Sudee
- Pyörä:
- -tön
Laitat 115. Itselläni on 117 tuon pytyn ja vaparin kanssa, tuntuu vaan, että on vielä vähän liian pieni.
__nikoo
Reetuhai2 kirjoitti:No koita isommalla suuttimella, se kyl vois auttaa jos ryypyn kanssa toimii jotenki.
70cc ja LeoVince....
ei oo mikään tehokkain putki tohon pyttyyn muttei enää jaksaisi rahaa laittaa nitroon
täytyy sitä isompaa suutinta sitten hankkia...
SoXell
Mulla on tossa ylimääräsenä tollanen musta 21mm lortto. Tarkotus oli laittaa se kiinni, mut ryyppyä tutkiskellessa tuli pieni ongelma.
Eli siis, mitenkäs tuo oikein toimii? Nytkun sen avaa niin siitä tulee toi kansi ja jousi veke ja sinne pohjalle jää sellanen lovi tms. Voin ottaa kuvan jos selventäis. Mutta tosiaan, puuttuuko tuolta jotain, vai enkö vaan osaa?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
siis käsi- ,sähkö- vai vaijeriryyppy?
SoXell
Aivan tietysti
Vaijeriryypystä kyse.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Yam4ha
- Pyörä:
Itse just pari viikkoo sitten kasasin vaijeriryypyn niin ei minun mielestä ollut pahemmin ongelmia. Eli kasasin niin jos lähetään menemään mustasta kannesta alaspäin eli ensiksi kansi-->vaijeri läpi kannesta-->jousi--> sitten vaijerin päätyyn nippa eille ole jo ja laitat sen siihen luistimeen vai mikä nyt onkaan joka tulee sinne kaasarin pohjalle. Kysy ihmeessä lisää jos et ymmärtäny näitä ohjeita.
Mulla muuten tuli sen ryypyn mukana kuva miten kasataan, niin voin pistää siitä kuvan jos helpottais.
SoXell
Joo pistä kuva vaan jos pystyt. (:
Mulla on siis siinä se kansi, sit tulee se jousi ja sit tonne pohjalle jää just varmaan se luisti, missä on lovi, missä se ryyppyvaijeri ei kyllä pysy. En sit tiedä tosiaan et puuttuuko tuolta jotain, vai pitäskö sen luistin tulla sieltä myös veke.
Yam4ha
- Pyörä:
Juu jos löydän sen viel. Se luistin kuuluu olla kiinni siinä vaijerissa. Itse laitoin vaijerinipan siihen vaijerin päähän kiinni ja vaijerin luistimeen kiinni.
SoXell
Senverran itekkin ymmärsin. Mut en saanu tota luistia tuolta tulemaan veks, jos sen sieltä pitäs lähteä.
rasssee
Pahoittelen näin aluksi viestin sekavuutta.
1.)Voisiko joku avata minulle "läppien" tekniikkaa, (mitä ne tekkee, mihin ne vaikuttaa....)
2.)Jos kone sylkee bensaa takasin kaasariin ja putsariin, niin tämähän meinaa sitä että läpät raottaaa? oikein vai väärin?
3.)Voiko läppiä korjata/kiristää?
4.)kannattaako ostaa tnt läppiä?
Palezu
Läpät estävät ilma/bensaseoksen virtaamisen takaisin kaasuttimeen päin. 2. Joo oikein. 3. Joskus raottamisen voi saada korjattua kääntämällä läpät toisinpäin mutta itse en kyllä saanut. 4. Eihän ne TNT osat yleensäkään mitään parhaimmistoa ole mutta voihan sitä kokeilla kun on halpa.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
rasssee
Okei ja voisikos joku vielä sen verran auttaa että minkä mittaset läpät roxissa on?/minarellin konees?
Kysyn koska olisin tilaamassa moposportilta niin siinä vissiin pitäisi tietää koko että voi tilata...llinkkiki olis iha jees(Y)
Palezu
Öäöö, ei niissä mitään mittoja yleensä tarvita. Jos tuotekuvauksessa sanotaan että vaakaminarelliin niin silloin käy aeroxiin ja kaikkiin skotuihin missä on vaakaminarelli kone.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
SoXell
Niin, mikäli tossa 21mm racing - lortossa pitäs samanlainen vaijeriryyppy olla ku muissakin, niin on toi ryypyn luisti jääny tonne kaasariin jumiin, nätisti se sielä pyörii muttei mihinkään liiku. Miten sen sieltä sais veks?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista