Keskustelua sylintereistä

jjerE__
Pyörä:
Yamaha Aerox -04
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
26.9.2009 21:34
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jjerE__ » 2.3.2012 19:08

Joo just kute Rajis- mainitsi niin Dellorto PHBG Racing malli niin siitä löytyy öljy- ja alipainenipat, molemmista 19 ja 21mm malleista.

Ei sitä kai oikeen huomaa, mutta tolle pytylle ois 21mm tai jopa 24mm hyvä ;)
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Zoneri » 2.3.2012 20:48

Nyt löytyi halvin 70cc sarja mitä löytyy! http://www.scootertuning24.de/70ccm_spo ... -1_21.html


Minkäs kokoista kaasaria uskaltaa tunkasta? Onko 19mm "overkilliä"?
Edit: ilmeisesti ilman mäntää...
Paska mikä paska.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Rajis- » 2.3.2012 20:53

Varmaan ihan passeli, kun 19mm pelittää 50cc:läkin :)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 2.3.2012 21:09

Kummassakin 19 ja 21 millisissä Dellorto PHBG:n Racing-malleissa on alipainenippa, tosin sen voi itsekin patentoida imukaulaan. Kannattaa suosiolla laittaa vähintään 19 mm kaasari tolle pytylle. Ja miks muuten pitäs olla nippa öljyllekkin, etkai oikeesti käytä tuorevoitelua ton pytyn kanssa? 8o
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Sudee » 3.3.2012 9:29

Jos joku Taneli ajaa tuorevoitelulla 70cc:n kanssa niin morjes! :D
Aerox/Nitro osia
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 3.3.2012 9:42

Nyt on kyllä pakko sano että mä ajan tolla 70cc Stalkkerilla tuorevoitelun kaa. Pistän kyllä bensan sekaan vähä lisää öljyy, joten osan hoitaa seosvoitelu, ja osan tuorevoitelu. En oo viel nähny tarpeelliks ottaa poiskaa, Stalkkerissa on ainaki luotettavin tuorevoitelu mitä oon tavannu. :D Eikä oo ollu ongelmia.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Sudee » 3.3.2012 9:56

Jotkut voivat ajaa, mutta eivät lisää sitä öljyä mitä sä teet. Varsinkin "tehokkaammilla" pytyillä ehdoton. Minareilleissa muutenkin huono tuo öljypumppu.
Aerox/Nitro osia
EpZa
Pyörä:
Aerox '03
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
23.7.2011 2:42
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut EpZa » 3.3.2012 19:55

high-end on paras ja pelkkä tuorevoitelu :---D t: roxiboy1
Dont be a pussy, that guy looks legit.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 3.3.2012 23:17

Niin, ja tossa kun on vielä toi peruslaiska Malossi 70cc Sport. Jos tehokkaampi pytty olis, niin tuskin olis tuorevoiteluu.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jnd » 4.3.2012 13:06

Ditechissä on vähän pakko käyttää tuorevoitelua, ku polttoaine ei kule alakerran kautta, mutta pitäskö tossa säätää tota tuorevoitelua jotenkin ennenku enemmälti ajelee?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Sudee » 4.3.2012 18:40

Mmitä tarkotat enemmälti ajelee? Jos meinaat tehokkaampa pyttyä niin kannattaa suosiolla, jos on vakio ja vaikkapa tehari niin ei kannata.
Aerox/Nitro osia
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jnd » 4.3.2012 18:50

Jos on ruiskumallin 70cc+kisakampura+vakiputki, vaikka laittas öljyä bensan sekaan niin eihän se auta mitään ku se ei mene kampikammion kautta? Siis ajaa yleensä kun en ole käyny ku koeajolla
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Sudee » 4.3.2012 18:55

Sinuna säätäisin sitä öljypumppua.
Aerox/Nitro osia
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jnd » 4.3.2012 19:10

Seuraava kysymys että miten sitä säädetään ditecissä, kun en ole löytänyt tietoa moisesta?

E: Anteeksi minun ymmärrys sekä kirjoitusvirheitä, (olin täällä kännykällä ja tien päällä). Kun lueskelin apriliaforumilta asiaa niin tuossa ei voi säätää pumppua ainakaan ilman ecun puukotusta, ja polinin sarjassa luki että "tämä sarja sisältää kaiken mitä se toimiakseen tarvitsee". Ilmeisesti tuo ei sitten tarvitse muutakun mahdollisimman laadukasta öljyä vaan?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Rajis- » 5.3.2012 14:07

Paljos peugeot sf2 nestejäähyssä pitäs olla puristuksia vakiopytyllä? Kaverille vaihoin pököttiin männän, mutta ei lähteny uudella käymään. Ei vissiin saa soppaa kunnolla, mutta aattelin kuitenkin noi puristukset mitata ;) Ja jos on jotain väliä niin proxi laitettiin kiinni.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista