Fägg
jkoljo kirjoitti:Ei varmasti ole kytkinjousista kiinni, joten ne ovat turha ostos. Kokeile puhdistaa jarrulevy lakkabensiinillä ja osta uudet palat.
Uudet palat on kyl jo kiinni, ajettu ehkä 700-800km. Pitää ehkä se jarrylevy sit puhdistaa, tai sit vien vaa yamaha centeriin.
Tavkastaja
- Pyörä:
- EI OLE
Osaakos joku sanoa, minkälaiset vanteet voi laittaa Typhooniin, jossa vakiona 10' tuumaset. Käykö mitkä vaan, jossa takana on rumpujarru?
_pav3
- Pyörä:
- CPI Formula R 50
Tällänen ongelma: vaihettiin kaverin kaa mun skopan t-palaa ja ku pumput pitää vata, että saa tpalan vaihettuu, ni kaveri oli vahingos kaatanu melkein kaikki öljyt pumpuista
No, keksittii laittaa 2-tahti öljyy ja nyt ei oikein jousta noi pumput
D Eli pitääkö mun kaataa noi 2-t öljyt ja laittaa sinne jtn erityistä öljyy vai??? Ja kuinka paljon sitä öljyy pitää laittaa sinne ?
Ja skootterina toimii siis CPI Formula 07 . Kiitos etukäteen vastauksista
_pav3
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Haarukkaöljyä sinne eikä mitään 2-t öljyjä.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Ite laitoin ex mopoo jotai auton paskaa moottoriöljyä, seki toimi
_pav3
- Pyörä:
- CPI Formula R 50
Juu, tietenki haarukkaöljyä, mutta ku ei sillo ollu oikein muuta öljyy, ni piti laittaa 2-t öljyy
Mut siis kuinka paljon sitä haarukkaöljyy pitäis laittaa, että joustais noi pumput, ku ei nyt jousta yhtäään??? :o
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
Tänne pistän tän ku en löytäny muuta järkevää paikkaa..Niin meneekö tämä->
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=253-309 koropala mulle kun toi on luultavasti sellanen missä pitää kääntää iskaria 90astetta ja mulla on jo yks koropala kiinni? Kyseessä siis Yamaha Slider.
Olisin kiitollinen ,jos joku vastaisi, koska en haluaisi turhaa sitä ostaa.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
_pav3 kirjoitti:Juu, tietenki haarukkaöljyä, mutta ku ei sillo ollu oikein muuta öljyy, ni piti laittaa 2-t öljyy
Mut siis kuinka paljon sitä haarukkaöljyy pitäis laittaa, että joustais noi pumput, ku ei nyt jousta yhtäään??? :o
Mulla oli soppeli kun laitoin pumput pohjaan (eli siis korkit vaan pois ja keula alas) ja täytin jousten ollessa sisällä. Sitten vaan kasaan. Mulla on tosin madallettu keula niin pitääkin olla melko jämäkkä. Käytin ihan normi moottoriöljyä, en ole huomannut mitään eroa haarukkaöljyyn.
_pav3
- Pyörä:
- CPI Formula R 50
Okei, kiitos vastauksista, pitää mennä sit vaa tekemään
Sudee
- Pyörä:
- -tön
-atte- kirjoitti:Tänne pistän tän ku en löytäny muuta järkevää paikkaa..Niin meneekö tämä->
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=253-309 koropala mulle kun toi on luultavasti sellanen missä pitää kääntää iskaria 90astetta ja mulla on jo yks koropala kiinni? Kyseessä siis Yamaha Slider.
Olisin kiitollinen ,jos joku vastaisi, koska en haluaisi turhaa sitä ostaa.
Menevät, laitat vaan päällekkäin niin menee. Ylöskin voit sen laittaa, mutta ehkä joudut tekemään holkin väliin, mutta epäilen.
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
Kyllähän se meni ilman muokkausta ja ylös laitoin sen, ja nyt näyttää "kisaselta" mopo.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
ihmehiippari
- Pyörä:
- Honta Monkey
Eilen huomasin että MBKn pumpuista on pinnoite mennyt.
http://www.aijaa.com/v.php?i=000158766278.jpg Pitäis uudet saada. TARJOTKAA PUMPPUJA SKOOTTEREIHIN!
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Osaako kukaan sanoa saako YSS X-PRO iskaria purettua niin, että sen jousi osan saisi maalattua?
Kyseessä siis
tällainen iskari.
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
Ainakin kuvan iskarin saa purettua kun noi avattavat mutterit näyttää olevan päässä.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Eli ne kun avaa niin avautuu?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista