Ihan samaa olin tulossa kysymään. Vastatkaa nyt joku (:
Snuuk
Pyörä:
Honda manki, sutsuki peevee, tunturi tiger, s1, lätkäpullo ja jamaha airox
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
7.4.2006 17:14

ViestiKirjoittanut Snuuk » 5.11.2008 23:47

tkthaman kirjoitti:Minkälainen prikka on mbk nitrossa? Ja mihin se tulee kiinni? Hihnan taakse?


Hihnan 'alla', etuvariaattorissa.
Snuuk
Pyörä:
Honda manki, sutsuki peevee, tunturi tiger, s1, lätkäpullo ja jamaha airox
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
7.4.2006 17:14

ViestiKirjoittanut Snuuk » 5.11.2008 23:49

-erkka kirjoitti:
Stage6 kirjoitti:Kyselisin vain että onko Laser x-pro chrome putkessa 2 kuristusta? itse otin alkukäyrästä kurin pois mutta tuli huomattua vain että siinä missä äänenvaimentimelta lähtee pilli paisaria päin niin sielä sisällä näytti olevan sellainen about 3cm paksu pilli? ajattelin että onkohan se kuristus?


Ihan samaa olin tulossa kysymään. Vastatkaa nyt joku (:


100% varma en oo, mutta uskaltaisin sanoa ettei oo kuristus. Taino ainankin jos otat sen pois ni paljoa se ei hyödytä =)
Pedara
Liittynyt:
11.10.2007 16:54

ViestiKirjoittanut Pedara » 1.1.2009 16:04

Mitä kuristuksia Yamaha Neo's skootterissa on? Vuosimalli on 2001
Hukkaputken tiedän, mutta en sitä ota pois, koska muutenkin teharin ostan.
Prikka otettu pois, mutta löytyykö muita?
_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18

ViestiKirjoittanut _nikko » 2.1.2009 1:06

Suoraan motowikistä kopioitu
# Yamaha Neo's/MBK Ovetto: variaattorin prikka, hukkaputki ja kuristettu pakoaukko(sylinteri?)

Käsittääkseni tuo pakoaukon kuristuksen poisto ei maksa vaivaa.
Pedara
Liittynyt:
11.10.2007 16:54

ViestiKirjoittanut Pedara » 2.1.2009 11:14

Miten sellainen sitten poistetaan? Onko se siis sylinterin pakoaukossa?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 2.1.2009 13:59

Pedara kirjoitti:Miten sellainen sitten poistetaan? Onko se siis sylinterin pakoaukossa?

Dremelillä, viilalla tai millä ikinä keksitkään. Mut oon kans käsittäny ettei auta juur mitään jos otat sen pois.

_nikko kirjoitti:Suoraan motowikistä kopioitu
# Yamaha Neo's/MBK Ovetto: variaattorin prikka, hukkaputki ja kuristettu pakoaukko(sylinteri?)
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 2.1.2009 14:33

Älkää hullut alkako dremelillä tai millään muullakaan tökkimään pakoaukkoa ennen kun sylinteri on irti koneesta..
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 2.1.2009 14:45

jkoljo kirjoitti:Älkää hullut alkako dremelillä tai millään muullakaan tökkimään pakoaukkoa ennen kun sylinteri on irti koneesta..

No kuka sitä nyt paikallaan alkaa työstämään? :lol:
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 2.1.2009 15:36

Larppari kirjoitti:
jkoljo kirjoitti:Älkää hullut alkako dremelillä tai millään muullakaan tökkimään pakoaukkoa ennen kun sylinteri on irti koneesta..

No kuka sitä nyt paikallaan alkaa työstämään? :lol:

No yksi samalla paikkakunnalla asuva, kysyi vaan että onko mulla isompaa viilaa :D
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 2.1.2009 22:06

No hyvinkö pelas viilauksen jälkeen? =)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista