jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
- Paikkakunta:
- Ähtäri/Seinäjoki
- Liittynyt:
- 4.4.2006 15:13
Scaleo1 kirjoitti:Joop. Ei perse ku olin jo iha innoissaan, kun magneetto lähti ilman ulosvetäjää jälleen kerran irti, availin lohkon kiinityspulttei niin yks niistä sitten meni pyöreeks. Pitää yrittää varmaan lukkopiheil saaha irti ja jos ei niil lähe niin poraan kannan pois. Pakastimessakin on jo kampiakseli odottamassa asennusta. Hyvällä tuurilla saa alakerran nippuun jo huomenna. Mites muuten, kun purin magneeton puolta, niin sen alla oli öljypumpun muovinen ratas, joka oli punaisen vaseliinimaisen aineen peitossa. Mitä tonne öljypumpun "lokeroon" pitäs kasatessa laittaa, vaseliiniä?
Ainii ja vielä, että voiko stefan työntää niin lähelle laakeria, kun vaa kattoo, ettei peitä laakerin voiteluaukkoa?
Ite oon normi vaseliinia laittanut. Jotain siihen kannattaa laittaa, jottei muoviratas hajoa.
Stefat niin syvälle lohkoihin kuin vaan menee, ei pitäis peittää mitään.
Juppe-
- Pyörä:
- Gilera DNA 50 ´04
- Paikkakunta:
- Kangasala, Suorama
- Liittynyt:
- 16.6.2008 15:24
Kannattaiskohan vaihtaa gileraan uus kampura, kun nykysellä on ajettu kohta 21tkm ja siitä melki puolet 70cc malossilla? Mitään lämpöjälkee/klappia alaneulalaakerissa ei ole. Ja nyt on kaiken lisäks tulossa vähä rankempi pytty (motoforce racing 70cc).. Uuteen kampuraan tulee rahaa aikasintaan heinäkuussa, ja luulen että uskallan tolla motolla vähän aikaa pörräillä
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
- Paikkakunta:
- Laitila
- Liittynyt:
- 28.9.2007 17:55
Juppe- kirjoitti:Kannattaiskohan vaihtaa gileraan uus kampura, kun nykysellä on ajettu kohta 21tkm ja siitä melki puolet 70cc malossilla? Mitään lämpöjälkee/klappia alaneulalaakerissa ei ole. Ja nyt on kaiken lisäks tulossa vähä rankempi pytty (motoforce racing 70cc).. Uuteen kampuraan tulee rahaa aikasintaan heinäkuussa, ja luulen että uskallan tolla motolla vähän aikaa pörräillä
No kannattaa vaihtaa kun kerran kireempää pyttyäkin olet hommaamassa.
Alec__
- Liittynyt:
- 27.9.2006 11:13
kellää tietoa missä vois vaihdattaa kampuraan uuden kiertokangen? näissä "kotioloissa" tuskin mahdollista saada täydellisesti kasaan ja tasapainoon..
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
- Paikkakunta:
- Pöytyä
- Liittynyt:
- 22.4.2008 18:38
Alec__ kirjoitti:kellää tietoa missä vois vaihdattaa kampuraan uuden kiertokangen? näissä "kotioloissa" tuskin mahdollista saada täydellisesti kasaan ja tasapainoon..
Moposportti ilmeisesti vaihta näitä ja tasapainottaa.
Nimetön
- Pyörä:
- 77cc & 250cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 19.10.2004 16:45
jonik1 kirjoitti:Scaleo1 kirjoitti:Joop. Ei perse ku olin jo iha innoissaan, kun magneetto lähti ilman ulosvetäjää jälleen kerran irti, availin lohkon kiinityspulttei niin yks niistä sitten meni pyöreeks. Pitää yrittää varmaan lukkopiheil saaha irti ja jos ei niil lähe niin poraan kannan pois. Pakastimessakin on jo kampiakseli odottamassa asennusta. Hyvällä tuurilla saa alakerran nippuun jo huomenna. Mites muuten, kun purin magneeton puolta, niin sen alla oli öljypumpun muovinen ratas, joka oli punaisen vaseliinimaisen aineen peitossa. Mitä tonne öljypumpun "lokeroon" pitäs kasatessa laittaa, vaseliiniä?
Ainii ja vielä, että voiko stefan työntää niin lähelle laakeria, kun vaa kattoo, ettei peitä laakerin voiteluaukkoa?
Ite oon normi vaseliinia laittanut. Jotain siihen kannattaa laittaa, jottei muoviratas hajoa.
Stefat niin syvälle lohkoihin kuin vaan menee, ei pitäis peittää mitään.
Piaggiossa ainakin voi työntää liian syvälle et tukkii voitelureijät... Minarellista en muista nyt.
If speed kills, prepare to die!
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Nimetön kirjoitti:
Piaggiossa ainakin voi työntää liian syvälle et tukkii voitelureijät... Minarellista en muista nyt.
Näin ilmeisesti myös pystyminarellissa(/vaaka?). Ite naputtelin sillee, että oli vähä sitä stefan sokan uraa eellä ja katoin vielä voiteluaukosta, ettei ole sen edessä.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Pikkumyy007
- Pyörä:
- Typhoon -98
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 11.11.2008 9:42
-Mikä tämä härveli on tässä (variaattorin puolella pystyminarellissa) ja estääkö se jotenkin kammen ulospääsyä?
Kiitoksia etukäteen jo vastauksista
Vauhti ei tapa vaan ajovirhe!
Nimetön
- Pyörä:
- 77cc & 250cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 19.10.2004 16:45
Tarkoitatko stefaa vai mitä (?). Ei se ole millään siinä kiinni, eli lähtee sillä kuuluisalla "10kilon hienosäätö lekalla". Suosittelen lämmittämään nii helpottaa hommaa huomattavasti...
If speed kills, prepare to die!
Pikkumyy007
- Pyörä:
- Typhoon -98
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 11.11.2008 9:42
Juu, tyhmänä en tajunnut että stefahan se siinä
mutta nyt onpi irti jo
ja kyllä voimaa vaati
kiitos kuitenkin
Vauhti ei tapa vaan ajovirhe!
StileZ
- Liittynyt:
- 7.2.2010 21:42
Onnistuuko vaaka minarelli koneessa vaihtaa variaatorin puolelta stefa, ilman että aukasee konetta? Ja miten kattoa oikea syvyys sille stefalle?
Alec__
- Liittynyt:
- 27.9.2006 11:13
uskoisin että onnistuu. Katso sinne millaisessa välissä stefa on. Sit kynit sen pois puukolla tai vastaavalla ja naputtelet uuden läpeensä samaan syvyyteen misssä vanha oli.
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
StileZ kirjoitti:Onnistuuko vaaka minarelli koneessa vaihtaa variaatorin puolelta stefa, ilman että aukasee konetta? Ja miten kattoa oikea syvyys sille stefalle?
Voi olla hieman haasteellista. Noissa minarelleissä se varinpuolen stefa on aika syvällä ja sieltä voi olla hankala sitä saada irti, kun on kaiken lisäksi aika tiukassa...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
StileZ
- Liittynyt:
- 7.2.2010 21:42
Mikähän mahtaa olla oikea asennus syvyys stefalle? Nyt näyttää ihan pikkusen vuotavan vaikka uus stefa.
Alec__
- Liittynyt:
- 27.9.2006 11:13
voi vuotaa jos ei ole ihan suorassa? kato tuota ylhäällä olevaa kuvaa. Siinä sopivasti lohkon sisällä pitäis olla
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista