Tekniset ongelmat

Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 31.8.2012 10:40

Kuinka jäykkiä jousia olet kokeillut? Rullien paino?
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Jaaso
Pyörä:
Aerox -00
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
27.5.2012 22:51
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Jaaso » 31.8.2012 10:52

4,3g ja 3,5g rullia ja vp jousia olen malossin keltasta, stagen strongia ja jotain sinistä joka oli aivan liian jäykkä, kytkinjousia melkeen vakioita , medium ja hard mutta eikai niillä ole niin suurta merkitystä.
Se siis lähtee nyt niikuin mmoooo ja sitten piikillä lähtee kunnolla, ei oo suuttimesta kiinni
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 31.8.2012 11:06

Jepp, olisikohan sitten noista jousista, eli Malossin punaisia porukka käyttänyt replican kans ja nuo 4.3g rullat aika sopivat.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Jaaso
Pyörä:
Aerox -00
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
27.5.2012 22:51
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Jaaso » 31.8.2012 11:29

Joo tuo stagen strongihan on suunnileen yhtäjäykkä kuin malossin punanen, eli voiko se olla sitten kytkijousista kiinni kun nyt on jotku stagen jouset jotka ei ole kyllä kovin jäykät.
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 31.8.2012 12:03

Jep, Vaihappa ne jos on löysät, ku liian löysillä kytkin nappaa liian aikasten kiinni ja ei lähe heti kunnolla.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
-Gazzu-
Pyörä:
Ei olee
Paikkakunta:
TurKu
Liittynyt:
26.10.2009 23:14
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut -Gazzu- » 31.8.2012 13:37

Mikä tos 4t kiina skodes on, ajaa pienen matkan n. 50km/h, sit hidastaa risteykseen, päästää vaan kaasusta ja rullaa valoihin, nii putki paukkuu miten tykkää, tänään aika paljonki.. ja välillä ei kierrä huippuihin..

Voisko olla kannen venoista, vai käykö rikkaalla/laihalla? venat ei ainakaan nakuta enää, ku säädettiin joskus..
mut sit on päiviä ku kiihtyy ja kiertää hyvin huippuihin, esimerkiksi eilen :s
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Palezu » 31.8.2012 14:54

Käy laihalla, johtuu luultavasti kylmistä ilmoista.. :itku:
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut ramba__ » 31.8.2012 15:00

Sekä Imuventtiili perseillään, kannattaa säätää, molemmat. Siitä johtuu tuo pauke.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Palezu » 31.8.2012 15:27

En nyt väitä etteikö voisi johtua venttiileistä, mutta tuo on nelarin tyyppiominaisuus että laihalla käydessä paukuttaa putkeen, eikä niinkään johdu venttiileistä. Miks just imuventtiili, miksei pako, jos se kerran putkeen paukuttaa? Ja esim mulla on samuraissa molemmat venttiilit hyvin säädetty, mutta ampuu silti putkeen kun kaasun löysää, ja kun bensa lopussa/seosruuvin laittaa liian laihalle niin ampuu putkeen vielä pahemmin :D
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut ramba__ » 31.8.2012 15:50

Asiasta perunaan, kyllähän se laihalla käyminenkin putkessa paukuttaa mutta niin kantava imuventtiilikin.

En sitten jaksa yhtään perustella sillä juuri lähdössä kaverille eikä jaksa :lol: :lol:
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
k4ll3
Pyörä:
zip -02
Liittynyt:
3.5.2009 14:15
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut k4ll3 » 1.9.2012 13:56

[code][/code]jooo elikkä osaisko joku kertoa mikä vikana typhoonissa kun nostaa keulan ilmaan niin samantien booaa ja joskus jopa sammuu. Normaali ajossa toimii oikein ja lähtee hyvin käyntiin. Kaasarin ja ilmanputsarin puhdistuksella ei ollut mitään vaikutusta.
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut ramba__ » 1.9.2012 14:11

Oiskohan kaasarin bensanpinta ketuillaan.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
k4ll3
Pyörä:
zip -02
Liittynyt:
3.5.2009 14:15
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut k4ll3 » 1.9.2012 15:47

miten sitä sääjetään ku en oo mistää vehkeestä säätäny sitä ikinä?
jertsu9
Liittynyt:
16.3.2012 22:11
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jertsu9 » 1.9.2012 21:32

mikäs ongelman ku skootteri kuumenee iha törkeesti enemmä ku pitäis? 1min tyhjäkäynnil jonka jälkee ei pytys tai putkes voi kättä hirvee kaua pitää enneku alkaa polttaa. Mopohan on MBK booster ja ilmajäähy
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 1.9.2012 22:06

Miten sä onnistut pitämään ilmajäähyn sylinterillä kättä? Siinä ainakin pitäisi olla muovinen ilmanohjain päällä. Pakoputken kuumeneminen on ihan normaalia.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista