radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
Ei ne imuäänet kyllä mikään ajonautinto ole. Itellä on kans vaahtomuoviputsari tossa, mankin vakioputsari (joka vaimentaa imuäänet miltei täysin, tosin ahdistaa melkosen paljon) ja myöskin näiden kiinaihmeiden vakioputsari menee suoraan dellortoon kiinni (kun lemmarilla vaan puristaa siihen kiinni, dellortossa kun kiinnityskohta on 32mm ja vakiokaasarissa 38mm).
Sillä holkilla se tarkotti varmasti semmosta putkea, joka laitettaisiin alkuperäisen kiinnityksen tavalla kiinni dellortoon (eli siihen reikään mitä dellorton oma klemmari puristaa kasaan), ja toinen pää olisi sitten samanlainen kun vakiokaasarissa se mikä menee imukaulan sisään. Semmonen olisi varmasti parempi vaihtoehto kun laittaa se pienellä patentilla kiinni, tai sitten hommaisi mankin imukaulan ja kaasarin kääntölevyn jolla sen saisi paikalleen varmasti.
R20+
Jupesetä
- Pyörä:
- Alfa Romeo
http://www.ebay.co.uk/itm/HIGH-LIFT-RAC ... 3a696e9573Jos tuo ym. nokka on sama kuin eräällä Jorella niin makia. Ei tarvi maksaa sitä sen riistohintaa 100e
-Zone-
Ei ole sama nokka. Ja noista loppumerkinnöistä (A9,A10,A11jne..) että ne eroaa toisistaan vain sillä, minkä verran ne on asteissa aikaistettu (nokaratas prässätty eri asentoon) mutta itse nokan profiili on niiden välillä sama.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Jupesetä
- Pyörä:
- Alfa Romeo
Jormaltahan saa A8-A13 ihan ite valita. Mutta sitä mä hain että eikös tuo ole samaa kamaa?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
Nehän on 125cc nokkia joita son sorvannu mopoon sopiviks.
-Zone-
Retroilija kirjoitti:Nehän on 125cc nokkia joita son sorvannu mopoon sopiviks.
Juuri näin. Tuo linkin ebay:n nokka näyttää vähän
Narakun V2 nokalta tai on sen kopio, joka on halvempi. Luultavasti on jälkimmäinen.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
R20+
ainiin, mikä kaasari se olikaan? phbg 16 vai oliko 18? tartteeko mitään suutimia ostaa? en usko et pääsen tänä talvena ajelemaan, joten varmaankin tulee kesäsäätöihin. vien sen huoltoon ja pyydän samalla vaihtamaan kaasutin.
Retroilija
- Pyörä:
16. Jos Wandasta ostat niin tehtaalta tulevat suuttimet on hyvät talveks. Kesäkäyttöön voit ostaa seiskavitosen pääsuuttimen.
Retroilija
- Pyörä:
Jarruvalo ei pala ja startti ei suostu pyörimään ku takajarrua painaa. Mistä alotetaa?
R20+
Oisko kosketushäiriö? mulla teki noin ja nyt on kunnossa. Ja tuosta startista, niin ei tykkää hirveemmin kylmästä ilmasta. Kokeile vaikka startata kiksillä ja lämmitellä ja sitten yritä käynnistää startilla.
Retroilija
- Pyörä:
Pyörähtää siis ilosesti kun painaa etujarrua. Mistäs sulla löyty kosketushäiriö?
-Zone-
Retroilija kirjoitti:Pyörähtää siis ilosesti kun painaa etujarrua. Mistäs sulla löyty kosketushäiriö?
Kato se jarrukahvan katkaisijan kunto. Eli johto irti ja yleismittarin vastusmittauksella testaat toimiiko. Jos katkaisija on kunnossa. vika on sen johdossa. Siitä pidemmällä ei voi olla jos etujarrulla toimii. Tuolla ainakin katkaisijoita
http://www.jm-racing.fi/product_catalog.php?c=40
R20+
en tiedä missä se kosketushäiriö on kun se korjaantui itsestään, en tiedä miten ihmees
se lakkasi toimimasta ja se palasikin takas, nyt se vähän näyttää siltä et se ottaa taas jostakin kun se välillä himmenee valot ja palaa takas, niin veikkaan et vois johtua kosketushäiriöstä.
Jupesetä
- Pyörä:
- Alfa Romeo
Fude perkele alkanu vanhuuttaan täristämään tulppaa irti, tänään katkesi matka kun puski niin pahasti ohi irti pyörineestä tulpasta. Onneksi tallilta lähtiessä tämä häikkä niin äkkiäkös sitä tulppa-avaimella pyöritteli kiinni ja nyt on taas hevoset aitauksessa
pitää alkaa seuraamaan tuota tulpan kireyttä ja pitämään tulppa-avainta matkassa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista