tomppakoo
- Pyörä:
- Husqvarna sms 125
Ehdottakaa jotain Osia ja katteiden väriä kymco super 9,Siin on kiinni jo koropala carbon adabteri,musta tanko,ja kilven teline on pois ja kilpi varikopas tulos on stage6 ilmaputsari. Ja Tecnigas next-r
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
- Lieju Marathon PRO 125cc
tomppakoo kirjoitti:Ehdottakaa jotain Osia ja katteiden väriä kymco super 9,Siin on kiinni jo koropala carbon adabteri,musta tanko,ja kilven teline on pois ja kilpi varikopas tulos on stage6 ilmaputsari. Ja Tecnigas next-r
Varinkoppa värilliseks taikka kiiltäväks, kiksi värilliseks, tupet, peilit (jos pidät edes kiinni), rengastussaukset, ledejä sinne tänne
Viimeksi muokannut Napoleon Dynamite päivämäärä 4.11.2009 18:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
tomppakoo
- Pyörä:
- Husqvarna sms 125
mulla on kyll ledit ja tupetki ja kiksi on ollu harkinnas mutta en tiiä mikä kone tos kymco super 9 on:D
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
tomppakoo kirjoitti:mulla on kyll ledit ja tupetki ja kiksi on ollu harkinnas mutta en tiiä mikä kone tos kymco super 9 on:D
Miks sun pitää se kone kiksiin tietää?
tomppakoo
- Pyörä:
- Husqvarna sms 125
ei tarttekkaa mutta olis kiva tiet'ää että vois ostaa siihe muuta hilpettä
NosSami
- Pyörä:
- MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)
Miskaaa
Tietääkös kukaa että pystyykö kierteet jotenki uusimaan, kun mulla on tosta mun vasemmasta peilinpidikkeestä menny kierteeet ni ei oikee peili tykkää pysyä paikoillaa, joten pystyyköhän sitä mitenkää tekemää kotona ja jos voi ni miten, vai pystyykö niitä korjaa ollenkaa ?
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
NosSami kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/466910/cat/36072 Kommenttia!
Hieno
Pöö
NosSami
- Pyörä:
- MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)
Trumpe
Mielummin kokonaan oranssiksi
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
Trumpe kirjoitti:Mielummin kokonaan oranssiksi
Valkonen sopii hyvin tohon..
Th0mps0n
Oisko kellää ideoita kuinka maalata vari koppa, ilmaputsari ja tämmöiset osat? Olin ajatellut metallihohto hopeeta, mutta näyttääkö se esim. yhtään "kromilta" eli kiiltääkö se yhtään ??
Ulko Katteet ajattelin maalata kuulto punaisella, mutta minkälaisella sisäkatteet, jos vari ja nämä osat ovat metallihohto hopeita?
Kiitos
Th0mps0n
Sitte vielä semmoista, että onko mitää ideoita aprilia sr replica -95 tuunaamiseen?
Ite oon ajatellu jotai..
koropala(tietääkö joku mikä kävis)
Jotkuu punaiset ledit skoban alle
tuning verkkoo
underi(tietääkö joku mikä kävis)
Eli siis tuunaamista halvalla budjetilla
Sit viel aattelin kiillottaa pakoputken ni saako sen kiiltäväks ku vaa hinkkaa ensiks karheemmalla, jonka jälkeen ei niin karheella ja niin eteenpäin?
Kiitti tuunaajat
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
Uskaltaako perus tnt-koropalaa hioa?
Pitäs saada hiukkasen viilattua, et menis iskareihin kii, mut ei tiiä et kestääkö noi tnt:n paskat viilaamista, vai onko pelkkää muovia?
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
<|TuX|> kirjoitti:Uskaltaako perus tnt-koropalaa hioa?
Pitäs saada hiukkasen viilattua, et menis iskareihin kii, mut ei tiiä et kestääkö noi tnt:n paskat viilaamista, vai onko pelkkää muovia?
Koropalan pitäisi kestää niitä voimia kuitenkin jonkin verran... Riippuu mihin suuntaan hio, mutta kyllä sen pitäisi kestää.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista