Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Kattelin niitten sivuilta, niin näyttäs löytyvän vaan malossin omia mäntäsarjoja jotka maksaa jo enemmän mitä maksoin tosta pyttysarjasta
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
Jos pakoaukkoa viilaa, saako mopoa enää ikinä käytännössä vakioksi? Toimiiko se siis vakio-osilla enää ollenkaan jos myöhemmin laittaa vakioksi?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Toimii ero ei sitten vakio osilla ole suuri, ei todellakaan.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Jahas, moposportissa sanottiin, että ne tekee kevyen hoonauksen. Mites kävikään, ne otti pytystä pois sen noin 0.18mm. Männän ja sylkän välinen rako on 0.20mm. Onko se nyt sitten liian harva?? P*rrkele jos joutuaa tilaa uuden männän..
Paska mikä paska.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Oha toi iha vitu harva ku sen muistan että 40,3mm pytyn mäntä on 40,24, eli välin pitäs olla tyyliin tuo 0,06mm.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Jahas, helmasta mitattuna se on sen 0.08-0.10mm, mutta kun päåltä mittaa niin ne kushahtaa pahasti nuo mittaukset.
Paska mikä paska.
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
Kauanko tuohon pakoaukon viilaukseen kuluu näissä skoottereissa aikaa? Osia pitää ottaa ilmeisesti aika paljon irti, mutta mistäpäin sitä sylinteriä voisi parhaiten ja nopeiten lähestyä. Tiedän kyllä ettei tuon kanssa kannata kiirehtiä, mutta parissa tunnissa olisi hyvä saada tehtyä.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Jos kunnolla haluat tehdä niin varmaan menee enemmän ku 2h, pitää purkaa katteet että pääsee pyttyyn käsiksi, irrottaa pytty ja ruveta viilaamaan jossa voi työkalusta riippuen mennä joko hermot tai sitten todella kauan. Ja sitten pitää muistaa huolellinen putsaus koska sitä metallimujua ei saa päästä yhtään koneeseen. Nopeammin onnistuisi siten että otat vain pakoputken irti, pyörität männän yläasentoon ja tunget jotain paperia siihen pakoaukkoon sen verran ettei metallimuju pääse mäntään ja sitten vain selälleen mopon alle dremelin kanssa ja kairaat sen kurin pois mutta en välttämättä suosittele tuota tapaa
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ja ilmajäähyminarellissa sen aukon saa helvetin nopeasti puhki. Tää ei oo mikään ongelma, itelläki meni. Pitää vaa tuntea hitsaustaitone kaveri joka vetäsee reijän umpee. Tota ei saa paljo paskaakaa viilattua ilma et puhkee nimittäi.
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
puhki? Alkaa snadisti pelottaa. Mistä kohtaa se siis voi "puhjeta"? Minulla on kyllä siinä kaveri joka omien sanojensa mukaan on kova viilaaja, mutta tiedä sitten uskallanko :/. En ole ikinä sitä pakoaukkoa nähnyt, niin onko se kuri siis sellainen pyöreä? Pitääkö sitä viilata vähän joka puolelta vai joistain kohtaan enemmän ja joistain vähemmän? Paljonko sitä sitten voi viilata ilman, että tuhoan sitä? (Onko jossain kuvaa pakoaukosta ennen viilaamista ja viilaamisen jälkeen?) Kuinka paljon tämä oikeasti nostaa tehoja? (en ryhdy tähän jos lopputulos on joku +2 km/h) Paljon kysymyksiä, mutta kyllä kai tämä pitää tehdä.
Edit: Hauska muuten miten nälkä kasvaa syödessä. Vähän aikaa sitten vielä itkin muissa ketjuissa, miten en uskalla ostaa oikeaa tehoputkea, koska poliisit ei tykkää. Nyt ei sekään riitä
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Jos ite viilaisin Stalkkerin pyttyä, ni menis ehkä tunti. Riippuen viilauksen koosta, eli kauanko siihen menis.
Ja kyllä se auttaa paljonkin, tehoon ja vääntöön.
MaNeero kirjoitti:Edit: Hauska muuten miten nälkä kasvaa syödessä. Vähän aikaa sitten vielä itkin muissa ketjuissa, miten en uskalla ostaa oikeaa tehoputkea, koska poliisit ei tykkää. Nyt ei sekään riitä
Ikuinen ongelma
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Sitä ei edes saa kokonaan pyöreeks ilmajäähyminarellissa, kun se pakoaukko on jo "ulkopuolelta" liian kapea.
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
- Liittynyt:
- 9.10.2011 13:42
Haluisin kysyä vielä erikseen, että jos en rupea nyt tavoittelemaan mitään superoptimi viilausta niin kuinka paljon sitä voisi "huoletta" ottaa pois? Otetaanko se Yläpäästä vai joka puolelta vai mitä helvettiä. hugi,bugi
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ja tolla puhkimenemisell ätarkotin että tulee reikä siihe putkekinnityslaipan taakke. Ei oo mitenkää ongelma, hitsillä täppää ni on hetkessä ummessa
Tollei saa viilattua vaikka maailman tappii ton pytyn
Ja hyvä tyyli toho on että pari milliä ylös ja kumallekki sivulle.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Kuitenkin mittaa pakoaukon leveys! Mulla zonerissa oli jo vakiona paon levyys sen 70%, siitä kun alkaa viilailemaan pari milliä leveemmäksi niin ainenkin männänrenkaat paukkuu.
Sen voit mitata paperin laittamalla sylkän sisään ja likaisella kädellä hankaa paperia vasten. Huom! Paperin pitää pitää paikallaan ja pakoaukon leveyden kannattaa ottaa kolmen mittauksen keskiarvosta.
Paska mikä paska.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista