Jonde.
- Pyörä:
- SF2 -00
DeadMemory kirjoitti:Kuinka monta numeroa isompi suutin pitää vaihtaa jos ostaa vaikka pipercrossin?
vastauksia
Mulla oli agissa vakiona 80 suutin ja pipercrossi toimii hyvin 105 kokoselle. Eli n. 25 numeroo isompi.
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
Jonde. kirjoitti:DeadMemory kirjoitti:Kuinka monta numeroa isompi suutin pitää vaihtaa jos ostaa vaikka pipercrossin?
vastauksia
Mulla oli agissa vakiona 80 suutin ja pipercrossi toimii hyvin 105 kokoselle. Eli n. 25 numeroo isompi.
Ei kai siinä sentään 25 numeron nousua ole.
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
karkulainen kirjoitti:Ei kai siinä sentään 25 numeron nousua ole.
Helposti. Ex Atlantiksessa vakio -> piper oli 53 -> 106
Haitsu
- Pyörä:
- Derbi Senda 125
Trumpe
jkoljo kirjoitti:En suosittele todellakaan. Tuo muovikoppa ei estä hienon hiekkapölyn kulkeutumista koneeseen. Laita esimerkiksi Pipercross (moposportilta) jos haluat hyvän vaparin. Kaverilla meni petilaakerit väljäksi kun käytti metalliverkkosuodatinta.
Itse kysin samaa ja tällänen vastaus tuli.
Zolic
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
Aerox jossa on 17,5mm lortto (vakiosuutin 95). Nyt on kiinni Dopplerin powerfilter ja 98 suutin, toimii loistavasti. Näinpä kysynkin että mikähän suutin olisi sopiva Pipercrossin kanssa? Vakio 50cc pannu kiinni.
Roxit rox
jphaaranen
etin syytä ku ei tahdo oikein kulkea skode , aluksi kiihtyy sitten booaa... noh raotin ilmanputsaria perkules sehän oli niin täynnä hiekkaa ja kaikkea muuta sontaa. ei ihme ettei kulje. Onko kellään ollut Aprilian sr50 vuosimalli 2000 skodea? jos on joku vois kertoo onko siihen joku kätevä konsti saada koko ilmanputsari loota pois sieltä ettei tarvi purkaa koko skootteria? putsari kotelon yläpuolella lähtee joku paksu letku ja se on vissiin kiinni jollain lemmarilla, eihän sinne käsi mahdu sitä irrottaan. ois nyt pakko saada koko roska vaihdettua kun se on halki se boxi. Mitähän lie maksaa semmonen muovi loota?
PS. 12 vuotta sitten viimeksi rassannut mopoja:)
-JP-
akuujei
- Pyörä:
- nitrox
Osta Pipercrossi ja laita se nippusiteel siihe kiinni.
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
- Lieju Marathon PRO 125cc
Kannattaako
tällänen vai saako ilmaa? Omiin silmiin näyttäis ihan tyylikkäältä ja laadukkaalta. Noi Dopplerin tavarat on yleensä laatupäästä.
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
aerox08
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -08
mulla on roxissa putkesta otettu kuri pois ja prikka pois sitten syinteriä viilattu ja 70 suutin (vakio 62) niin auttaako jos vakio putsarista ottaa sen kurin pois? vai mitä kannattee tehä?
ja nuilla se huilii sen 75 gps
Super8
- Pyörä:
- Pösö Vivacity 09 + Kymco Super 8 2t
Tun'R kirjoitti:Kannattaako
tällänen vai saako ilmaa? Omiin silmiin näyttäis ihan tyylikkäältä ja laadukkaalta. Noi Dopplerin tavarat on yleensä laatupäästä.
Kerro ihmeessä miten vaikutti kun tilaat, itsellä harkinnan alla tommonen venturisuodatin myöskin.
J-P@
- Pyörä:
- | Booster 02' |
aerox08 kirjoitti:auttaako jos vakio putsarista ottaa sen kurin pois?
Se vakio putsari on yhtä kuria, se putki joka vie ilmat kaasarille niin se on varsinainen kuri.
Laitan huomenna aerox mallikohtaseen topickiin millanen ero on kurittomilla ja kurillisilla osilla kuvien kera.
aerox08
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -08
J-P@ kirjoitti:aerox08 kirjoitti:auttaako jos vakio putsarista ottaa sen kurin pois?
Se vakio putsari on yhtä kuria, se putki joka vie ilmat kaasarille niin se on varsinainen kuri.
Laitan huomenna aerox mallikohtaseen topickiin millanen ero on kurittomilla ja kurillisilla osilla kuvien kera.
kiitos jo etukäteen: ) tavote olis saade se vauhti 80 pintaa enkä oikee tiiä mikä auttas.. enkä mitää teharia viittis tilata..js vaan tulee mieleen jotain kureja missä on yms. niin kertokaa: )
jannuska
- Pyörä:
- yamaha dt -07, honda monkey -81
aerox08 kirjoitti:mulla on roxissa putkesta otettu kuri pois ja prikka pois sitten syinteriä viilattu ja 70 suutin (vakio 62) niin auttaako jos vakio putsarista ottaa sen kurin pois? vai mitä kannattee tehä?
ootkos muistanut ottaa hukkaputken pois
aerox08
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -08
jannuska kirjoitti:aerox08 kirjoitti:mulla on roxissa putkesta otettu kuri pois ja prikka pois sitten syinteriä viilattu ja 70 suutin (vakio 62) niin auttaako jos vakio putsarista ottaa sen kurin pois? vai mitä kannattee tehä?
ootkos muistanut ottaa hukkaputken pois
en oo tukkinu hukkista ku oon kuullu että se ois ns.vääntökäyrä että jos tukkii niin ei jaksa vääntää..onko teillä tietoa?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista