niki11
- Liittynyt:
- 23.4.2009 17:41
miten saan revittyä pois sen tecnigas next-r:än alkukäyrässä olevan kuristukden. siis sen ihmeen suppilon??
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
niki11 kirjoitti:miten saan revittyä pois sen tecnigas next-r:än alkukäyrässä olevan kuristukden. siis sen ihmeen suppilon??
Dremeli laulamaan. TAI koitat pienellä ruuvarilla laittaa sen putken ja holkin väliin jä siinä heiluttelet niin irtoaa aikanaan
Pöö
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Auttaako vakioputken avaaminen ja tyhjentäminen paljoa tehoihin?
nicki877
- Pyörä:
- Mikilon 250, Piaggio typhoon.
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 7.7.2007 20:59
NukkuMatti kirjoitti:Auttaako vakioputken avaaminen ja tyhjentäminen paljoa tehoihin?
Oot jo ainakin 4 kertaa eripaikassa kysynyt tätä. Kyllä siihen aikanaan vastataan. Kärsivällisyyttä. No jos siellä jotain kuristuksia on sisällä niin tottakai auttaa jotain, mutta eipä se muuten mitään hyödytä.
Ajamassa tälläkin hetkellä.
temömö
- Liittynyt:
- 11.10.2009 19:22
mulla on toi kymco agility ja haluis saada kulkee kovempaa, nii mitä sille variaattorin prikalle pitää tehä ja miten? (:
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
- Paikkakunta:
- Pöytyä
- Liittynyt:
- 22.4.2008 18:38
temömö kirjoitti:mulla on toi kymco agility ja haluis saada kulkee kovempaa, nii mitä sille variaattorin prikalle pitää tehä ja miten? (:
Kymcoissa on käsittääkseni prikka indektroituna varin holkkiin, joten pitää ostaa uus rajoittamaton, moposportista taitaa löytyä. Sitte vaan otat sen holkin sieltä pois, se minkä päällä variaattorin lautanen liikkuu, ja pistät uuden tilalle, osat pois otto järjestyksessä lattialle ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin.
Mikäli olen käsittänyt väärin, ja Kymcoissa on prikka irrallisena, niin avaat variaattorin, vedät osia pois kunnes olet ottanut ensimmäisen lautasen (wtf mikä lautanen?
) pois, sit se prikka on siinä holkin päällä, estää lautasia menemästä yhteen, tajuat kyllä kun avaat sen. Prikka talteen, ja osat muut osat takaisin paikkaan vastakkaisessa järjestyksessä kuin otit pois.
Kipnoob
- Pyörä:
- Kymco Agility -07
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 26.12.2008 1:12
Larppari kirjoitti:temömö kirjoitti:mulla on toi kymco agility ja haluis saada kulkee kovempaa, nii mitä sille variaattorin prikalle pitää tehä ja miten? (:
Kymcoissa on käsittääkseni prikka indektroituna varin holkkiin, joten pitää ostaa uus rajoittamaton, moposportista taitaa löytyä. Sitte vaan otat sen holkin sieltä pois, se minkä päällä variaattorin lautanen liikkuu, ja pistät uuden tilalle, osat pois otto järjestyksessä lattialle ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin.
Juurikin näin. Jollet itse saa sitten halvalla sorvattua holkkia suoraksi, niin esim maahantuojalta saa prikattomia holkkeja (Itse ostin hintaan 27e). Se ensimmäinen lautanen on sitten tositositiukalla, eli pulttipyssy on melkein pakollinen. On taiwanilaiset pistäny sen verran kireälle prkl..
Fill3r
- Pyörä:
- muutama ruoska
- Paikkakunta:
- letku city
- Liittynyt:
- 26.2.2009 19:58
tietääkö ketään minkälaisia kuristuksia sukida gos skootterissa on? oon kuullu jostain ruuvista kaasarin kannessa tai jostain vastaavasta, mut ei siinä mun mielestä mitään oo..
ento
- Liittynyt:
- 24.10.2009 14:23
Itselläni on malaguti phantom f12 ja sitä pitäis vähän piristää niin mitäs pitäisi tehdä variaattorin prikalle ja miten ?
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
ento kirjoitti:Itselläni on malaguti phantom f12 ja sitä pitäis vähän piristää niin mitäs pitäisi tehdä variaattorin prikalle ja miten
Jos siellä on indegroitu (miten kirjotetaankaa) prikka, niin osta rajoittamaton.
Mikäli siellä on normaali erillinen prikka liukuholkin päällä, niin ota se pois.
Larppari kirjoitti:Kymcoissa on käsittääkseni prikka indektroituna varin holkkiin, joten pitää ostaa uus rajoittamaton, moposportista taitaa löytyä. Sitte vaan otat sen holkin sieltä pois, se minkä päällä variaattorin lautanen liikkuu, ja pistät uuden tilalle, osat pois otto järjestyksessä lattialle ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin.
Mikäli olen käsittänyt väärin, ja Kymcoissa on prikka irrallisena, niin avaat variaattorin, vedät osia pois kunnes olet ottanut ensimmäisen lautasen (wtf mikä lautanen?
) pois, sit se prikka on siinä holkin päällä, estää lautasia menemästä yhteen, tajuat kyllä kun avaat sen. Prikka talteen, ja osat muut osat takaisin paikkaan vastakkaisessa järjestyksessä kuin otit pois.
_el0_
- Liittynyt:
- 12.11.2009 18:30
Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
_el0_ kirjoitti:Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
Laita prikka paikalleen, ja jotku 4.5gr rullat niin se kulkee sen 60-65.
Äläkä huudata konetta, se ei tykkää kovin paljoa siitä prikasta.
_el0_
- Liittynyt:
- 12.11.2009 18:30
Naked kirjoitti:_el0_ kirjoitti:Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
Laita prikka paikalleen, ja jotku 4.5gr rullat niin se kulkee sen 60-65.
Äläkä huudata konetta, se ei tykkää kovin paljoa siitä prikasta.
Joo eli tuota en tiedä mikkä rullat on mutta jos laitan vain jonkun prikan ja vaikka vingutan sen oikean kokoiseksi nin voiko huoletta ajaa kaasu pohjassa? Sillonhan se on ''vakio''??
KaNaTTu
- Pyörä:
- Rieju RRX '07
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 23:14
_el0_ kirjoitti:Naked kirjoitti:_el0_ kirjoitti:Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
Laita prikka paikalleen, ja jotku 4.5gr rullat niin se kulkee sen 60-65.
Äläkä huudata konetta, se ei tykkää kovin paljoa siitä prikasta.
Joo eli tuota en tiedä mikkä rullat on mutta jos laitan vain jonkun prikan ja vaikka vingutan sen oikean kokoiseksi nin voiko huoletta ajaa kaasu pohjassa? Sillonhan se on ''vakio''??
Et voi ku sulla ei oo vakioputki. Nii se vääntää kovemmi rikkaa vasten ja huutaa enemmän--> kone ei tykkää.
ros
Naked
- Pyörä:
- VAG
- Paikkakunta:
- Pohjois-Pohjanmaa
- Liittynyt:
- 12.1.2008 14:12
Äläkä mee mitään normaali aluslevyä laittamaan sinne. Ostat suosiolla vaikka uuden rikan, maksaa noin 5-10e maahantuojalla. Jos sulla on vakio rullat niin ne on 5.4gr
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista