LaneKit kirjoitti:Oma oli kyl minarelli, et siinä on ero, mutta silti pitäs olla heti suulla.
Tuli vaa mielee et vois tarttia isomman suuttime ja kevyempää rullaa? Siis iha selkeesti kevyempää, ku go toimii 0,5g vakiota kevyemmilki ja reversen kaa itel oli yli gramman kevyemmät. Nexti huuti homona 5,5g s6 varissa, mut reverselle just hyvä tai ehkä 5,3g ois ollu täydelline.
Pitäs kyl vetää iha selkeästi paremmi ku go:lla, ero ku yöllä ja päivällä.
Mul on MBK Booster joka on pysty minarelli, ja @Sundee: jos se ois siinä suulla kyl mä sen oisin huomannu, kokeilin vielä sormella niin ei tuntunu mitään änkän puolella eikä pytyn puolella siinä ei ollu yhtää mitää ei edes jälkiä että siinä ois joskus ollu semmonen
Mul on 19mm kaasari jossa on 110 suutin ettei siitä pitäs olla kiinni, mut jotenki kummastuttaa ku täydel kaasul "booaa" tavallaan, mut ei niinku sillä tavalla että se sammuis vaan vauhti hidastuu, mut must tuntuu et se on siit ku mul on viel vakio imukaula siinä. Mul on 6.2gr rullat(vakiot 6.5), äsken ku ronkin tota putkee nii se toimii paremmin ja kiihtyy mutta ei vieläkää mee yli sen 65 suoralla. Mul on punanen vastapainejousi(50%) ja +1500rpm narakun jouset. Nostaa muuten 2 pääl keulaa kaasusta ku lähtee paikaltaa, et sinänsä ihan hyvät säädöt mutta huippuja ois kiva saada ees sen 80KM/H, outoo ku pääsin vakiopytylläki sen 80 mut 70cc en pääse?
Kallistuisin kyllä kaasarin säätöihin tai imukaulaan, mutta tulppa on oikean värinen ja 100-120 suutinta suositellaan, ja seosruuvi on 1½ auki.
Mites nuo perävälit voiks ne vaikuttaa?
EDIT: Juttelin mun kaverin kanssa jolla on sama pytty, pro replica ,malossin punanen vp, punaset kytkinjouset ja kai 19mm kaasari, se sano et sillä on täsmällee sama ongelma