Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

Koppero
Pyörä:
Mettämobedi
Liittynyt:
2.11.2005 22:15

ViestiKirjoittanut Koppero » 3.5.2006 22:32

Voipi olla, että jäi kipinä kerran tulematta ja seos valui putkeen ja seuraavalla kierroksella kuumista pakokaasuista sitten syttyi putkessa ja päästi pamauksen.
viltsu-
Liittynyt:
10.9.2005 11:25

ViestiKirjoittanut viltsu- » 4.5.2006 7:49

mulla tekee tota esim jos antaa kaasua ku polkee käyntiin-> seuraavalla polkasulla pamahtaa savut ulos putkesta melkosella paineella ja ite hyppää 20cm ilmaa :D
psfght2sp
Liittynyt:
9.9.2005 14:29

ViestiKirjoittanut psfght2sp » 4.5.2006 18:48

Dodiih mulla ois tällanen ongelma että mopo vie tulppia.Aina kun laittaa uuden tulpan niin toimii moitteetta, mutta kun mopon sammuttaa ja tunnin päästä yrittää laittaa käyntiin niin ei mitää.Tulppa antaa vaan sellasen olemattoman keltasen kipinän.Pytty on airsalin 50cc. oon kokeillu lämpö arvoltaan 7,8 ja 9 tulppia.Voisko olla että pitäis olla viel isompaa numeroa?(mielestäni tuskin). pikaiset vastaukset ois poikaa.!
adm1470
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.9.2005 17:16

ViestiKirjoittanut adm1470 » 9.7.2006 16:19

Tos olis mun tulpasta kuva:
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/91196/cat/500/ppuser/30682
Onko toi liian kuuma tulppa vai onko seos liian rikkaalla?
Derbi Gp1 87 km/h @ GPS http://www.motot.net/galleria/30682
H-enkka
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
1.9.2004 21:34

ViestiKirjoittanut H-enkka » 5.11.2006 17:54

Sanokaas minkä kokonen suutin olis hyvä ja tulppa ,kun oon ottanu kaikki kurit ja prikan pois nii ja ajelen talvella? Merkki olis Piaggio nrg extreme
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 5.11.2006 17:55

H-e-n-k-ka kirjoitti:Sanokaas minkä kokonen suutin olis hyvä ja tulppa ,kun oon ottanu kaikki kurit ja prikan pois nii ja ajelen talvella? Merkki olis Piaggio nrg extreme

Ei sitä tulppaa tarvii vaihtaa, suutinta noin 10+ numeroo isommaks koska on talvi
_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18

ViestiKirjoittanut _nikko » 5.11.2006 17:58

Kyllä toi 10 voi olla jo liikaa, 3-5 numeroa suurempi on ihan sopiva talveksi.
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 5.11.2006 18:13

_nikko kirjoitti:Kyllä toi 10 voi olla jo liikaa, 3-5 numeroa suurempi on ihan sopiva talveksi.

Ai juu, sil onki vakio putki
FaiberGlass^
Liittynyt:
6.11.2005 15:59

ViestiKirjoittanut FaiberGlass^ » 5.11.2006 18:33

H-e-n-k-ka kirjoitti:Sanokaas minkä kokonen suutin olis hyvä ja tulppa ,kun oon ottanu kaikki kurit ja prikan pois nii ja ajelen talvella? Merkki olis Piaggio nrg extreme

jaa henkkakin on sit imurin ostanu talveks :D
Toukka
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
27.8.2006 17:05

ViestiKirjoittanut Toukka » 5.11.2006 20:00

Onkos toi mhr tehopuola hyväkin hankinta viriskodeen?
Karvan0ppa
Pyörä:
GG SM300
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.4.2004 17:08

ViestiKirjoittanut Karvan0ppa » 5.11.2006 20:03

turha
Mopotown
Liittynyt:
23.7.2005 19:56

ViestiKirjoittanut Mopotown » 16.12.2006 13:27

sori täs tulee vähä offtopic...
Mul on semmone ongelma etten saa trekkerii millää käyntii. Ollu ny tallis pari kuukaut ajamatta. Viikon oon yrittäny polkee käyntii muttei starttaa. Olisko teil mitää niksei?
zeigon
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
6.2.2005 20:53

ViestiKirjoittanut zeigon » 15.3.2007 23:00

No Varmaa kannattaa tsiigaa et saako, a)Bensaa b) kipinää. voipi olla myös että kosteus on kylmässä? tallissa voinu tehä kepposet mut siit selvii luukuttamalla ja tankkaamalla, jos sen saa vaan käyntii ja kannattaa kans pitää se käynnis sit ku se lähtee.. Mistä päästäänkin asiaani. Eli mulla oli toi sama homma (kylmä talli) talvel kävin pari kertaa leikkimäs ja oli käynnistys onkelmia derbi atlanttiksessa (-00)ja alko röböttelee no nyt on viime päivin tää mun ajo kausi alkanu starttailee mut pikku onkelmaa on. Syksyllä vielä toimi moitteetta mutta nyt on alkanu temppuilee, starttaa ku tietää simppelit niksit kaasun ja ryypyn käytössä ja starttaa 10 celsiuksel jo ihan kiltisti mut sit ku on ajanu vaik puol tuntii (varttiki riittää) nii alkaa röpöttelee, kerran siitä selvisin jalalla luukuttamalla. Kosteutta jossain? luulis poistuneen jo kun ajettu kuivalla tiellä kunnolla. Akku alkaa olla finiitto mut vaikuttasko muka asiaan? tulppaki vaihettu talvel. Lataus toimii. Röpöttää muuten aika huolella saattaapi välillä käydä että häviää kierrokset kokonaan. Aappuva!
Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei olisi elämää
References
Liittynyt:
9.3.2006 17:35

ViestiKirjoittanut References » 16.3.2007 10:40

Mitäs muuten, kun polini sport 50cc s-a ja s-c mukaan suositellaan nkg b8es tulppaa ja vakio on b9es :D vaihanko lämpimämpään vai pidänkö vakio tulpan?
petéé
Pyörä:
Honda FMX650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
13.3.2007 16:23

ViestiKirjoittanut petéé » 16.3.2007 13:42

Mitäs sillon pitää tehä kun tulppa menee "puoliksi" kiinni? Siis silleen että alkuun kiertyy ihan hyvin kiinni mutta lopuksi alkaa pyörimään paikallaan. Tulpassa on kierteet jäljellä, ja kun pistin sormen sinne sisälle niin tuntu että sielläkin olis kierteet jäljellä. Mitä pitäis tehä? porata uus reikä?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista