HaGss kirjoitti:VepaS kirjoitti:HaGss kirjoitti:Pellistä leikkaat peltisaksilla.
naamapalmu
Ite kysyit...
Laita sitte muuta ku peltiä
Veikkasinpa, että naamapalmu tuli siitä, että peltiä leikataan luonnollisesti peltisaksilla
Kipnoob kirjoitti:Kertokaapa nyt joku et mitenkä tuosta Agilitystä sais nätin näkösen, ja miten sitä kannattais tuunailla/viritellä. Budjetti noin 200-300e. Jos joku voisi jonkinlaisen listan väsätä mitä ostaa?
Alzki kirjoitti:Tehoputki:
- esim. Tegnicas Next-R maksaa jtn. 100e (hinta-/laatusuhde hyvä)
Katteet:
- Katteet voit maalata tai ostaa uudet kokonaan.(jos maalaat nii kannattaa itse maalata kun muuten se maksaa niin pirusti)
Kipnoob kirjoitti:Alzki kirjoitti:Tehoputki:
- esim. Tegnicas Next-R maksaa jtn. 100e (hinta-/laatusuhde hyvä)
Katteet:
- Katteet voit maalata tai ostaa uudet kokonaan.(jos maalaat nii kannattaa itse maalata kun muuten se maksaa niin pirusti)
Näitä rupesin vähä miettimään, kun Agility on kuitenkin nelitahti, ja olen ymmärtänyt ettei teharit hirveästi nelareihin auta, oonko ymmärtäny väärin vai mites mites?
Sitten toinen, että en mä ainakaan ole mistään löytänyt katteita tuohon, vai tarkoitatko nyt tällä et ostaa muun skopon katteita, ja sovittaa ne sitten?
<|TuX|> kirjoitti:Älä tuota usko.
1. Nelareihin ei ole mitään järkeä laittaa teharia, ei toimi.
2. Uudet katteet maksaa helvetisti enemmän kuin 100€, omaan kiinalaiseen maksaa 350€ katesarja.
3. Laita ainakin krossistonga, adapteri.
4. Maalia pintaan, vaikka motipin purkeilla, jos ei ruiskua löydy.
5. Jotain ledejä sun muuta pientä, halpaa hilpettä.
6. Rumat vakio-osat veks, kuten kilventeline.
7. Koropala on kova sana.
8. Vakio putsari pois, pipercrossin sukka tilalle.
Edit: Nää tuli sitten ihan random- järjestyksessä, eli laita mihin on varaa, tosin tolla 300€ saisit laitettua kaikki tosta listasta, mitä ehotin
Lazyzombie kirjoitti:Nonii apua nyt skodepojat, itekki oon nähny nii monessa skodussa on easynpartsin 20€ mustan "fighter" lokarin ja oma NSR kaipais samanlaista nii millä hakusanalla löydän sen easypartsista ku ei millään tunnu löytyvän. Kerran joku puol vuotta sitten sen sieltä easysta vahingossa bongasin vaan en enää löydä millään.
Linkkiä tai hakusanaa?
Robikol kirjoitti:Lazyzombie kirjoitti:Nonii apua nyt skodepojat, itekki oon nähny nii monessa skodussa on easynpartsin 20€ mustan "fighter" lokarin ja oma NSR kaipais samanlaista nii millä hakusanalla löydän sen easypartsista ku ei millään tunnu löytyvän. Kerran joku puol vuotta sitten sen sieltä easysta vahingossa bongasin vaan en enää löydä millään.
Linkkiä tai hakusanaa?
Ja niitä lokareita saa myös suomesta, http://www.mach.fi
petéé kirjoitti:Sen verran tosta että toi on suunniteltu sitten oisko ollu 10" vanteelle, joutuu vähän jättämään korkealle renkaasta sitä lokaria asennellessa. Mutta kyllä se ihan kivasti siihen ton hintaseksi sopii kun kokeilin tohon omaan kusiaiseen tunkea kun tallin perukoilta löytyi vanha loksu
Trumpe kirjoitti:Fudessa mun tietääkseni on 10'' vanne eikä mun ainakaan tarvinnu jättää sitä lokaria mitenkään korkeelle http://www.motot.net/galleria/showphoto ... oto=436386
Fudessa tuota lokaria piti ainakin kaventaa (esim. kuuilmapuhaltimella) koska se se oli liian levee.
Kipnoob kirjoitti:<|TuX|> kirjoitti:Älä tuota usko.
1. Nelareihin ei ole mitään järkeä laittaa teharia, ei toimi.
2. Uudet katteet maksaa helvetisti enemmän kuin 100€, omaan kiinalaiseen maksaa 350€ katesarja.
3. Laita ainakin krossistonga, adapteri.
4. Maalia pintaan, vaikka motipin purkeilla, jos ei ruiskua löydy.
5. Jotain ledejä sun muuta pientä, halpaa hilpettä.
6. Rumat vakio-osat veks, kuten kilventeline.
7. Koropala on kova sana.
8. Vakio putsari pois, pipercrossin sukka tilalle.
Edit: Nää tuli sitten ihan random- järjestyksessä, eli laita mihin on varaa, tosin tolla 300€ saisit laitettua kaikki tosta listasta, mitä ehotin
Juuh, rupesinkin vähän miettimään tuota teharia ja uusia katteita .. Mut kiituksia Katotaan nyt mitä saadaan sitte viikonloppuna kehitettyä.