Scooter Tuning #10

Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 14.10.2009 7:38

HaGss kirjoitti:
VepaS kirjoitti:
HaGss kirjoitti:Pellistä leikkaat peltisaksilla.

naamapalmu :nolo:

Ite kysyit...
Laita sitte muuta ku peltiä

Veikkasinpa, että naamapalmu tuli siitä, että peltiä leikataan luonnollisesti peltisaksilla :lol:
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 14.10.2009 14:22

Kertokaapa nyt joku et mitenkä tuosta Agilitystä sais nätin näkösen, ja miten sitä kannattais tuunailla/viritellä. Budjetti noin 200-300e. Jos joku voisi jonkinlaisen listan väsätä mitä ostaa? :roll:
Alzki
Pyörä:
Yamaha Aerox -09

ViestiKirjoittanut Alzki » 14.10.2009 17:07

Kipnoob kirjoitti:Kertokaapa nyt joku et mitenkä tuosta Agilitystä sais nätin näkösen, ja miten sitä kannattais tuunailla/viritellä. Budjetti noin 200-300e. Jos joku voisi jonkinlaisen listan väsätä mitä ostaa? :roll:

Elikkäs:

Tehoputki:
- esim. Tegnicas Next-R maksaa jtn. 100e (hinta-/laatusuhde hyvä)

Katteet:
- Katteet voit maalata tai ostaa uudet kokonaan.(jos maalaat nii kannattaa itse maalata kun muuten se maksaa niin pirusti)

muuta:
- takaläppä hel*ettii ja rekkari kiinni muualle
- Tuninki peili f11 tai vastaava
- ja jotain rempettä ja relettä siihen vielä niin ihan hieno tullee

koko paska sitte maksais jotain 300e (jos ostat katteet) ja jotain 130-200e jos maalaat ite
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 14.10.2009 17:13

Alzki kirjoitti:Tehoputki:

Katteet:
- Katteet voit maalata tai ostaa uudet kokonaan.(jos maalaat nii kannattaa itse maalata kun muuten se maksaa niin pirusti)

Näitä rupesin vähä miettimään, kun Agility on kuitenkin nelitahti, ja olen ymmärtänyt ettei teharit hirveästi nelareihin auta, oonko ymmärtäny väärin vai mites mites?

Sitten toinen, että en mä ainakaan ole mistään löytänyt katteita tuohon, vai tarkoitatko nyt tällä et ostaa muun skopon katteita, ja sovittaa ne sitten?
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 14.10.2009 18:00

Kipnoob kirjoitti:
Alzki kirjoitti:Tehoputki:

Katteet:

Näitä rupesin vähä miettimään, kun Agility on kuitenkin nelitahti, ja olen ymmärtänyt ettei teharit hirveästi nelareihin auta, oonko ymmärtäny väärin vai mites mites?

Sitten toinen, että en mä ainakaan ole mistään löytänyt katteita tuohon, vai tarkoitatko nyt tällä et ostaa muun skopon katteita, ja sovittaa ne sitten?

Älä tuota usko.
1. Nelareihin ei ole mitään järkeä laittaa teharia, ei toimi.
2. Uudet katteet maksaa helvetisti enemmän kuin 100€, omaan kiinalaiseen maksaa 350€ katesarja.
3. Laita ainakin krossistonga, adapteri.
4. Maalia pintaan, vaikka motipin purkeilla, jos ei ruiskua löydy.
5. Jotain ledejä sun muuta pientä, halpaa hilpettä.
6. Rumat vakio-osat veks, kuten kilventeline.
7. Koropala on kova sana.
8. Vakio putsari pois, pipercrossin sukka tilalle.

Edit: Nää tuli sitten ihan random- järjestyksessä, eli laita mihin on varaa, tosin tolla 300€ saisit laitettua kaikki tosta listasta, mitä ehotin :D
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 14.10.2009 18:55

<|TuX|> kirjoitti:Älä tuota usko.
2. Uudet katteet maksaa helvetisti enemmän kuin 100€, omaan kiinalaiseen maksaa 350€ katesarja.

Edit: Nää tuli sitten ihan random- järjestyksessä, eli laita mihin on varaa, tosin tolla 300€ saisit laitettua kaikki tosta listasta, mitä ehotin :D

Juuh, rupesinkin vähän miettimään tuota teharia ja uusia katteita :D.. Mut kiituksia :) Katotaan nyt mitä saadaan sitte viikonloppuna kehitettyä.
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 15.10.2009 0:34

Nonii apua nyt skodepojat, itekki oon nähny nii monessa skodussa on easynpartsin 20€ mustan "fighter" lokarin ja oma NSR kaipais samanlaista nii millä hakusanalla löydän sen easypartsista ku ei millään tunnu löytyvän. Kerran joku puol vuotta sitten sen sieltä easysta vahingossa bongasin vaan en enää löydä millään.
Linkkiä tai hakusanaa? ;)
TNT tuning is a crime
petéé
Pyörä:
Honda FMX650

ViestiKirjoittanut petéé » 15.10.2009 0:46

http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0118366505/0-4-476-479-981-2322/Voorspatbord-Tnt-Rocket-Blank.html
Siitä löytyy =)
Sen verran tosta että toi on suunniteltu sitten oisko ollu 10" vanteelle, joutuu vähän jättämään korkealle renkaasta sitä lokaria asennellessa. Mutta kyllä se ihan kivasti siihen ton hintaseksi sopii kun kokeilin tohon omaan kusiaiseen tunkea kun tallin perukoilta löytyi vanha loksu :)
Robikol
Pyörä:
-tön

ViestiKirjoittanut Robikol » 15.10.2009 10:05

Lazyzombie kirjoitti:Nonii apua nyt skodepojat, itekki oon nähny nii monessa skodussa on easynpartsin 20€ mustan "fighter" lokarin ja oma NSR kaipais samanlaista nii millä hakusanalla löydän sen easypartsista ku ei millään tunnu löytyvän. Kerran joku puol vuotta sitten sen sieltä easysta vahingossa bongasin vaan en enää löydä millään.

Ja niitä lokareita saa myös suomesta, www.mach.fi ;)
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 15.10.2009 13:34

Robikol kirjoitti:
Lazyzombie kirjoitti:Nonii apua nyt skodepojat, itekki oon nähny nii monessa skodussa on easynpartsin 20€ mustan "fighter" lokarin ja oma NSR kaipais samanlaista nii millä hakusanalla löydän sen easypartsista ku ei millään tunnu löytyvän. Kerran joku puol vuotta sitten sen sieltä easysta vahingossa bongasin vaan en enää löydä millään.

Ja niitä lokareita saa myös suomesta, http://www.mach.fi ;)

Jep, mutta 27€ kalliimmalla hinnalla, eipä oo kovin kannattavaa tilata suomesta jos itellä lähtee muutakin kamaa tilaukseen easysta.
TNT tuning is a crime
Trumpe

ViestiKirjoittanut Trumpe » 16.10.2009 11:17

petéé kirjoitti:Sen verran tosta että toi on suunniteltu sitten oisko ollu 10" vanteelle, joutuu vähän jättämään korkealle renkaasta sitä lokaria asennellessa. Mutta kyllä se ihan kivasti siihen ton hintaseksi sopii kun kokeilin tohon omaan kusiaiseen tunkea kun tallin perukoilta löytyi vanha loksu :)

Fudessa mun tietääkseni on 10'' vanne eikä mun ainakaan tarvinnu jättää sitä lokaria mitenkään korkeelle http://www.motot.net/galleria/showphoto ... oto=436386

Fudessa tuota lokaria piti ainakin kaventaa (esim. kuuilmapuhaltimella) koska se se oli liian levee.
petéé
Pyörä:
Honda FMX650

ViestiKirjoittanut petéé » 16.10.2009 15:40

Trumpe kirjoitti:Fudessa mun tietääkseni on 10'' vanne eikä mun ainakaan tarvinnu jättää sitä lokaria mitenkään korkeelle http://www.motot.net/galleria/showphoto ... oto=436386

Fudessa tuota lokaria piti ainakin kaventaa (esim. kuuilmapuhaltimella) koska se se oli liian levee.

siis tarkoitin kun kysyjä oli laittamassa sitä lokaria tollaseen nsr:iin, jossa taitaa olla 17" vanne, että joutuu jättämään vähän korkeammalle kiinni että mahtuu rengas pyörimään. Itse siis kokeilin sitä tohon mun 600cc vehkeeseen, jossa myös 17" vanne :)
NosSami
Pyörä:
MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)

ViestiKirjoittanut NosSami » 16.10.2009 17:12

Maalasin jalkakatteen ja tein itse astinlaudat :D , käykää katsomassa ja kommentoimassa.

<-----kuvagalleria
Amispoppi!
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03

ViestiKirjoittanut VepaS » 16.10.2009 23:42

http://irc-galleria.net/user/Kr%E4tz/picture/112503242 tossa kuva superista.

joten nyt pyytäisin mukavia, asiallisia kommentteja siitä että mitä tuohon laivaan voisi tehdä?
Alzki
Pyörä:
Yamaha Aerox -09

ViestiKirjoittanut Alzki » 17.10.2009 12:21

Kipnoob kirjoitti:
<|TuX|> kirjoitti:Älä tuota usko.

Juuh, rupesinkin vähän miettimään tuota teharia ja uusia katteita :D.. Mut kiituksia :) Katotaan nyt mitä saadaan sitte viikonloppuna kehitettyä.

joo sori, unohin kokonaa että skoba onkin nelitahti, että unoha tuo mun kirjotus. :P

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista