Ostat vaan kaasarin ja haluumas suodattimen ja vaijerinipan.
Ensin irrotat ilmanputsarin ja lokasuojan. Kaasarista vaijeri, pensaletku ja ryyppy irti, kaasari irti imukaulasta. Irrotat imukaulan ja uudesta kaasarista klemmarin. Uus kaasari imukaulaan, putsari ja imukaula kiinni.
Mekaanikko sano et sen tarvi tehä sinne sisään joku holkki, en tiiä mitä tarkotti, voin kysyy jos et hokaa ite.
Sitten siihen sisälokariin teet reiän putsarille jos käytät Piperia tai muuta isoa filsua.
Repäset kaasuvaijerista sen messinkisen mutkan pois ja nipan. Ite tein näin että kaveri puristi kaasarin kantta, jousta ja luistia kasaan ku laitoin ruuvinipan kiinni.
Mun piti porata sen reikää isommaks että vaijeri mahtuu läpi ja päästä semmonen ohuempi pätkä pois että mahtuu sopivasti luistin alapintaan. Kun laitat nippaa kiinni ni laita neulan pään kohdalle ku jousi on kokonaan kasassa ni sen saa kaasukahvasta ja kaasarin kannesta säädettyy loput sopivaks.
Muista laittaa kans se kuminen letkunpätkä joka siihen kanteen tulee, muuten kaasuvaijeri hinkaa säätöpulttia vasten. Lyhennä pensaletkua sen verran että se menee mukavasti alamäkeen koko matkan. Sitten ei muuta kun sisäloksu paikallee, kohokammio täyteen pensaa, tyhjäkäynti säätöihin ja baanalle.
Suosittelen kans laittamaa sisälokarin kylkeen reikäporalla reiän että pääsee säätämään purkamatta mitään. Älä pistä heti liikkeelle lähtiessä kaasua täysille kun ei sitä kiihdytyspumppua ole, sammuu. Ne imuäänet on kyllä jotain niin parasta, taidampa laittaa videon huomenna. c: