Kuristuskyselyt #2

karkulainen
Pyörä:
VAG
Liittynyt:
17.6.2008 23:31

ViestiKirjoittanut karkulainen » 6.7.2009 3:02

FaiberGlass^ kirjoitti:Pitäsköhän tossa mun nrg:ssä olla kaksi variaattorin prikkaa? Kun tolla yhdellä tuntuu menevän aika iloisesti liikoja huudattamatta 60km/h mittariin ja katsastus huomenna. :eek:

Laita yksi iso prikka.
sink
Liittynyt:
28.6.2009 16:02

ViestiKirjoittanut sink » 6.7.2009 11:25

Snuuk kirjoitti:
sink kirjoitti:Miten tästä stage6 PRO replica CE:stä saa kuristukset pois? olen ottanut alkukäyrästä pienen raudan palasen. en tiedä miksi sitä sanotaa :s :s :s


No siinä alkukäyrässähän se kuri on, sellanen suppilon muotonen. Eli oot ottanu jo kurin pois? :D



Juu. Nyt ei toimi kunnolla ei lähde liikkeelle muutakun tehopiikillä ja kun tehopiikki loppuu niin hiipuu ja ei mee enenmpäää kuin 60. Mikä siinä voisi olla?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 6.7.2009 13:04

Riippu vuosimallista. Uudemmissa on yks ja vanhemmissa kaksi.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
FaiberGlass^
Liittynyt:
6.11.2005 15:59

ViestiKirjoittanut FaiberGlass^ » 6.7.2009 17:25

karkulainen kirjoitti:
FaiberGlass^ kirjoitti:Pitäsköhän tossa mun nrg:ssä olla kaksi variaattorin prikkaa? Kun tolla yhdellä tuntuu menevän aika iloisesti liikoja huudattamatta 60km/h mittariin ja katsastus huomenna. :eek:

Laita yksi iso prikka.

No vaivalla tilasin ton yhdenkin prikan ulkomailta kun paikalliset myy ei-oota. Katsastuskonttorin pihassa pistin nippusiteen rajoittamaan kaasuvaijeria. Läpi meni. 8) "aika luumuhan toi on"
karkulainen
Pyörä:
VAG
Liittynyt:
17.6.2008 23:31

ViestiKirjoittanut karkulainen » 6.7.2009 21:20

FaiberGlass^ kirjoitti:No vaivalla tilasin ton yhdenkin prikan ulkomailta kun paikalliset myy ei-oota. Katsastuskonttorin pihassa pistin nippusiteen rajoittamaan kaasuvaijeria. Läpi meni. 8) "aika luumuhan toi on"

No pääsiasia että meni läpi. ;)
Yline_
Pyörä:
Yamaha DT RE -07 & MBK Mach G
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.4.2008 22:06

ViestiKirjoittanut Yline_ » 7.7.2009 20:51

Mitä kuristuksia Kymco Vitality 05:ssa on?
Se on nyt vain tyhmää maksaa liikaa.
weeko
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.8.2008 10:31
derbi

ViestiKirjoittanut weeko » 7.7.2009 22:12

Onkos Derbi Atlantiksessa muita kuristuksia kuin variaattorin prikka ja hukkaputki? Ja paljonko suunnilleen kulkee pelkällä prikan poistolla. Kyseessä vm '09 eli Piaggion koneella oleva versio.

Kiitos etukäteen niille jotka vastaavat. :)
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 7.7.2009 22:50

Kaasuttimessa messinkilevy.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
weeko
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.8.2008 10:31

ViestiKirjoittanut weeko » 7.7.2009 23:02

Shape kirjoitti:Kaasuttimessa messinkilevy.


Ok. Kysyn vielä sen, että onko ton poiston takia suuttimen vaihto pakollinen, kokemusta kellään toimiiko vakiosuuttimella?
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
Deilow
Pyörä:
eiolee
Liittynyt:
17.3.2008 20:15

ViestiKirjoittanut Deilow » 8.7.2009 12:34

weeko kirjoitti:
Shape kirjoitti:Kaasuttimessa messinkilevy.


Ok. Kysyn vielä sen, että onko ton poiston takia suuttimen vaihto pakollinen, kokemusta kellään toimiiko vakiosuuttimella?


No itse kyllä vaihtaisin suuttimen, koska omassa pelissäni alkoi booaamaan vakiosuuttimella ;)
Kekishero
Pyörä:
Suzuki RGF ja MBK Mach 07
Paikkakunta:
Euroopassa luultavasti.
Liittynyt:
27.5.2009 17:35

ViestiKirjoittanut Kekishero » 9.7.2009 13:12

Mitäs kuristuksia Aprilia Amico:ssa (vm.96) on?
oltsu.pernu
Pyörä:
husse sm -10
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
23.5.2008 21:59

ViestiKirjoittanut oltsu.pernu » 9.7.2009 20:29

miten on porukat tukkinut hukkiksen eli minkälaisen levyn ootte sinne laittanu? ja sit viel et paljonkohan -09 aerox kulkee pelkällä hukkiksen tukkimisella?
Jalvine
Pyörä:
Ktm
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
29.8.2006 10:25

ViestiKirjoittanut Jalvine » 10.7.2009 11:53

Ite rälläköin sen pois, hitsasin siihen vaan iha normi pellinpalan ja sit hitsasin sen hukkiksen takas
www.nettimoto.com/809596
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 12.7.2009 20:14

Ja kulkee noin 60km/h ilman hukkista prikan kanssa.
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 12.7.2009 20:19

Ite tukin hukkaputken silleen et rälläköin siit sillee melkein poikki sen niinku sillee et sitä pysty vääntää ja sit hitsasin prikan siihe kiinni ja taivutin takasi paikoillee sen. Sit vaa hitsasin sen hukkiksen siihe ja spreijasin purkkiin mattamustaa maalia ja tikulla levittelin sitä siihe. Tuli ihan samanlaine ku sitä enne ;)
Pöö

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista