Tuossa aiemmin jo ihmettelin zonerin sielunelämää, nytten tehty seuraavat asiat:
-uusittu bensansuodatin
-uusittu tulppa
-vaihdettu bensat tankkiin
Todettu seuraavat asiat
-CDI boksia on nussittu, ts se sininen (rajoitin?) karva katkaistu, JA kaikki sen nelinapaisen liittimen johdot katkaistu, mutta liitelty takaisin väri väriinsä (??, onko ollut joku ammattilainen asialla...)
-Imukaula uusittu, sen tiiviste ok. Mutta sen bakeliitin o-rengas näytti vähän elämää nähneeltä. Oletteko uusineet O-renkaita ja bakeliitteja vai vaan tiivistemassalla kasaan ja koko bakeliitti poikkeen?
-Pääsuutin on kokoa 70, riittävä?
-Mopo ei jaksa ihan lähteä sähköllä, vaihtelevasti lähtee käyntiin polkaisemalla.
-Kun lähtee käyntiin, tyhjäkäynti aaltoilee lähes sammuvan rajoilta melko korkealle. Voi sammua omia aikojaan. Tukehtuu kaasuun, eli tekee vaan boo... ja sammuu. Kaasua pumppaamalla saa mopon liikkeelle, ja tasaisella mokoma kulki +100kg kuskin alla n. +45 mittariin, alamäessä jopa +55.
Huomenna putsaan kaasarin, ja hommaan vielä pitemmän päälle tohon ainakin sen uuden tulpanhatun, toi lienee orkkis. Akku on aika huono sekin varmaan uusiutuu.
Arvioita? Kaasari on siis melko uusi, luisti liikkui aika kivasti eikä ollut kamalan likaisen oloinen.
Mites tossa noi venttiilit, tolla ajettu +4000km, olisiko säädön aika? Ohjeita?
EDIT. Ilmeisesti vakio pääsuutin tulisi olla 88, virivajan mukaan ainassii. Jos tilaan tuolta vähän huolto-osaa, olisiko suosituksia kuluvista nappeleista, ainakin tälläset meinasin sitten:
-suurtehopuola
-bakeliitti
-pääsuutin
-ilmansuodatin
-Chevrolet Cavalier convertible 3.1 V6 automatic 93"
-Honda VFR750F 86"