Keskustelua Alustoista & Jarruista

Pögöö^^
Pyörä:
Kawasaki KX 250 ja Yamaha Rox '03
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
5.12.2008 19:25

ViestiKirjoittanut Pögöö^^ » 17.5.2010 7:33

Mitempä kestäis semmoinen dopplerin ilma/öljy iskari? Ja onko hyvä?
Minä: “Paljon mun roxi kulkee?”
Oraakkeli: Kyllä viritettynä se kulkee kovaa
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 20.5.2010 9:49

Melkeimpä paras iskari mitä saa kohtuu halvalla, ja kyllä se kestää kovempaa käyttöä.
Aerox/Nitro osia
Nassek
Pyörä:
Pappatunturi -69
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
29.4.2009 21:11

ViestiKirjoittanut Nassek » 23.5.2010 20:55

Jooh.. eli mikäköhän vois olla et roxis takajarru alkaa täristämään vähänkään voimakkaammassa jarrutuksessa? voivatko jarrupalat olla finaalissa..? Jarrunestettä ainakin löytyy..

Kuinka iso vaiva ylipäätään tarkistaa jarrupalojen kunto? Kiitos etukäteen
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 24.5.2010 15:53

Nassek kirjoitti:Jooh.. eli mikäköhän vois olla et roxis takajarru alkaa täristämään vähänkään voimakkaammassa jarrutuksessa? voivatko jarrupalat olla finaalissa..? Jarrunestettä ainakin löytyy..

Kuinka iso vaiva ylipäätään tarkistaa jarrupalojen kunto? Kiitos etukäteen


No ota ne jarrupalat irti ja kato onko niissä pintaa.
TROPHYY
Liittynyt:
16.4.2010 17:15
Peugeot TKR säädettävä iskari

ViestiKirjoittanut TROPHYY » 24.5.2010 16:13

eli siis miten korotetaan perää säädettävästä iskarista, onko isokin homma?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 24.5.2010 19:33

Ei säädettävä iskari tarkoita, että siitä voisi pituutta säätää, vaan yleensä jousen esijännitystä ja kenties jopa puristus/paluuvaimennuksen voimakkuutta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 24.5.2010 22:35

Mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa, kun keeway focuksen takajarru (rumpu) vinkuu jarruttaessa.
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13

ViestiKirjoittanut jonik1 » 24.5.2010 22:42

Jarrukengät ja rumpu lasittuneet. Hioo mataksi niin pelittää.
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
pyrho
Pyörä:
Stuntti manki -89 ja Ktm Exc 125 -2010
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
28.8.2009 15:38

ViestiKirjoittanut pyrho » 19.6.2010 13:36

Oisko jollain tietoa missä myytäs uutta/käytetyä 270-280mm pitkää kaasuiskaria, mieluusti ulkosella säiliöllä. Ite oon muutaman löytäny mut laadusta ei tietoa. Hinta pitäs olla alle tai vähän yli sadan.
Kokemuksia/tietoa näistä

1.http://www.euroscooters.nl/shop/schokbr ... -5131.html

2.http://www.euroscooters.nl/shop/motofor ... -2285.html

3.http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... vetto.html
Casanova69^^
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.7.2007 14:59

ViestiKirjoittanut Casanova69^^ » 25.6.2010 13:45

Mikä olis HALPA iskari stunttiin ? Pituutta pitäs olla se 320-325mm
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 18.7.2010 9:23

Kysytään nyt niin peruskysymys kuin olla ja voi. Eli kuinka noi levyjarrut ilmataan? Eikös ne kutakuinkin mene niin, että otetaan vanhat nesteet pois --> avataan jarrusatulasta se ilmahattu -->laitetaan uudet nesteet --> ja painellaan sitä jarrua niin pitkään ennen kuin loppuu niiden kuplien tulo. Eikös se jotenkin näin mene?
Aerox/Nitro osia
_Juba_
Pyörä:
Yamaha Aerox -04
Liittynyt:
18.8.2009 14:39

ViestiKirjoittanut _Juba_ » 23.7.2010 14:07

Mun Yamaha Aeroxissa on nyt sellainen vika, että kun ostin uuden TNT:n led-takavalon, niin nyt se palaa koko ajan ja kun painaa etu- tai takajarrua, niin se ei muutu miksikään. Neuvoja?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 23.7.2010 17:26

Sudee kirjoitti:Kysytään nyt niin peruskysymys kuin olla ja voi. Eli kuinka noi levyjarrut ilmataan? Eikös ne kutakuinkin mene niin, että otetaan vanhat nesteet pois --> avataan jarrusatulasta se ilmahattu -->laitetaan uudet nesteet --> ja painellaan sitä jarrua niin pitkään ennen kuin loppuu niiden kuplien tulo. Eikös se jotenkin näin mene?


Painellaan jarrua muutama kerta, sitte ilmausruuvia auki ja pian takas kiinni ja taas pumpataan jarrua jne, tätä niin kauan et kahva tuntuu oikeen laiselta ja ilmausruuvista ei tuu nesteen mukana ilmakuplia. Ja muistaa kattoa ettei pääse säiliö tyhjäksi tai sit menee koko homma uusiksi. Ja auttaa jos on joku kaveri painelemassa jarrua tai avaamassa ja sulkemassa ilmausruuvia.

_Juba_ kirjoitti:Mun Yamaha Aeroxissa on nyt sellainen vika, että kun ostin uuden TNT:n led-takavalon, niin nyt se palaa koko ajan ja kun painaa etu- tai takajarrua, niin se ei muutu miksikään. Neuvoja?


Ootko varma, että siinä on ylipäätään jarruvaloa? Jos on niin johdot ei oo oikein, tai sitten jarruvalo on niin himmee ettei vaan erotu takavalosta, liian pieni vastus takavalolla. Ja muuten pikkasen väärä aihe.
Naked
Pyörä:
VAG
Paikkakunta:
Pohjois-Pohjanmaa
Liittynyt:
12.1.2008 14:12

ViestiKirjoittanut Naked » 24.7.2010 20:16

Mikä levykeula menee aikalailla bolt-on Originaali Ankkaan jossa rumpujarrullinen keula vakiona, vuosimallia 94?

E: Kuinka pitkä rumpukeulan "emäputki" on, 348mm?
E2: Taitaa olla sittenkin -97. :lol: Ei papereissa lue vuosimallia mutta runkonumeron perusteella voisi olla -97.
Viimeksi muokannut Naked päivämäärä 25.7.2010 2:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 24.7.2010 20:24

Ehdotelkaas hyvää ja halpaa takaiskaria Aeroxiin?
Aerox/Nitro osia

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista