Juhku
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 25.1.2004 12:30
Friday13 kirjoitti:Mite usein tuo vakio ilmanputsari pitää puhistaa/öljytä jos ny ajais vaikka 1/10 heikka- ja sorateillä?
Kun kerta vakio putsarista kyse, niin semmoset 5tkm ja vois jo tarkistaa, että miltäs se näyttää.
Alkuperäiset putsarit eivät niin nopeaa likaannu kuin vapaammin virtaavat yksilöt.
Mopokausi on jo alkanut, mutta ajatko mopolla vai moottoripyörällä?
Heletee
- Liittynyt:
- 21.6.2005 19:51
Mikä herossa voi olle vikana kun minä vaihdoin vakioputsarin ja malossi red spongen, niin kun minä ajan vaikka viittäkymppiä vahän aikaan, niin vauhti hiljenee ja taas alkaa kiihtyä(pääsuutin on 100).
tommoinen ongelma oli myös viime syksynä kun mulla oli vakioputsari ja vakiopääsuutin.
Mulla oli power-filter, jonka vaihdoin vakioputsariin ja malossin red spongeen eikä tommoisia ongelmia ollut(toimi parhaiten 100 pääsuutimen kanssa)
Elitemika
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna - Turenki
- Liittynyt:
- 26.7.2002 20:40
DR.Sykerö kirjoitti:Tämä on hyvä putsari.
Itse laitoin kanssa tollasseen, tosin mustan koteloidun mallin, suojakotelon saa irti, jos tarvitsee putsailla ja öljyillä. Hyötyinä on ainakin se, että ei paskotu aivan niin nopeasti kuin tuollainen ilman koteloa oleva filtteri sekä ei kastu täysin koko pinta-alaltaan. Mulla pitää imuäänet kovempaa mekkalaa kun tehoputki...
korolla on kunkku! ;P
Relow
- Paikkakunta:
- Vuokatti
- Liittynyt:
- 18.8.2005 16:40
Heletee kirjoitti:Vastatkaas nyt tähän että Oliko toi kannattava teko, kun minä vaihdoin power-filterin tilalle kumitötteröttömän vakioilmanputsarin ja sen sisälle malossi red sponge sisäelementin?
Kyllä tuo on koneen kannalta parempi asia et vaihdoit vakioputsarin.Tosin se nyt ei saa niin paljo ilmaa sen boxin ansiosta.
Heletee
- Liittynyt:
- 21.6.2005 19:51
Minä taidankin laittaa power-filterin takaisin (ja sen päälle vaikka nilkkasukan suojaksi ettei mene paskaa kaasariin vai tarviikohan sitä edes?), koska minä en jaksaisi laittaa pienempää pääsuutinta vakioputsarin takia, kun herossa pääsuutin on niin vittumaisessa paikassa eli skootteria pitää purata paljon.
Mitä mieltä olette?
hanss
- Pyörä:
- Piaggio Nrg -97
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 28.1.2006 21:02
Jos tilaan esim. tollasen Malossi E13, niin mitä joudun tekemään muuta kun kiristää mutterin ? Jos nyt mitenkää vaikuttaa niin Next R on.
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
- Paikkakunta:
- Esbo
- Liittynyt:
- 29.1.2004 22:21
hanss kirjoitti:Jos tilaan esim. tollasen Malossi E13, niin mitä joudun tekemään muuta kun kiristää mutterin ? Jos nyt mitenkää vaikuttaa niin Next R on.
Öljyyt sen ja suuttimen vaihdat isompaan...
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
Toukka
- Paikkakunta:
- Ristiina
- Liittynyt:
- 27.8.2006 17:05
Tänne vois nyt varmaa ilmottaa et moposporttiin on tullu noita laadukkaita ja hyviksi todettuja malossin ilmansuodattimia jotka oli jo loppu taas vaihteen vuoks..
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... groupID=33
hanss
- Pyörä:
- Piaggio Nrg -97
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 28.1.2006 21:02
Boom Driver kirjoitti:hanss kirjoitti:Jos tilaan esim. tollasen Malossi E13, niin mitä joudun tekemään muuta kun kiristää mutterin ? Jos nyt mitenkää vaikuttaa niin Next R on.
Öljyyt sen ja suuttimen vaihdat isompaan...
Eli ei muuta, ja paljon noin suutinta isommaks?
Relow
- Paikkakunta:
- Vuokatti
- Liittynyt:
- 18.8.2005 16:40
hanss kirjoitti:Boom Driver kirjoitti:hanss kirjoitti:Jos tilaan esim. tollasen Malossi E13, niin mitä joudun tekemään muuta kun kiristää mutterin ? Jos nyt mitenkää vaikuttaa niin Next R on.
Öljyyt sen ja suuttimen vaihdat isompaan...
Eli ei muuta, ja paljon noin suutinta isommaks?
Eipä siihen enää juuri muuta tarvi ku ainoastaan kiinnität kaasariin;) pääsuutinta isommaks n.5-10 numeroa tuo 5 on varmaan lähempänä.Oletan siis että oot laittanu jo isomman suuttimen tuolle next-r:lle siitä vaan sit se n.5 numeroa suurempi suutin.
hanss
- Pyörä:
- Piaggio Nrg -97
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 28.1.2006 21:02
Relow kirjoitti:hanss kirjoitti:Boom Driver kirjoitti:hanss kirjoitti:Jos tilaan esim. tollasen Malossi E13, niin mitä joudun tekemään muuta kun kiristää mutterin ? Jos nyt mitenkää vaikuttaa niin Next R on.
Öljyyt sen ja suuttimen vaihdat isompaan...
Eli ei muuta, ja paljon noin suutinta isommaks?
Eipä siihen enää juuri muuta tarvi ku ainoastaan kiinnität kaasariin;) pääsuutinta isommaks n.5-10 numeroa tuo 5 on varmaan lähempänä.Oletan siis että oot laittanu jo isomman suuttimen tuolle next-r:lle siitä vaan sit se n.5 numeroa suurempi suutin.
Juu oon
Friday13
- Pyörä:
- Yamaha XJ 750 MAXIM
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 11.4.2006 21:40
Pitäs toi vakio ilmanputsari varmaa puhistaa tässä ni kannattaako se puhistaa jo nyt vai sitte vasta keväällä ku alkaa taas ajamaan?
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
Friday13 kirjoitti:Pitäs toi vakio ilmanputsari varmaa puhistaa tässä ni kannattaako se puhistaa jo nyt vai sitte vasta keväällä ku alkaa taas ajamaan?
Nythän se kannattaa puhdistaa jos se varmaankin kannattaa puhdistaa tässä?
Hena_90
- Liittynyt:
- 14.9.2006 13:30
se tuo ainaki mulla toi huippuihi 28 km/h lisää sitku vaihoin viel pinkin bensaletkun ni tuli 15 km/h lisäää...mul o lahna =)
Jykenski
- Pyörä:
- Kawasaki ZX12R
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 17.5.2005 12:44
Hena_90 kirjoitti:se tuo ainaki mulla toi huippuihi 28 km/h lisää sitku vaihoin viel pinkin bensaletkun ni tuli 15 km/h lisäää...mul o lahna =)
Joo, minä käänsin rekisterikilven ylösalaisin niin kaasukahvaan tuli kääntyvyyttä ½kierrosta lisää ja huiput nous 40km/h
OT off
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista