Mitäs jos ostaisi vaan vaikka tuollaisen Airsalin 50 cc sportti sylinterin, niin saisiko sillä tehoja (+huoletonta ajoa)? Lisäteho oisi poikaa, mutta jotenkin menee nämä viilailut vähän yli, vaikka oikeasti en ole aivan kädetön noissa tekniikan asioissa. Tietty kokeilen, mutta varsinkin jossei tuo pakon kurin pois otto auta mitään, niin jos tuo vähän auttaisi? Tarkoitus oisi saada hyvin kiihtymään ja huiput jonnekkin vähän alle 85. Osia on pro replica, sport pro, kohta 17.5 mm kaasari. Jos tuohon vielä lättäisi tuon Airsalin (tai jonkun muun, mielellään 50cc pytyn) niin menisikö 85? Sen enempää tuskin noilla peräväleillä mennäänkään.
edit: Loppuun vielä. Jos jollain on vähän ajettua 50 cc sporttipyttyä, saa ottaa yhteyttä. En ole varma ostanko, mutta tuntuu olevan helpoin ratkaisu
editedit: Saa heittää vinkkejä parhaista halvemmanluokan 50 cc sylintereistä. Mitä mieltä motoforcen kamoista?
editeditedi: Anteeksi. Koitan rajoittaa tätä korjailua, mutta ilmeisesti joku 70 cc oisi sittenkin luotettavampi ja järkevämpi kun hintakin on oikeastaan pienempi. Voisiko tuollaisen Motoforce Sport 70cc pistää kiinni ilman mitään sen kummempia " ´vahvistuksia" ja paljonko tuo lisää tehoa käytännössä?