Kuristuskyselyt #2

Jannerr
Pyörä:
Sym, Piaggio
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
1.4.2008 17:52

ViestiKirjoittanut Jannerr » 5.4.2009 1:16

DeadMemory kirjoitti:No käykös tuollainen stalkeriin?


Ei
Minä: "Paljon mun piaggio kulkee?"
Oraakkeli: "Niin lujaa ettei pappiksella pysy kyydissä"
Juhavee
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
9.2.2009 23:03

ViestiKirjoittanut Juhavee » 5.4.2009 21:56

AinaOngelmia kirjoitti:
DeadMemory kirjoitti:No käykös tuollainen stalkeriin?


Ei



http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=1164

No entä toi`?
Temuz
Liittynyt:
5.8.2008 14:33

ViestiKirjoittanut Temuz » 11.4.2009 22:03

Onko kellään tietoa miten saisin Derbi Atlantis 03 laillisiin nopeuksiin. Minulla on tällä hetkellä top racing kisa kytkin, technigas tehoputki, 6.5g rullat ja 30% Vastapaine jousi. Nopeutta 75km/h mittariin ja kaks päällä 70km/h. Kiihtyykin aivan todella nopeasti tohon, mutta tahtoisin sellain, että autokortti ei siirtyisi joten kertokaa jotain kuristus juttui. Ei ole vakioputkea, olen kyllä netistä ettinyt, mutta huonolla menestyksellä. Prikka on kiinni. Myös jos jollakin on myydä vakioputkea voisi laitta YV. Tuo kisakytkin verotti 5km/h huipuista johon olen tyytyväinen, mutta vielä se 10-15km/h pois niin täydellistä. Olen katsonut, että jos rajottimen tekisi, mutta on ongelma CDI boksista lähtee sen verran johtoja, että en ole netistä löytänyt ohjeita rajoittimen tekoon jossa on niin monta johtoa.
Toivon, että saatte edes jotain selvää mitä haen. ;)
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 11.4.2009 22:27

Piaggiossa cdi-boksin punaiseen johtoon rajoitin. Voisit kokeilla laittaa sylinterin ja pakoputken väliin peltilevyn jossa on sopivankokoinen reikä.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Temuz
Liittynyt:
5.8.2008 14:33

ViestiKirjoittanut Temuz » 12.4.2009 13:59

jkoljo kirjoitti:Piaggiossa cdi-boksin punaiseen johtoon rajoitin. Voisit kokeilla laittaa sylinterin ja pakoputken väliin peltilevyn jossa on sopivankokoinen reikä.



Kaveri sanoin, että toimivaa, mutta ylämäkeen ei ole vääntöä juurimitään. Vauhti tippuu kuulemma 80km/h tippui lievään mäkeen 60km/h. Kiitos, mutta ei kiitos. Jotain muuta kenties?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 12.4.2009 20:34

Voisithan kuristaa pakoaukkoa vain hieman ja laittaa sopivan paksuiseksi viilatun prikan variaattoriin? Prikat maksavat noin euron kappale, joten voit tehdä kerralla monta erilaista.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
jes$e777
Liittynyt:
25.1.2009 21:23
kiihtyvyyttä hieman lisää....

ViestiKirjoittanut jes$e777 » 13.4.2009 19:41

mulla on nyt prikaton gilera runner sp 08 ja pitäs keksii siihe viel jotai pientä et kiihtyis vähän paremmin. ;)
en mitään tehareita tai kisavareja meinannu ostaa, mut jotain pientä. onko ehdotuksii??
en siis vauhtii tarvii lisää mut sais kiihtyy vähä kivemmin
Viimeksi muokannut jes$e777 päivämäärä 14.4.2009 15:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Temuz
Liittynyt:
5.8.2008 14:33

ViestiKirjoittanut Temuz » 13.4.2009 20:58

Elä osta kisa varii vaan kisakytkin? Itselläni kiihtyy todella mukavasti. 8)
J--
Liittynyt:
8.8.2008 16:23

ViestiKirjoittanut J-- » 14.4.2009 15:22

Onko kellään kokemuksia tehoputkesta prikan ollessa kiinni, kulkeeko se yhtään enempää kuin kuristetulla vakioputkella ja kuinka kone kestää ( ei jatkuvasti rulla pohjassa ) ?
Daker-
Pyörä:
DT-X 125cc -05
Liittynyt:
27.2.2009 23:02

ViestiKirjoittanut Daker- » 14.4.2009 21:57

J-- kirjoitti:Onko kellään kokemuksia tehoputkesta prikan ollessa kiinni, kulkeeko se yhtään enempää kuin kuristetulla vakioputkella ja kuinka kone kestää ( ei jatkuvasti rulla pohjassa ) ?


Itselläni oli tehari, jossa oli prikka paikallaan. Niin se oli tehoiltaan huonompi kuin vakioputki.
Mutta kun prikan otti pois, niin kyllä kulki ;)
Riku1992
Liittynyt:
18.4.2009 11:22

ViestiKirjoittanut Riku1992 » 18.4.2009 11:32

ostaessani daelim s fiven se kulki 55, mutta kun otin prikan pois niin nopeutta ei tullut lisää. Tietääkö ketään miks ei tullut nopeutta?
jani-93
Pyörä:
Mbk Nitro
Liittynyt:
23.3.2009 22:22
mbk nitro

ViestiKirjoittanut jani-93 » 18.4.2009 22:43

Viimeksi muokannut jani-93 päivämäärä 19.12.2009 15:33, muokattu yhteensä 2 kertaa
NosSami
Pyörä:
MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
23.3.2008 16:06

ViestiKirjoittanut NosSami » 19.4.2009 10:09

jani20 kirjoitti:eli otin tänää variaattorin prikan pois ja pakoputken kuristuksen,mut ei silti oikeen kiihdy kauheen hyvin,kaverilla muute sama paitsi että alkukäyrän pillikuristin poistettu. voisko se vaikuttaa niin paljon? :)

Pistä pari numeroa isompi pääsuutin!
Amispoppi!
mitta
Liittynyt:
23.2.2009 16:08

ViestiKirjoittanut mitta » 4.5.2009 23:01

Eli mopo on vuoden -95 Peugeot sv50, on nyt prikaton ja menee mittariin vähän vajaa 60,paljonko menisi hukkaputken tukkimisen jälkeen?Mopo meni kyllä gps:ään n.50, eli säästyisikö vielä veroilta jos hukkaputken tukkisi? Kellään ei varmaan ole omakohtaista kokemusta mutta kuinka paljon moposkootteri yleensä menee prikattomana hukkaputken tukkimisen jälkeen? Jostain luin, että n. 5km/h tulisi huippuja lisää,olisi juuri sopiva:)
Niksu_Bike
Liittynyt:
7.10.2006 16:13

ViestiKirjoittanut Niksu_Bike » 3.6.2009 23:37

Tietääkö kukaa mimmosia kureja on chunlan skootterissa? :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista