majavamies
- Pyörä:
- Projekti SF2
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 10.5.2007 21:56
Tilanne ois tämä:
Vakio osia ei ole enää jäljellä ja on vain 70cc pytty ja kamat.
Haluaisin mennä muutoskatsastamaan tekemäni keskijousen ja sillonhan toi pitäs saada vakiotehoseksi.
Eli voiko kuristamisen tehdä esim. näin?
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI
viewtopic.php?f=72&t=70325
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
No lähtökohtahan on ettei sylinterikään saa olla 50cc isompi, joten kilvet lähtisivät jo tuosta hyvästä. Eri asia on toki se, kuinka tarkkaan inssi jaksaa penkoa mopoa ja haluaako hän edes käynnistää sitä. Ja kuinka näkyviä virit ovat, viittaako ilmaus "kamat" esimerkiksi isompaan kaasariin, tehoputkeen ja niin edelleen. Ainahan kaikkea voi kokeilla. Niin tai näin, muokkaa kuitenkin allekirjoituksesi sääntöjen mukaiseksi.
majavamies
- Pyörä:
- Projekti SF2
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 10.5.2007 21:56
Putki on semmonen erilainen ali ei niinkuin normi teharilook jossa on 180ast. tailpipe vaan änkkä jatkuu suoraan taaksepäin.
Maalaan sen vielä kuumakestomustaksi niin pitäs sen aika lähellä vakioputken lookkia olla.
Pytystähän ei näe että on 70cc, siis ainakaan missään ei sitä lue, mutta voihan sen asiantunteva silmä huomata.
Kaasari on sen 17,5mm eikä mun mielestä oo hirveesti kokoeroa mutta saahan mopossa olla kuinka iso kaasari tahansa jos ei ole liikaa tehoja eikä kulje yli 45km/h?
Ainakin uudessa aprilia mx smotossa on 17,5mm vakiona.
Mutta lähinnä keskeisin kysymys oli että saako noita tehoja pienemmiksi turvallisesti tota läppärunkoa muokkaamalla?
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI
viewtopic.php?f=72&t=70325
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Eikö kaasarin pitäs olla sama mikä vakiossa? Ja ootko varma, että tollasen ite tehdyn keskijousituksen saa muutoskatsastettua?
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
majavamies
- Pyörä:
- Projekti SF2
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 10.5.2007 21:56
Scaleo1:
En, mutta sitä tässä oon menossa kokeilemaan
Kaipa sen sama pitäs olla mutta jos tehoja ei ole enempää kuin vakiossa niin tuskin alakvat syynäämään sen enempää, muutenkin aika lepsu meininki tuolla mankkaan katsastusasemalla.
Eli jospa jätetään keskustelu siitä, mitä teen tai pääsenkö läpi, pois ja keskustellaan siitä että
toimiiko tehojen lasku turvallisesti tota läppärunkoa kuristamalla?
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI
viewtopic.php?f=72&t=70325
BoosterTuning
- Liittynyt:
- 6.6.2009 16:54
moro! en tiedä kuuluuko tänne mutta kuitenki: millä sais kiihtyvyyttä skootteriin, kuitenkaa ei huippuja mielellää lisää hullusti. siinä on nytte kevyemmät rullat (4.2 - 4.3g muistaakseni), 88 suutin, malossin ilmansuodatin, uudet variaattorin kengät, leo vince zx putki. jos ottaa sen putken kuristuksen pois nii tuleeko paljon huippuja lisää, ku menee nyt sopivasti.
Arpakuut!o
- Liittynyt:
- 19.5.2008 15:02
BoosterTuning kirjoitti:moro! en tiedä kuuluuko tänne mutta kuitenki: millä sais kiihtyvyyttä skootteriin, kuitenkaa ei huippuja mielellää lisää hullusti. siinä on nytte kevyemmät rullat (4.2 - 4.3g muistaakseni), 88 suutin, malossin ilmansuodatin, uudet variaattorin kengät, leo vince zx putki. jos ottaa sen putken kuristuksen pois nii tuleeko paljon huippuja lisää, ku menee nyt sopivasti.
Huippuja tulee lisää.
Kekishero
- Pyörä:
- Suzuki RGF ja MBK Mach 07
- Paikkakunta:
- Euroopassa luultavasti.
- Liittynyt:
- 27.5.2009 17:35
Mitäs kuristuksia Derbi Predator LC mahtaa sisältää?
EskimoErkki
- Liittynyt:
- 29.3.2008 0:36
Mites saisin otettua Yasuni Z pakoputkesta ton alkukäyrän kurin pois ku tuntuu olevan aika tiukassa.. Dremelillä varmaan paras ois ottaa? Mutta ku mulla ei dremeliä oo nii oisko jotain muuta tapaa?
9Nitro4
- Liittynyt:
- 30.6.2009 0:40
Mulla on -05 Nitro ja siitä on hukkaputki tukittu, onko mahollista niinku "aukasta" se ettei enää kulkiskaa niin kovaa, Vai pitääkö ostaa kokonaan uusi vakioputki?
Ps. Itse en oli sitä tukkinut.
Irakkor
- Pyörä:
- Jet Force -06 C-Tech
- Liittynyt:
- 17.4.2009 23:07
Tälläne pikkukysymys heräs ku lueskelin tosta Kuristusten poistoista. Nii mitä muuta kureja mahtaa olla jer forcessa ku hukkis ja variaattorin prikka ?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
9Nitro4 kirjoitti:Mulla on -05 Nitro ja siitä on hukkaputki tukittu, onko mahollista niinku "aukasta" se ettei enää kulkiskaa niin kovaa, Vai pitääkö ostaa kokonaan uusi vakioputki?
Ps. Itse en oli sitä tukkinut.
Riippuu, että kuinka järeästi se on tukittu. Jos se on tukittu oikeaoppisesti, sen saa vielä auki siististi.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
sink
- Liittynyt:
- 28.6.2009 16:02
Snuuk
- Pyörä:
- Honda manki, sutsuki peevee, tunturi tiger, s1, lätkäpullo ja jamaha airox
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 7.4.2006 17:14
No siinä alkukäyrässähän se kuri on, sellanen suppilon muotonen. Eli oot ottanu jo kurin pois?
FaiberGlass^
- Liittynyt:
- 6.11.2005 15:59
Pitäsköhän tossa mun nrg:ssä olla kaksi variaattorin prikkaa? Kun tolla yhdellä tuntuu menevän aika iloisesti liikoja huudattamatta 60km/h mittariin ja katsastus huomenna.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista