ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
rambox kirjoitti:Nyt olisi ongelmaa speedfight 2 kanssa. Ennen tätä vaihdettiin stefat,laakerit ja tiivisteet. Nyt kone on taas kiinni. Ongelmana on se, että mopoa käynnistäessä se saavuttaa paljon aika vaaleaa savua ja tyhjäkäynniltä kun vääntää kaasua , kierrokset ei nouse vaan se alkaa booamaan rajusti. Takarengas ei pyöri ollenkaan. Tyhjäkäynnilä toimii normaalisti. Bensaa saa, kipinä ja ryyppy katottu. Sitten vielä osaako joku sanoa minne kuuluvat lohkossa olevasta mustasta mötikästä lähtevät letkut vai kuuluuko minnekkään?
?
Neste? Vuotaa jäähdytysnestettä palotilaan
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Olisko muita vaihtoehtoja kun väljä sylinteri? Oireina siis heikko käynnistyvyys ja ei käy tyhjäkäyntiä. Rikkoo myöskin tulppia. Sylinteri oli porauksessa 500km sitten. Samalla tietysti löivät uuden männän käteen. Vaikutti olevan sopivan kokoinen.
Läpät tsekkasin silloin sylinteri paikalleen laiton yhteydessä myös. Eivät raottaneet.
Outoa on, että mopo toimi ihan nätisti silloin kun sen sylinterin laitoin paikalleen. Booaili kyllä välillä, korjaantu kun pesin ilmanputsarin... Kaiken lisäksi on paskonut nyt kaksi tulppaa 50km sisään. Mitähän tässä lähtisin tekemään?
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
- Liittynyt:
- 16.11.2011 21:19
Tälläne pikku kysymys tähä välii,kuinka kuumaks variaattorrin koppa yleensä lämpiää ilmaminarellilla?Mulla meinaa polttaa kättä kun on ajanut 15 km
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
jertsu9
- Liittynyt:
- 16.3.2012 22:11
Elikkäs laitoin tos sivu takaperin kysymyksen mut laitan sen nyt viel vähä selvemmäs muodos. Eli skootterini ei lähde käyntiin ilman 15min potkiskeluja kun sen vihdoin saa käymään se ei nosta kierroksia kunnolla ja tehoja on vähän hävinnyt, mutta voi ajaa hetken kunnes tapahtuu jotain? Tuntuu kuin kytkin alkais luistaa, miten se on mahdollista et aina ku lähen kotipihast ni samas kohdas alkaa luistaa, 3 eri kytkintä koitettu=kaikilla sama juttu samas kohdas, joka kytkimel ollu uus oikeen mittane hihna ei vaikutusta ja jousii koitettu vaihtaa kireämpiin ja löysempiin ei vaikutusta. Missä vois vika ? Voiks noi viat johtuu männäst tai männän renkaist ? Joo sori siel voi olla pilkkui ja pistei vääräs paikas ja tuli vähä pitkä teksti mut saisko vähä apui noihi ?
rambox
- Liittynyt:
- 31.8.2012 7:34
Neste? Vuotaa jäähdytysnestettä palotilaan
Kannentiiviste vaihdettu eikä nesteitä katoa paisarista. Nyt on kummankin puolen stefat tarkastettu kampiakselista. Jäi kuitenkin mietityttämään että onko tuo mg puolen stefa oikein. Ensin jätettiin aivan pinnalle ja sen jälkeen työnnettiin syvemmälle mutta ei mitään reaktiota. Ei tuota kuitenkaan voi syvemmälle työntää, muuten putoaa juuri ennen laakeria "koloon". Tähän mennessä tehtyä: kaasarin täysi puhdistus, ryypyn toiminnan tarkistus, kannen- sekä kammenstefojen tarkistus, bensat vaihdettu sekä hana testattu.
Oisko vinkkiä ?
Drifer94
- Liittynyt:
- 4.2.2011 12:48
Osaisko joku kertoa mikä tossa roxissa on vikana? Ku välillä se lähtee muutamalla polkasulla ja pysyy hyvin tyhjäkäynnillä ja toimii hetken aikaa. Sitte ku sammuu nii ei lähdekkään enää käyntiin tai sitte hörähtelee vaan tai lähtee hetkeks käyntiin ja sammuu jos vääntää kaasua tai antaa käydä hetken tyhjäkäyntiä ja välillä käy niin että sitä saa polkea 20min,kyllä se hörähtelee muttei lähe käyntiin ja välillä se ei lähde ollenkaan käyntiin. Kerran tehny silleen että pysy käynnissä antamatta kaasua,kävin koeajolla,ei kiihtyny 0-20km/h:lla ollenkaan mutta sitte siitä eteenpäin niin otti törkeän piikin ja toimi hetken aikaa ja ku tulin takasin pihalle ja sammutin nii ei lähteny enää sen jälkeen käyntiin. En tiiä enää mitä tehdä ku on uusittu osiaki sen verran että luulis toimivan...oli huollossa joskus 4kk sitten ja ku tuli huollosta nii ei toiminu sen jälkeen ollenkaan eikä oo rahaa laittaa enää huoltoon joten APUA!
P.S Käynnistyy ilman virtalukkoa ja joutuu sammuttamaan ottamalla puolan johdon irti,missä vika? Virtalukko on ihan uus...
Setuppeina:
RMS Blue Line(vaihdettu huollossa 200km sitten)
Stage6 Pro Replica (kuriton)
Stage6 Sport Pro-etuvariaattori Stage6:sen 4,75g 15x12 rullilla(uusittu vasta)
Stage6 Sport Pro-kytkin Hard kytkinjousilla ja vastapainejousella(uusittu vasta)
Stage6 Sport Pro hihna(uusittu vasta)
Stage6 DL- ilmansuodatin elementti vakio ilmansuodatinkopassa
Dellorto 17,5mm PHBN LS 95 suuttimella (vakio 90)(uusittu vasta)
Malossin hiilikuituläpät
Muuta uusittua osaa:
Uusi tulppa ja tulpanhattu ja antaa iloisesti kipinää
Uudet bensat laitettu 3% seoksella
Pytyn ja kaasarin väliset jäädytysletkut uusittu mutta amispatentoitu kiinni nippusiteillä(toimii muuten ihan hyvin mutta välillä ruiskuttaa jäähärinesteitä ulos liitoskohdasta)
Stage6 ryyppyvaijeri
Virtalukko
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Maadoitus..? Perus jutut: puhdista kaasari, varmista, että bensaa kone saa, katso läpät.
Laita kunnolla jäähytysletkut KUNNOLLA kiinni, eikä amishpatentteja.
Paska mikä paska.
MK96
- Liittynyt:
- 20.1.2012 23:41
Mikäs on roksissa ku puolkaasulla jos ajaa ni alkaa heti booaamaaolle ja lopulta kierrokset laskee tyhjäkäynnin tasolle eikä vastaa kaasuun vaikka kääntäyis pohjaan ja lopulta sammuu. jos laskee kaasun kokonaan ja painaa kaasun pohjaan ni toimii ihan tavallisesti. eli toimii aivan normaalisti täyskaasulla mutta pintakaasulla ajaessa alkaa booaamaan ja kierrokset laskrvat tyhjäkäynnil tasolle. ilmanotossa jotain häikkää?
Ja toinen asia, tuorevoiteluhan tuossa on mutta yhtään vahvemmilla seoksilla esim 4.5% ei suostu toimimaan, booaa täyskaasullakin ja kaikki tehot kadonnu eikä huippuja kierry kun vajaat 40:D ei tässä muuten mutta eikö pitäisi toimia vaikka 8% seoksilla normaalisti ilman booaamista yms..?:D
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
No ei se nyt ainakaan normaalisti toimi. Todennäkösesti vaikeuksia käyynnistää mopoa jos on tollaset seokset, savuttaa varmaan melko kivasti yms. Katoppa että onko neula kunnolla paikallaan ja siirrä sokkaa hieman alemmas että on puolikaasulla rikkaammalla. Vaikuttais siltä että saattaa käydä liian laihalla siinä puolkaasulla ja sen takia boooaa.
erska420
- Liittynyt:
- 29.4.2012 23:54
tietääkö kukaan että paljon irtoaa tehoa tuollaisesta malossin 70cc mhr replica sylinteristä ?
yasuni c16 putkella !
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Ei kyllä kuulu tänne. Mutta se riippu hyvin paljon muusta setupista.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gasket
- Liittynyt:
- 12.4.2012 20:42
LMGTFY
MHR REPLICA CYLINDER KIT
The MHR Replica line of cylinder was created especially for the International Scooter Trophy * 70cc Automatic Class. These cylinder kits were designed to guarantee maximum performance in this category, while at the same time assuring extremely long product life.
In order to guarantee these special characteristics, Malossi MHR Replica cylinder kit have pistons with two chrome-plated rectangular segmants and a compression ratio of 13.8:1, plus torque value of 7.35 N.m. (o.75 Kgm) at 8.000 rpm and power of 6.6 Kw (9 C.V.) at 8.500 rpm.
On noista saatu 10..12 hp jossain 10..11 krpm välissä. Eli tuolla huitteilla. Vaikuttaisi ihan hyvältä perus katupytyltä. Rakenne hyvä portattavaksi ja kaiveltuna noilla on näemmä menty aika lujaakin. Joku vertasi ihan S6 racingiin. (Edit: siis potentiaaliltaan, ei out of the box)
Viimeksi muokannut Gasket päivämäärä 7.9.2012 19:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Malossi MHR Replica on aikalailla samaa tasoa kuin Stage6 Sport Pro MK I
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
- Paikkakunta:
- Ähtäri/Seinäjoki
- Liittynyt:
- 4.4.2006 15:13
Motoforce Racing on lähes samalla porttauksella kuin MHR Replica.
Gasket
- Liittynyt:
- 12.4.2012 20:42
Onko sulla tarkempaa tietoa noiden aukotuksesta, vai meinaatko vaan pakoaukon rakennetta?
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista