Keskustelua sylintereistä

Lacegsi
Liittynyt:
14.1.2012 12:16
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Lacegsi » 19.4.2012 22:36

Motoforce racing tai s6 sport pro, jos tehoa haluat ;)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Sudee » 20.4.2012 9:48

S6 SR on perus varma, ja tuntuu tuo kyllä aika hyvin lähtevän, vaikka kaikki sitä haukkuvat..
Aerox/Nitro osia
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jkoljo » 20.4.2012 15:15

Millä perusteella kaikki haukkuvat S6SP:tä? :o Sehän on kaikkein tehokkain ja laadukkain 70cc sporttipytty..
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Zoneri » 20.4.2012 15:18

Varmaan jkoljo luki väärin. Kyse on varmaan streetracestä. Kyyllä sr potkii ihan hyvin. Serkulla on se, ihan hyvin se potkii.
Paska mikä paska.
Lacegsi
Liittynyt:
14.1.2012 12:16
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Lacegsi » 20.4.2012 16:07

Onse ainakai kestävä jos ei muuta, mutta kyllä mie mielummin sport pron laittaisin :)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 20.4.2012 16:08

Mutta SP:ssä taas on lyhyempi huoltoväli.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut LaneKit » 20.4.2012 16:28

Sp ois joo kova luu. Tietääkseni paras yleiskäyttösylkkä ja osaa saa hyvin. Hinta vähän turhan korkea ja streetracessa mukavemmat huoltovälitkin.

Ja itse tykkään ajatella viripakettia toimivana kokonaisuutena, käytössä kun on tuo 17,5mm kaasari ja tg rs2, niin tuo streetrace tuntuu fiksummalta. Varmaan noillakin SP antaisi lisää potkua, mutta ei varmaan toimisi täydellisesti.

Huomasin muuten että eihän tohon streetraceen saa edes ylikokomäntää :x Iha helvetin hyödylline valurautasylkkä ilman ylikokomäntiä. Pitää siten varmaan ostaa joku muu "laiska" 70cc. Huomasin että s6 sport pro olisi tosiaan ainut vaihtoehto, johon saa fiksusti mäntiä ja on vielä suht halpa.

Jos joku löytää halvemman ei kiinalaisen 70cc LC pytyn, johon saa ylikokomäntiä, niin ilmoitelkaa ihmeessä :)
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jkoljo » 20.4.2012 18:23

Juu pahoittelen, tapahtui lukuhäirö, mutta tosiaan ei se streetracekaan paha ole.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut LaneKit » 20.4.2012 18:30

Nyt on kaupat melkee sovittu käytetystä sport pro:sta.

Mites toi pelaa ton 17,5mm kaasarin kanssa? Ei ole niin justiisa jos vähän potkua katoaa, kohan vain toimii sellain ettei leivo yms. pienen kassun takia.

Tehoa toiki varmasti antaa, koska kaverin roxissa oli 12mm lortto 70cc viilatun airsalin kanssa ja veti ihan älyttömästi liikaa oman vakiopytyllisen jälkeen :D

Kestääkö muute akku sähkösen vesipumpun kanssa? Tai siis riittääkö sähköissä teho pyörittämään pumppua ja kaikkia muita sähköjä ilman että imee akun tyhjäksi?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jkoljo » 20.4.2012 22:03

Suosittelevat vähintään 19 millistä, mutta sillä on väliä oikeastaan vain ilmajäähyn kanssa. Vesijäähdytys kyllä viilentää tarpeeksi kompensoidakseen pienemmän kaasarin. Kyllä sähköissä riittää teho, ei se sähköinen pumppu niin paljon virtaa tarvitse.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Rajis- » 20.4.2012 22:25

Millasia tollaset forten 70cc pytyt on? Tuntuu olevan käytettynä piaggioon myynnissä jonkun verran :P
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Palezu » 20.4.2012 22:26

Ei hyvä ihme ei kai jkoljokin väitä että liian pieni kassu tekis hallaa koneelle? Seoksestahan se lämpötila on kiinni ja sen saa säädettyä kohdilleen millä tahansa kaasarilla, kaasarin koko vaan rajottaa imuilman määrää..vai onko näin?
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Gogge » 21.4.2012 0:42

Laihalla kun käy, niin konehan siinä kuumuu jne.. Ja jos isket siihen 500 honda cr (2t) jonkun dellorton 16mm ruikkijan, niin varmana ahistaa niin paljon ettei saa edes käyntiin. Tämä hullu esimerkki että ehkä homma toimii samoin myös näissä. Ja paremmin se aina toimii oikean kokoisella kassulla - ei jätetä pytyn potentiaalia käyttämättä. Ja imuilmaa juu ahdistaa, mutta varmana toimii vakio 16 mm ja saa säätöihin. Se isompi kummiskin parempi
.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Palezu » 21.4.2012 0:47

Selitäppä miten pienempi kaasari saa sen käymään laihalla. Suutinta voit kuitenkin vaihdella oikean seoksen saamiseksi joka kaasarissa. Se nyt on ihan totta että pienempi kaasari vie tehoja mutta ei sen pitäis koneelle haittaa tehdä millään lailla olettaen että kaasari on joka tilanteessa säädetty oikein.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Shape » 21.4.2012 0:52

Palezu kirjoitti:Ei hyvä ihme ei kai jkoljokin väitä että liian pieni kassu tekis hallaa koneelle? Seoksestahan se lämpötila on kiinni ja sen saa säädettyä kohdilleen millä tahansa kaasarilla, kaasarin koko vaan rajottaa imuilman määrää..vai onko näin?
Oletko koskaan testannut pakotempin kanssa miten erikokoiset kaasuttimet vaikuttavat pakolämpötiloihin. Näin arvelinkin. Ei se seos vaikuta pelkästään koneen lämpötiloihin, oikeastaan se on vain yksi tekijä. Kun koneen kanssa mennään lähelle äärirajoja, korostuu entisestään kaikki pienet valinnat ja säädöt. Etenkin korkeaviritteinen ilmajäädytteinen on hyvin herkkä säätövirheille. En nyt väitä, että 17,5 millisellä kaasuttimella kone leipoo. Raja kuitenkin menee jossain ja 17,5 on lähempänä tiettyä rajaa. Ei niitä suosituksia turhaa ole keksitty.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista