Keskustelua kaasuttimista #3

J0mpp41
Pyörä:
Rieju MRT Enduro 2010
Paikkakunta:
Laihia
Liittynyt:
14.1.2011 18:43
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut J0mpp41 » 4.2.2012 23:30

Meitsin moperis on dellorto phbn 16-kaasutin. Onkohan se suutin kohokammion sisällä neulasuuttimen ja pääsuuttimen lisäksi ryyppysuutin vai tyhjäkäyntisuutin?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 5.2.2012 2:38

Siis keskellä on pääsuutin, pääsuuttimen ihan vieressä on tk-suutin ja ryyppysuutin on se yksinäinen.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
J0mpp41
Pyörä:
Rieju MRT Enduro 2010
Paikkakunta:
Laihia
Liittynyt:
14.1.2011 18:43
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut J0mpp41 » 5.2.2012 13:32

Ok, kiitos tiedoista. :)
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Zoneri » 11.2.2012 19:22

Mitä ihmettä? Meikällä oli muovin palainen läppien välissä ja entisen omistajan mukaan ei oltu kertaakaan avastu imukaulaa, tai kaasaria. Näytti ihan pakkausmuovilta.
Paska mikä paska.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Palezu » 12.2.2012 1:19

^Kiinamopot :D

Oma kysymys että onko syytä huolestua jos mopo sivujalalla ollessaan liruttaa vähän ylivuotoletkusta bensaa kun mopoa heiluttaa? Periaatteessa pitäisi kai olla normaalia kun bensanpinta läikkyy kaasarissa ja vuotaa yli, mutta kun yritän etsiä syytä tuohon mopon JUMA-LATTOMAAN bensan kulutukseen nyt talvella. Onko kovinki normaalia että nyt ryystelee sen 7 litraa satasella kun kesällä sen 4? :D Suutin on sama kuin kesällä mutta kun tulee ajettua lähinnä lyhyitä matkoja ja sähköryyppy pysyy kylmyyden takia päällä pidempään niin voiko se noin paljo vaikuttaa?
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut _T3_ » 22.2.2012 18:17

Nyt tarvis saada se sivu missä on ohjeet miten saa sähköryypyn tilalle vaijeri ryypyn. En muista oliko muuttamis ohjeet täällä vai muualla. Jos joku tietää nii vois linkittöö :)
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 22.2.2012 20:57

PHVA:n ryypyn pitäs käydä sulle, en oo varma, mut jos se on kahe ruuvil kii, ni käy phvan ryyppy. Se ohje jota kait kysyt on muistaakseni sekalaiset projektit topicissa.
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut _T3_ » 22.2.2012 21:21

juu siellähän se ohje oli. En vaan löydä phvan vaijeri ryyppyi mistään
edit. Kiitos sulle thounimakarooni
Viimeksi muokannut _T3_ päivämäärä 22.2.2012 22:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 22.2.2012 22:49

Vaijerikäyttöinen: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 300900++78
Käsikäyttönen: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 301500++78
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut temeee. » 26.2.2012 22:07

Onko mitään kokemuksia, että kumpi ois parempi?

http://www.euroscooters.nl/carburateur-minarelli-horizontaal-p-8417.html
http://www.euroscooters.nl/carburateur-chroom-handchoke-minarelli-p-7686.html
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Zoneri » 26.2.2012 22:18

Kummatkin yhtä hyvää "kiinalaatua". Jotenkin motoforcen puoleen kääntyisin.
Paska mikä paska.
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut temeee. » 27.2.2012 9:17

Joo, mutta oisko kellään omakohtasia kokemuksia? :roll:
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Sudee » 27.2.2012 12:18

Ei ne nyt kyllä aivan "kiinalaatuista" ole. Samat osat kuin Lortossa ilman Lorton tekstejä.. :roll:
Aerox/Nitro osia
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut jkoljo » 28.2.2012 23:17

Tuo Motoforce on toimivaksi ja päteväksi todettu. Se pelasi samalla suuttimella kuin Dell'orton aito versio, mikä kertoo tasaisesta laadusta (ja hyvästä kopioinnista).
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Sudee » 29.2.2012 10:13

Sama oli DMP:ssä.
Aerox/Nitro osia

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista