Muutaman vuoden tallissa seissyttä Aeroxia olen tässä alkanut elvytteleen, ihan hyvällä menestyksellä.
Syy minkä vuoksi tuo hylättiin talliin oli staattorin totaalinen tuhoutuminen sekä täten kipinän ja kiinnostuksen katoaminen.
Kaikki sähköosat johtosarjaa lukuunottamatta vaihdettu ja kipinä on taas löytynyt.
Itse ongelmaan: Lähtee käyntiin ihmeen hyvin polkimella, joskus jopa myös sähköisesti ja pysyy nätisti tyhjäkäynnillä, mutta.. kaasun kun kosket niin sitten se hupi vasta alkaa. Eli juuri kun kierrokset on siellä main jolloin tämän pitäisi lähteä liikkeelle alkaa röpellys ja pauke. Mikähän tämän voisi aiheuttaa?
Sanon vielä että paikat on putsattu moneenkin kertaan, eli kaasari, letkut, bensatankki.
Kaasuttimen säädöt:
- Seos- sekä tyhjäkäynti ruuvit: ~1,5 kierrosta auki molemmat (ruuvien asennoille vaikutusta vain tyhjäkäyntiin)
- Neulan sokka toisiksi ylimmässä lovessa (kokeiltu joka lovi, sama ongelma)
- Suuttimet, Pää: 90, muut vakiot. (aluksi 95 nyt 90)
- Ilmanputsari irti/paikallaan (sama ongelma)
Putki ei ole vakio jonka takia suutin on hieman vakiota isompi.
Samaa tekee kuin tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=q_dIOgz8LI8