Tekniset ongelmat

-Gazzu-
Pyörä:
Ei olee
Paikkakunta:
TurKu
Liittynyt:
26.10.2009 23:14
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut -Gazzu- » 9.9.2012 20:24

totanuin... mikä skoden variaattoris on, kun se suhisee sisältä :D?
kylmällä koneella taitaa suhista enempi.. en tiä, aattelin huome avata, mut jos ei silmällä nää mikä siel on, nii kysyin sen takia sitten.. ku en omista työkaluja millä saan pois varin tai kytkimen.
edit: niin ja siis oikeasti, sieltä kuuluu kovin suhinaa..
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 11.9.2012 19:06

Shape kirjoitti:
Juunish kirjoitti:Mistä johtuu heikko käynnistyminen ja ettei käy ollenkaan tyhjäkäyntiä? Ilmanputsari pesty ja öljytty. Tarkistettu ettei ole imuvuotoa. Tulppa vaihdettu. Mopona nrg power dd.
Uskoisin, että sylinteri on väljä, joten koneesta ei löydy puristuksia. Melko tyypillinen oire Piaggion koneissa väljälle koneelle.


Eli kuvaus tossa ylempänä.

Nyt on tehty:
mäntä vaihdettu, ilmeni että männänrenkaat oli vakiomännälle, kun mulla ylikokomäntä 41mm. Nyt tuntuu olevan hyvät puristukset.

Välillä hörähtää, eikös tulpan poisollessa tulpanreiästä pitäis sylkeä bensaa, kun polkasee? No mulla ei ainakaan tule mitään.

Kohokammio vuoti hieman, ostin uuden tilalle. Ei vuoda enää.

Kaasari on putsattu jo moneen kertaan. Tulpan vaihdoin vähän aikaa sitte, antaa kipinää. Sähköstartilla ei edes hörähdä, polkemalla hörähtää välillä ja jopa käynnistyy välillä hetkeksi -> kun laittaa kaasua niin booaa tai jotain vastaavaa ja sammuu.

MITÄ NYT? Alkaa vituttamaan tämä sen verran paljon että alan harkita toimenpiteitä :lol: Noei nyt tosissaan.
Midrace Aerox projekti
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.9.2012 22:07

Se on niin minimaalinen määrä, mitä sieltä tulis ulos, ettei sitä edes huomaa, ja se haihtuu melkeen samantien. Joten ei sieltä pitäs tulla huomattavaa määrää.

Bensansaanti ongelmalta toi vaikuttais, mites isommalla suuttimella tai ryyppy päällä?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 11.9.2012 23:54

Sähköryyppy joten vaikee kokeilla. Isommalla suuttimella (60-65) niin tää täyskaasulla booaus loppui, mutta tuntu ettei tehot kuitenkaan kasvanut mitenkään=laihalla?

Voisko mulla olla jossain imuvuotoa? Täytynee tsekata huomenissa että pääsisi roxin kimppuun vihdoin.
Midrace Aerox projekti
NITRO22
Pyörä:
Nitro 50, Derbi Senda-04, Husqvarna Sm 125 04 ruotsihusse ;33
Liittynyt:
9.6.2012 23:49
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut NITRO22 » 12.9.2012 16:51

Nyt hieman tyhmä kysymys Onkoha siitä mitään haittaa, kun Mbk Nitroon vaihdoin 70cc Malossi Sport pytyn ja äsken sain käyntiin mutta ei savuta yhtään Yleensä nuissa pytyn vaihdoissa savuttaa aika paljon niin saako se sitten öljyä?? Laitoin kyllä hieman öljyä tankkiin ja männänkin voitelin. Ps: ekaa kertaa vaihdan pyttyä...
johku
Liittynyt:
23.4.2010 14:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut johku » 12.9.2012 17:50

Moro! sanokaapa mikä vikana kun minulla on mbk booster ja normaalisti lähtenyt napinpainalluksella käyntiin ja nytten pitää laittaa bensaa tulpan reiästä sylinteriin että lähtee käyntiin mutta ei jaksa lähtä liikkeelle??
Kiitos jo etukäteen :)
johku
Liittynyt:
23.4.2010 14:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut johku » 14.9.2012 16:39

Eli nyt lähtee boosteri napinpainalluksesta käyntiin ja pysyy käynnissä mutta ei jaksa vetää itseään liikkeelle? mikä vikana ?
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Palezu » 14.9.2012 20:47

Voi olla vaikka mikä vikana niin tee perus setti eli vaihda tulppa, putsaa ilmanputsari, tarkista variaattori. Jos ei toimi niin putsaa kaasari. Jos ei sittenkään toimi kysy lisää.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 14.9.2012 22:39

Mutta ilmanputsarin kun ottaa pois niin samalla sen kaasarinki ottaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
johku
Liittynyt:
23.4.2010 14:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut johku » 15.9.2012 12:49

joo voikohan myös olla vikana kun se ihan melkeen lähtee liikkeelle jja tuntuu että se röpöttää niin liian iso suutin?
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 15.9.2012 13:50

itseltä loppui nyt ymmärrys.Elikkä vaihdoin suuttimen 72 ja vanha oli 65 elikkä nyt kaasutin kusee kaikista mahdollisista reijistä ulos eli ylivuodosta,tyhjennys reiästä joka on se ihan alin vaikka se ruuvi on kiinni,ja kaiken lisäksi ilmanputsarista.Missä vika,lähti alkuun käyntiin normaalisti vaihdon jälkeen,sammui ja nyt ei millään lähde,kusee vaan?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 15.9.2012 15:18

Löytyhän ne säädöt variin vakiona ettei huuda kun ajaa 50km/h. Tai on prikkaa kavennettu 6mm->5mm ja reikälevy pois sekä hukkikset tukossa eli kulkee mittariin 60km/h eikä sielläkään huuda kierrokset ja kiihtyvyys pysy samana. Mutta pitempään ajaa 50 lasissa ja pysähtyy niin meinaa ettei jaksa lähteä liikkuu niinku mooata tai boota yrittää mut pääsee taas vauhtiin ja 50km/h -> toimii hyvin eli vastaa aina kaasuun ja ei booa ja pääsuutin kokoa 63 :lol:

Käviskö liian laihalla nyt neula? kaasua ei tarvi pitää 50 vauhdissa kuin jossain puolessa välissä ehkä vähän enemmän. Sokka tehdas asetuksissa eli ylimmässä. Seosruuvi 1½ kierrosta auki ja vois kyllä vielä tarkastaa että seosruuvikin oikeassa säädössä.
Viimeksi muokannut veltsu_ päivämäärä 15.9.2012 19:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 15.9.2012 17:53

--JogR-- kirjoitti:itseltä loppui nyt ymmärrys.Elikkä vaihdoin suuttimen 72 ja vanha oli 65 elikkä nyt kaasutin kusee kaikista mahdollisista reijistä ulos eli ylivuodosta,tyhjennys reiästä joka on se ihan alin vaikka se ruuvi on kiinni,ja kaiken lisäksi ilmanputsarista.Missä vika,lähti alkuun käyntiin normaalisti vaihdon jälkeen,sammui ja nyt ei millään lähde,kusee vaan?

Koho jumissa, neulaventtiili rikki. Avaa kaasari ja kato.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 15.9.2012 18:08

neula venttiili oli jumissa mutta nyt se ei muuten lähde käyntiin ja polkimen jousikin lähti paikaltaan.paskasti suunnitelu laite ei voi muuta sanoa :D
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
pellee
Liittynyt:
3.5.2012 21:18
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut pellee » 15.9.2012 22:13

edit. vika korjaantui putken vaihdolla koska laseri oli niin tukossa.
Viimeksi muokannut pellee päivämäärä 16.9.2012 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista